Varhaisultra

Heip. Olen aivan uusi ja olo on vähän hassu.. Saatiin muutama viikko sitten tietää että meille olis tulossa "Iltatähti" vähän yllärinä.. Ei oikeen vielä oo sisäistänyt tätä vaikka oireita on.

Tänään oltiin ultrassa varmistamassa missä mennään ja millä viikolla. 6+0 ja syke löytyy.

Nyt pitää jännittää vielä 6 viikkoo et voi vähän huokasta ❤️
 
Tänään vihdoin oli ultra. Jännitti ihan kauheana, kun alkuraskaudesta ollut rusehtavaa vuotoa ja pari kertaa verta. Onneksi tuli kuitenkin hyviä uutisia, rv 7+1 (ite olin laskenut 7+0)ja syke näkyi :Heartred ehkä nyt uskallan tuonne salaiseen ryhmään :happy7
 
Kävin aamulla varhaisultrassa! Olin oikeassa lasketusta ajasta ja se olis sitten 11.2 eli tänään 8+2 :)
Neuvolassa siis eivät uskoneet ja laittoivat LA 25.1 vaikka mulla on ollut pitkät kierrot.
Ihana kun syke näkyi ja pikkuinen siellä köllötteli:Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Tänään kävin tokassa varhaisultrassa, edellinen oli 2 viikkoa sitten. Ja nyt löytyi hän ja syke. :Heartred Mikä helpotus. Sain myös selville vihdoin viikot (rv 7+1 tänään) ja lasketun ajan. Voi taivas että on onnellinen olo. Kunhan tämä nyt vain pysyis matkassa. :Heartred
 
Tänne ei tulekaan helmikuista :sad001 Varhaisultra takana ja käytännössä mitään siellä ei näkynyt. Ensi viikolla uusintaultra ja sitten tyhjennys. Ei siellä tule mitään näkymään, kun ei ovulaatio- ja raskaustestit molemmat voi näyttää väärin. Ilmeisesti tuulimuna tai kehitys on loppunut alkuunsa :sad001 Pakko sanoo kyllä, että tää on ihan hanurista.

Pitää nyt hetki kasata itseä ja toivoa että tyhjennys sujuu hyvin ja sitten koittaa uudestaan vaan. Ei sitä niin vaan lannistuta. Yritän vaikka maailman tappiin saakka, vaikka tulisi sata tuulimunaa tai keskenmenoa :sad001 Hyvä että ei lykätty yritystä vuodella, ei tää niin vaan onnistu vaikka eka helposti tulikin. Älkää lykätkö muutkaan, jos vielä lisää lapsia toivotte ja käykää ihmeessä varhaisultrassa. Tääkään ei taida itekseen ulos tulla. Parempi tietää nyt kuin kuukauden päästä nt-ultrassa :sad001
 
Muokattu viimeksi:
Tänne ei tulekaan helmikuista :sad001 Varhaisultra takana ja käytännössä mitään siellä ei näkynyt. Ensi viikolla uusintaultra ja sitten tyhjennys. Ei siellä tule mitään näkymään, kun ei ovulaatio- ja raskaustestit molemmat voi näyttää väärin. Ilmeisesti tuulimuna tai kehitys on loppunut alkuunsa :sad001 Pakko sanoo kyllä, että tää on ihan hanurista.

Pitää nyt hetki kasata itseä ja toivoa että tyhjennys sujuu hyvin ja sitten koittaa uudestaan vaan. Ei sitä niin vaan lannistuta. Yritän vaikka maailman tappiin saakka , vaikka tulisi sata tuulimunaa tai keskenmenoa :sad001 Hyvä että ei lykätty yritystä vuodella, ei tää niin vaan onnistu vaikka eka helposti tulikin. Älkää lykätkö muutkaan jos vielä lisää lapsia toivotte ja käykää ihmeessä varhaisultrassa. Tääkään ei taida itekseen ulos tulla. Parempi tietää nyt kuin kuukauden päästä..

Voi ei mitä uutisia, voimia :Heartred
 
Tänne ei tulekaan helmikuista :sad001 Varhaisultra takana ja käytännössä mitään siellä ei näkynyt. Ensi viikolla uusintaultra ja sitten tyhjennys. Ei siellä tule mitään näkymään, kun ei ovulaatio- ja raskaustestit molemmat voi näyttää väärin. Ilmeisesti tuulimuna tai kehitys on loppunut alkuunsa :sad001 Pakko sanoo kyllä, että tää on ihan hanurista.

Pitää nyt hetki kasata itseä ja toivoa että tyhjennys sujuu hyvin ja sitten koittaa uudestaan vaan. Ei sitä niin vaan lannistuta. Yritän vaikka maailman tappiin saakka, vaikka tulisi sata tuulimunaa tai keskenmenoa :sad001 Hyvä että ei lykätty yritystä vuodella, ei tää niin vaan onnistu vaikka eka helposti tulikin. Älkää lykätkö muutkaan, jos vielä lisää lapsia toivotte ja käykää ihmeessä varhaisultrassa. Tääkään ei taida itekseen ulos tulla. Parempi tietää nyt kuin kuukauden päästä nt-ultrassa :sad001
Voi ei, Voimia:Heartred:Heartred
 
Varhaisultra vihdoin käyty ja löytyhän sieltä joku. 7+3 tai 7+5 riippuen mittakulmasta, vastaa mun olettamaani. Hetken voi hengähtää :)
 
Takaisin
Top