Varhaisultra

Ihanaa Tirlitan, onnea :Heartred

Mä en ole vielä varma haluanko varhaisultraan vai en. Ainakaan kovin aikaisilla viikoilla en uskalla mennä, olisin varmasti todella stressaantunut, jos sykettä ei (vielä) kuuluisi ja pitäisi odotella uutta ultraa.
 
Onnea teille Tirlitan ja piglet, ihania ultrakuulumisia. :love7

Mulla vielä viikko ultraan, aika paljon jo jänskää vaikka oon yrittänyt kovasti asennoitua siihen että menee miten menee. :nailbiting:
 
Suuri suositus Tampereen Vauvantaille (toimii ilmeisesti myös Raumalla), 82€ eli huokea hinta ja aivan ihanan sydämellinen kätilö!

Omasta kokemuksesta ja toukokuisten ryhmässä parin muunkin kirjoittajan kokemuksista viisastuneena, en itse menisi enää liian aikasilla viikoilla. On mahdollista että ei näy alkiosta vielä mitään, vaan pelkästään raskauspussi, vaikka kaikki olisikin lähtenyt mallikkaasti kehittymään. Lisää vaan huolta ja stressiä turhaan. :smiley-ashamed004
 
^ juuri tämän takin päätin nyt malttaa mieleni ja meen sitten 8. viikon loppupuolella.
 
Tekisi mieli varata jo ensi viikolle varhaisultra, kun neuvolasta eivät voi auttaa. Mies ehdotti, että oltaisiin käyty yhdessä parin viikon päästä, mutta se tuntuu niin ikuisuudelta. Vaikea asennoitua positiivisesti tähän raskauteen, kun ei ole mitään faktatietoa.
 
Suuri suositus Tampereen Vauvantaille (toimii ilmeisesti myös Raumalla), 82€ eli huokea hinta ja aivan ihanan sydämellinen kätilö!

Omasta kokemuksesta ja toukokuisten ryhmässä parin muunkin kirjoittajan kokemuksista viisastuneena, en itse menisi enää liian aikasilla viikoilla. On mahdollista että ei näy alkiosta vielä mitään, vaan pelkästään raskauspussi, vaikka kaikki olisikin lähtenyt mallikkaasti kehittymään. Lisää vaan huolta ja stressiä turhaan. :smiley-ashamed004

Kiitos vinkistä! Katselin heiltä jo aikoja, mutta näyttäisi olevan vaan lokakuun 28 päivälle asti. Voisikohan olla niin, että myöhemmät ajat "avataan" vasta myöhemmin vai onko kaikki päivät jo buukattu täyteen :confused:
 
Kiitos vinkistä! Katselin heiltä jo aikoja, mutta näyttäisi olevan vaan lokakuun 28 päivälle asti. Voisikohan olla niin, että myöhemmät ajat "avataan" vasta myöhemmin vai onko kaikki päivät jo buukattu täyteen :confused:
Kannattaa varmaan sähköpostilla kysäistä! Vastasivat nopeasti viesteihin.
 
Minäkin nyt varasin varhaisultran parin viikon päähän, silloin jo 8. raskausviikko niin pitäisi kai syke näkyä jos on näkyäkseen. Oon viime päivät ollut ihmeen positiivinen, mutta nyt alkoi kyllä jännittää ja pelottaa, mitä jos siellä ei olekaan mitään. :nailbiting: Tuntuu kyllä, että tuohon ultraan on vielä iäisyys, mutta ei kai tässä muu auta kuin odottaa ja toivoa parasta. :smiley-angelic001
 
Eilen ar ultra kahden aiemman verisen vuodon ja tuhruvuodon vuoksi, että sai mielenrauhan mitä siellä odottaa. Alkio vastasi rv 6+4 (eilen rv6+5 voi olla vain mittavirhe noin aikaisilla viikoilla) ja syke löytyi. :love017
Ihana kun tuli hyviä uutisia! :happy: Osasko ne mitään syytä vuodoille sanoa? Terveisin, Viikon verran tuhruillu :shifty:
 
Ihana kun tuli hyviä uutisia! :happy: Osasko ne mitään syytä vuodoille sanoa? Terveisin, Viikon verran tuhruillu :shifty:

Ei ultralla löytynyt mitään syytä. Itse epäilen, että olisiko alkion siirrossa katetrista voinut tulla joku nirhauma kohdunlimakalvoon yms. joka olisi vuotanut, koska pari hyytymääkin tuli mutta ne oli enemmän kirkkaita mitä tummia. Ja nyt ultran jälkeen tuli vähän verta, että varmaan limakalvotkin ärtyneet. Tsemppiä sinulle, tuo on kyllä todella raastavaa ja vuotojen takia itse meninkin utraan.
 
Varasin nyt itsekin varhaisultraan ajan, perhe-artelle parin viikon päähän:happy: viikko 8 menossa silloin, toivottavasti kuultaisiin syke ja tyyppi ois oikeessa paikassa! :shy:
 
Muokattu viimeksi:
En ole käynyt kahdesta aiemmasta ja tuskin menen tästäkään varhaisultraan. Maksaa melkoisesti. Neuvolassa eivät ultraa.
 
Aika varattu kahden viikon päähän...
Jos alkais sitten tuntua tämä homma todelta... Vaikka on nuo rinnat kipeenä ollut jo hetken aikaa.
 
Hittolainen ku tua mehiläises tai terveystalol on nii saakelin kallista :mad: ku noi muut on nii himputin kaukana et menee tyyliin koko päivä
 
Olin aikonut tällä kertaa maksaa varhaisultrasta yksityiselle, aiempien raskauksien aikana maltoin odottaa NT-ultraan. Nyt sitten ekaa äitiysneuvolakäyntiä varatessa meille varattiinkin myös varhaisultra mun toisinaan epäsäännöllisen kierron vuoksi. Sanoin kyllä, että tiedän melko varmasti ovulaatioajan jne., ettei tulisi sellainen olo että huijaan itselleni varhaisultra-ajan "turhaan". Mutta neuvolantäti varasi silti, että voidaan määrittää LA kunnolla. Joten nyt sitten odotan innolla, 3 viikkoa täytyis jaksaa!
 
Varasin itse ajan parin viikon päähän, silloin olisi rv 6+6 :) Ensin en ajatellut mennä, mutta se varmana konkretisoisi raskauden ja uskoisin että on totta! Oireita on kyllä ollut, mutta silti tuntuu uskomattomalta että onko tämä muka totta. Kunnalliseen vielä aika, ei malta odottaa..
 
Takaisin
Top