Varhaisultra

Itsellä kävi hyvin, kun olin varannut varhaisultran rv7+5, mutta tänään tuli postilla kutsu poliklinikalle endometrioomakontrolliin rv7+3. Mulla kontrolloidaan endometrioosia siis vuosittain ja tämän vuoden kontrolli osui just sopivaan ajankohtaan. :) Peruin sitten ton yksityisen varhaisultran.
 
mustikka123: Sattuipa kyllä hyvin! :thumleft

Itse en ajatellut mennä tälläkertaa, vaikka houkutus on suuri. Mun lähineuvola muutti kesäkuun alusta uudistiloihin ja yhdistyi isommaksi neuvolaksi niin siellä olisi ultralaitteet. En nyt usko että välttis pääsisi varhaisultran aikoihin katsomaan, mutta eihän sitä tiedä. Odotan kyllä tiistaita kun on vauvan neuvola ja ku varaan äitiysneuvola ajan. Se ilme on nähtävä ku just viimeneuvolassa väläytti että "No tämä jää sit kuopukseksi, ellette sitten vielä päätä yrittää tehdä sisarusta ." :laughing002 sanoin tähän että ei me yritetä. No juu:rolleyes::shy:
 
mustikka123: Sattuipa kyllä hyvin! :thumleft

Itse en ajatellut mennä tälläkertaa, vaikka houkutus on suuri. Mun lähineuvola muutti kesäkuun alusta uudistiloihin ja yhdistyi isommaksi neuvolaksi niin siellä olisi ultralaitteet. En nyt usko että välttis pääsisi varhaisultran aikoihin katsomaan, mutta eihän sitä tiedä. Odotan kyllä tiistaita kun on vauvan neuvola ja ku varaan äitiysneuvola ajan. Se ilme on nähtävä ku just viimeneuvolassa väläytti että "No tämä jää sit kuopukseksi, ellette sitten vielä päätä yrittää tehdä sisarusta ." :laughing002 sanoin tähän että ei me yritetä. No juu:rolleyes::shy:

Haha voi ei, se ilme on kyllä varmasti näkemisen arvoinen! :D
 
Varhaisultra 22.6. eli 7+3 pitäis olla sillon mittarissa:Heartred

Kiva, kun saa jännittää muittenkin ultrakuulumisia täällä, jos vaikka menis nämä päivät ennen omaa aikaavaikaa nopeammin:grin
 
tuolla jossain muualla vinkattiin näistä muutamasta yksityisestä paikasta, missä varhaisultra maksaa jt 79e. tästä rohkaistuneena varasin sitten ajan 16.6.
silloin on n. 6 + 4 menossa. vähän riippuu miten lasketaan. hieman sotkee juhannus kun mietin että olisi varmaan ollut parempi jos olisi jo selkeästi 7. viikko menossa. ensimmäinen neuvola on sitten seuraavalla viikolla.
 
Varhaisultra 22.6. eli 7+3 pitäis olla sillon mittarissa:Heartred

Kiva, kun saa jännittää muittenkin ultrakuulumisia täällä, jos vaikka menis nämä päivät ennen omaa aikaavaikaa nopeammin:grin

Meillä on samana päivänä ultra ja laskettu aika! Oon laittanut lasketun ajan tohon listaan menkkojen mukaan, mutta ovulaation mukaan se olis toi sama, kun sulla.
 
tuolla jossain muualla vinkattiin näistä muutamasta yksityisestä paikasta, missä varhaisultra maksaa jt 79e. tästä rohkaistuneena varasin sitten ajan 16.6.
silloin on n. 6 + 4 menossa. vähän riippuu miten lasketaan. hieman sotkee juhannus kun mietin että olisi varmaan ollut parempi jos olisi jo selkeästi 7. viikko menossa. ensimmäinen neuvola on sitten seuraavalla viikolla.

Juu, ilmeisesti 6+3 vois jo näkyä syke, mutta parempi, jos on myöhemmin, jos onkin heittoa päivissä.
 
Meillä on samana päivänä ultra ja laskettu aika! Oon laittanut lasketun ajan tohon listaan menkkojen mukaan, mutta ovulaation mukaan se olis toi sama, kun sulla.

Oi mahtavuutta! Kattelinkin, että samoissa päivissä mennään ja olin jo varma, että oon käyttänyt noita netin l.a.- laskureita jotenki väärin, mutta aattelin, et annan olla sen 5.2. siellä listassa ainaki siihen asti, kun sanovat ultrassa/neuvolassa jotain muuta:grin
 
Itse varasin tänään varhaisultran 24.6.
7+0 silloin.
 
Onks suosituksia, mistä kysellä varhaisultraa? Pirkanmaa, Tampere
 
Mulla tulee kutsu kunnallisen kautta varhaisultraan kaksoiskohdun vuoksi, joka raskaus tarkastettu että on oikeaan paikkaan kiinnittynyt. En ole vielä neuvolaan uskaltanut soittaa jotta lähetteen ultraan saisi, josko ensi viikolla sit soittelisi jos tyyppi vielä kyydissä pysyy :grin

Varaisin kyllä joka tapauksessa ajan varhaisultraan yksityiselle jos ei kunnalliselle pääsisi.
 
onkohan tuo meidän aika liian aikaisin? kun silloin on joko 6 + 4 tai 6+5 :anyone
saisihan sitä ehkä sinne seuraavalle viikolle vielä jotain aikaa, muttakun on niin malttamaton ja ...
 
onkohan tuo meidän aika liian aikaisin? kun silloin on joko 6 + 4 tai 6+5 :anyone
saisihan sitä ehkä sinne seuraavalle viikolle vielä jotain aikaa, muttakun on niin malttamaton ja ...

On se aika aikasin, kun 6+3 pitäis olla syke havaittavissa ja sit jos heittääkin parilla päivällä. Mä siirtäisin varmuuden vuoksi seuraavalle viikolle. :)
 
onkohan tuo meidän aika liian aikaisin? kun silloin on joko 6 + 4 tai 6+5 :anyone
saisihan sitä ehkä sinne seuraavalle viikolle vielä jotain aikaa, muttakun on niin malttamaton ja ...

Hyvällä tuurilla sykkeen näkee jo, mutta jos syke ei näykään niin ei pysty vielä varmuudella sanomaan onko kyseessä km vai ei. Voithan sä tuolloin mennä ja meet sitten viikon, kahden päästä uudestaan jos sykettä ei näy.
 
Juu, lähinnä ajattelin että saisi mahdollisesti jotain varmuutta raskaudesta ylipäätään, kun ajattelin juhannuksena kertoa äidilleni. Asutaan kauempana ja tuolloin olisi tarkoitus nähdä ja olisi jotenkin mukavampi kertoa kasvotusten ja kysellä samalla suvun sairauksista (niin voi sitten seur viikolla neuvolakäynnillä kertoa jos jotain on).
Lähinnä juurikin stressaa se että onko tässä ihan oikeasti raskaana :dontknow
 
Juu, lähinnä ajattelin että saisi mahdollisesti jotain varmuutta raskaudesta ylipäätään, kun ajattelin juhannuksena kertoa äidilleni. Asutaan kauempana ja tuolloin olisi tarkoitus nähdä ja olisi jotenkin mukavampi kertoa kasvotusten ja kysellä samalla suvun sairauksista (niin voi sitten seur viikolla neuvolakäynnillä kertoa jos jotain on).
Lähinnä juurikin stressaa se että onko tässä ihan oikeasti raskaana :dontknow

Kyllä siellä se ainakin näkyy, onko oikeassa paikassa. Käsittääkseni pitäisi näkyä myös onko tuulimuna vai ei. Kokoarviotakin pystyy tekemään, onko suunnilleen sen ikäinen kuin pitäisi. Syke saattaa sit olla se, mikä jää epäselväksi, mutta paljon pystyt kyllä noillakin viikoilla selvittämään.
 
Mie harkitsen nyt tässä kolmannessa raskaudessa jos käytäis varhaisultrassa, ei olla aiemmissa käyty. Jotenkin sitä ei osaa olla ehkä enää niin luottavainen, et kaikki olis ja menis niinku pitää...:shy:

Googlettelin ja katsoin et täällä ois edullisin 70€.
 
Nyt mäkin sitten varasin ar ultran, kun en malta odottaa nt ultraan! Maanantaina olis sit totuuden hetki asusteleeko tuol joku. Silloin olis mun laskelmien mukaan rv 6+6 tai neuvolan laskujen mukaan 7+1. Jännittää! :nailbiting:
 
Takaisin
Top