Varhaisultra

Itse kovasti pohdin varaisiko varhaisultran, olisi kiva varmistua että joku todella on matkassa. Nyt 5+2 niin hetki vielä aikaa pohtia.

Millä syillä saa kunnallisella varhaisultran? Onko kenelläkään tietoa halvoista varhaisultrista pirkanmaalla? Tai hämeenlinnassa?

Millä syillä saa kunnallisella varhaisultran? Onko kenelläkään tietoa halvoista varhaisultrista pirkanmaalla? Tai hämeenlinnassa?

Ainakin jos ei pysty kuukautisten perusteella määrittämään raskauden kestoa, esim ihan todella pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Itse sain keskimmäistä odottaessa kun tuli tiputteluvuotoa.

Varhaisultra varattu 27.5. yksityiselle. Jännittää ihan valtavasti, mutta parempi kai se on nyt tietää jos kaikki ei olekaan kunnossa.

Muokattu viimeksi:
Mä aattelin varata varhaisultran 2.6, sillon ois 7+4. Se on yksityiselle niin en vielä varaa, jotenkin odotan et meneekö kesken ennen sitä.

Tampereella halvin taitaa olla vauvantai, jossa uä maksaa 82€.

Kiitos vinkistä Rouslain, varasin juuri Vauvantaista ultran 2.6 jolloin on 7+3. :love017 Oli halvin. Keskenmenneestä raskaudesta käytiin Ovumiassa, se oli 110e. En aatellut eka että mennään kun viimeksi tuntui niin hölmöltä käydä, maksaa ja kaikki oli ok ja silti meni kesken vk 12. Mutta uteliaisuus voitti pakko se on käydä kurkkaamassa :laughing002

Kiitos vinkistä Rouslain, varasin juuri Vauvantaista ultran 2.6 jolloin on 7+3. :love017 Oli halvin. Keskenmenneestä raskaudesta käytiin Ovumiassa, se oli 110e. En aatellut eka että mennään kun viimeksi tuntui niin hölmöltä käydä, maksaa ja kaikki oli ok ja silti meni kesken vk 12. Mutta uteliaisuus voitti pakko se on käydä kurkkaamassa :laughing002
Mulla tänään tossa illasta ultra Vauvantaissa. Jännittää vähän. Tänään 6+3 (?). Toivottavasti jotain näkyisi ja saisi mielenrauhan vaikkei se km riskiä poistakkaan. :shifty::angelic:

Meinasin varata sinne kans samalle päivälle, mut en viä saanu aikaseks. Mulla ois sillon 7+4.

Oi kun ihanaa pienitimantti. Onks teillä ny viä jotain ultraa ennen nt:tä?

Mulla perjantaina ultra, hippasen jänskättää näkyykö siellä ketään!
Vanha km kummittelee ja meni juurikin niihin aikoihin kun nyt on ultra. :nailbiting:

Itsekin varasin viikolle 6+0, terveystalo mainistaa että 5+0 alkaen voisi ultraan mennä. Saa nähdä. Haluan vain varmistuksen ettei ole ulkopuolella tms.

Kävin tänään, alavatsakipujen vuoksi varmistamassa sijainnin, viikkoja 5+jotain. Oikeasta paikasta löytyi, mutta näkyi vasta joku pussi, ei vielä itse alkiota tai sykettä, niin menen sitten parin viikon päästä uudestaan :)

Mä nyt varasin ultran 2.6, sillon ois 7+4.
Varasin sinne mistä letrotkin sain. Se on ihan törkeen hintanen mut haluisin tietää ettei (mahdollinen) alkio ole kiinnittynyt sektioarpeen.

Minun piti saada lapsettomuushoitojen tiimoilta varhaisultra KYSille, mutta koska inseminaatioon asti ei tarvinnut mennä ja toimintaa supistettu, en pääse sinne. Katselen nyt sitten yksityiseltä kuiden vaihteeseen aikaa. Kiinostaa tietää onko kaikki kunnossaan ja montako siellä on tulossa, kun monikkoraskauden mahdollisuus on.

Ihana kuulla pienitimantti! :happy:

Me varattiin ultra alunperin tälle päivää, mutta jänistin ja päätettiin sitte vaihtaa aika ens viikolle kun oltas vielä viikon verran pidemmällä. Omien laskujen mukaan silloin ois 7+4. Jännittää kyllä kamalasti, että löytyykö sieltä (taaskaan) ketään.

Onko teillä ollu miehet/kumppanit mukana ekassa ultrassa tai meinaatteko mennä yhessä?

Takaisin