Oletko menossa varhaisultraan ja milloin? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mustikka123: Sattuipa kyllä hyvin!
Itse en ajatellut mennä tälläkertaa, vaikka houkutus on suuri. Mun lähineuvola muutti kesäkuun alusta uudistiloihin ja yhdistyi isommaksi neuvolaksi niin siellä olisi ultralaitteet. En nyt usko että välttis pääsisi varhaisultran aikoihin katsomaan, mutta eihän sitä tiedä. Odotan kyllä tiistaita kun on vauvan neuvola ja ku varaan äitiysneuvola ajan. Se ilme on nähtävä ku just viimeneuvolassa väläytti että "No tämä jää sit kuopukseksi, ellette sitten vielä päätä yrittää tehdä sisarusta ." sanoin tähän että ei me yritetä. No juu
Varhaisultra 22.6. eli 7+3 pitäis olla sillon mittarissa
Kiva, kun saa jännittää muittenkin ultrakuulumisia täällä, jos vaikka menis nämä päivät ennen omaa aikaavaikaa nopeammin
tuolla jossain muualla vinkattiin näistä muutamasta yksityisestä paikasta, missä varhaisultra maksaa jt 79e. tästä rohkaistuneena varasin sitten ajan 16.6.
silloin on n. 6 + 4 menossa. vähän riippuu miten lasketaan. hieman sotkee juhannus kun mietin että olisi varmaan ollut parempi jos olisi jo selkeästi 7. viikko menossa. ensimmäinen neuvola on sitten seuraavalla viikolla.
Meillä on samana päivänä ultra ja laskettu aika! Oon laittanut lasketun ajan tohon listaan menkkojen mukaan, mutta ovulaation mukaan se olis toi sama, kun sulla.
onkohan tuo meidän aika liian aikaisin? kun silloin on joko 6 + 4 tai 6+5
saisihan sitä ehkä sinne seuraavalle viikolle vielä jotain aikaa, muttakun on niin malttamaton ja ...
onkohan tuo meidän aika liian aikaisin? kun silloin on joko 6 + 4 tai 6+5
saisihan sitä ehkä sinne seuraavalle viikolle vielä jotain aikaa, muttakun on niin malttamaton ja ...
Juu, lähinnä ajattelin että saisi mahdollisesti jotain varmuutta raskaudesta ylipäätään, kun ajattelin juhannuksena kertoa äidilleni. Asutaan kauempana ja tuolloin olisi tarkoitus nähdä ja olisi jotenkin mukavampi kertoa kasvotusten ja kysellä samalla suvun sairauksista (niin voi sitten seur viikolla neuvolakäynnillä kertoa jos jotain on).
Lähinnä juurikin stressaa se että onko tässä ihan oikeasti raskaana