Varhaisultra

Mihin oot menossa? Perhe-arten sivuilla ainaki on tuo ohjeistus mistä kirjotin ylemmäs, kannattaa kattoo nettisivut jos sieltä löytyis kyseisen paikan käytännöt.

Kaunis odotus oli se paikka. Ei siel ollu erikseen mitään mainittu tästä korona-ajasta, tai en ainakaan löytänyt. Voihan sitä soittaa tietty ja kysyä, kun aikaakin tässä vielä :)
 
Tänään aamulla käytiin varhaisultrassa. Sieltä löyty noin 13mm pieni ja sydämen sykekin näkyi! Päivän heitti la omista laskuista. En voi vieläkään oikein tätä käsittää :Heartpink Viime yö kun meni kaikenmaailman painajaisten kuvittamana :nailbiting:
 
Meinasin kirjoittaa että huomenna, mutta kellohan on jo yli pykälän niin siis tänään :woot: olisi ennen töihin menoa varhaisultra, viikkoja 7+1. Toivottavasti kaikki olisi hyvin niin voisi olla mukavampi iltavuoro töissä :smiley-angelic001

Aiheeseen liittyen näin tosi oleellinen kysymys: mennäänkö varhaisultraan rakko tyhjänä vai täynnä? :think005 :laughing002

MUOKS. Ja niin, Terveystalolle menossa ja sieltä kysyin niin mies saa tulla kyllä mukaan kunhan ei ole mitään flunssan oireita.
 
Aiheeseen liittyen näin tosi oleellinen kysymys: mennäänkö varhaisultraan rakko tyhjänä vai täynnä? :think005 :laughing002

Tyhjänä varmaankin. Taitaa kaikki nykyaikaiset ultralaitteet vaatia tyhjän rakon. Näin ainakin muistaisin. Kannattaa myös varautua siihen, että varhaisultra tehdään alakautta.
 
Mulla olisi naistenklinikalla varhaisultra 15.6 eli miten ihmeessä jaksan odottaa yli 3,5 viikkoa :confused: Sillon olis jo 8+2 luultavasti.
 
Mulla olisi naistenklinikalla varhaisultra 15.6 eli miten ihmeessä jaksan odottaa yli 3,5 viikkoa :confused: Sillon olis jo 8+2 luultavasti.
Mulla kans vasta 8+0 (5.6) eikä jaksais odottaa.
 
Me päästiin esikoisesta kunnalliselle, kun ei oikein menkoista ollu tietoa. Nyt tästä toisesta ei varmaan mennä, kun tiedossa on edelliset kuukautiset.
 
Mua on alkanut houkuttaa varhaisultra. Omalla paikkakunnalla vaan ei ole tuollaista edullisempaa kätilön tekemää, eikä tässä koronatilanteessa tunnu asialliselta käydä toisella paikkakunnalla. Julkiselle voisin päästä kun mulla ei ole ehkäisyn lopettamisen jälkeen ollut kuukautisia, mutta en jotenkin vielä uskalla soittaa neuvolaan, viimeksikin kävin ekan kerran vasta 10+0.
 
Mä en pääse mein paikkakunnalla minkään laiseen varhaisultraan, joten suuntaan toiseen kaupunkiin ultraan (lääkärin tekemä).
 
Eilen käyty ultrassa ja siellä se pieni toukka näkyi sykkeineen :Heartpink Omien ja neuvolan laskujen mukaan eilen siis 7+1, Terveystalon gyne taisi kuulla väärin viime kuukautisten päivämäärän kun jossain vaiheessa sanoi että 7+2 menossa, mutta ultratessa siis toukka vastasi kooltaan 6+5.

Neuvolassa kyllä tiistaina olivat sitä mieltä että heidän kautta myös varhaisultraan, että varmistuu missä mennään (vaikka ei nyt tällä hetkellä pitäisi olla kovin suuria heittoja) ja sitten vasta lähete verikokeisiin yms. jotta kaikki tutkimukset sattuu oikeille viikoille. Oma käsitys on ollut että varhaisultraan ei neuvolan kautta "noin vaan pääse", mutta eipä tämä minua haittaa jos vielä uudestaan pääsee pian toukkaa katselemaan. :love7
 
Mulla taustalla kookas kysta, kävin viime viikolla yksityisellä tarkistamas tilanteen ja näyttäis et kysta on kuivunut. Samalla sain pika tsekin et pieni on siellä missä kuuluu ja sykekin löyty nyt tänään viikkoja 7+0. Ens viikon perjantaina (8+0) varhaisultra neuvolan kautta ja myös kun miehelle eka lapsi niin pettymys oli (lähinnä mun kohdalla) valtava ku tajusin et mies ei pääse mukaan hän oli asiaan asennoitunu ettei pääse.. mut harmittaa..
 
Olipa ihana helpotus, kun ultrassa näkyi pikkuinen ja sykkivä sydän :love7 vastasi myös kooltaan omaa arviotani 7+6! Ihana myös kun mies sai olla mukana, varmaan tuntuu nyt todellisemmalta.

Jäi tosi mukava fiilis Kaunis Odotus -paikkasta, suosittelen!
 
Meinasin kirjoittaa että huomenna, mutta kellohan on jo yli pykälän niin siis tänään :woot: olisi ennen töihin menoa varhaisultra, viikkoja 7+1. Toivottavasti kaikki olisi hyvin niin voisi olla mukavampi iltavuoro töissä :smiley-angelic001

Aiheeseen liittyen näin tosi oleellinen kysymys: mennäänkö varhaisultraan rakko tyhjänä vai täynnä? :think005 :laughing002

MUOKS. Ja niin, Terveystalolle menossa ja sieltä kysyin niin mies saa tulla kyllä mukaan kunhan ei ole mitään flunssan oireita.

Missä kaupungissa käytte terveystalossa? Mietin myös saako mies tulla mukaan kun tayssim varhaisultraan ei saanut ja mennään terveystalolle Np-ultraan.
 
Missä kaupungissa käytte terveystalossa? Mietin myös saako mies tulla mukaan kun tayssim varhaisultraan ei saanut ja mennään terveystalolle Np-ultraan.

Minä käyn varhaisultrassa terveystalolla ja ihan yleiseen asiakaspalveluun soitin ja siel sanottiin ettei ole tarkempia ohjeistuksia tullut, puoliso tai tukihenkilö saa tulla mukaan jos on täysin terve.
 
Missä kaupungissa käytte terveystalossa? Mietin myös saako mies tulla mukaan kun tayssim varhaisultraan ei saanut ja mennään terveystalolle Np-ultraan.

Pieni Itä-Suomen kaupunki on meidän lähin,josta löytyy Terveystalo. Jos yhtään mietityttää niin kannattaa tosiaan soittaa ja kysyä ennen kuin menee mutta luulisi että olisi yhtenevät ohjeet riippumatta kaupungista?

Itse sain ensi viikolle neuvolan kautta varhaisultran (on siis sairaalalla) ja sieltä ohjeistettiin heti aikaa soittaessa että mentävä yksin. Onneksi siis käytiin tuolla yksityisellä niin pääsi ainakin sinne mieskin katsomaan. :)
 
Takaisin
Top