Varhaisultra

E-veliina

Satasella mukana keskusteluissa
Tammikuiset 2021
Ootteko vielä miettiny vairhaisultraan menosta? Mietin että pääsisköhän sinne miehen kanssa? Onkohan yksityisellä jo rajotteita, että vain äiti saa tulla? Tuntuu kurjalta, että ensimäinen raskaus kyseessä ja mies ei pääsisi nyt koronarajoitusten takia mukaan kokemaan kaikkea raskauden juttuja niin jo silläkin mietin jos kävisi ennen ensimmäistä neuvolakäyntiä yhdessä varhaisultrassa. Ja toisihan se itsellekin sen varmuuden, että onko kaikki hyvin ja sit ehkä uskaltaisi kertoa omille vanhemmille. Olisi kyllä ollut niin ihana äitienpäivänä kertoa omalle äidille, mutta onko liian aikaista kuitenkin?
 
Meillä on 20.05 varhaisultra. Kunnallisella. Mutta oli nimenomaan niin, että ei tukihenkilöitä mukaan saa ottaa. Meillä mies oli ekassa raskaudessa vasta rakenneultrassa mukana. Neuvolassa isyyden tunnustuksen oli mukana tekemässä vaan..
 
Mulla varhaisultra 12.5. löysin edullisen paikan ja aiempien keskenmenojen ja nyt oireettomuuden takia haluan mennä pois sulkeen tuulimunan tai kkm. Viikot pitäs sillon olla 6+5 :scratch
 
Hieman ollaan vielä kahden vaiheilla mennäkö varhaisultraan vai ei. Toki kiinnostaisi käydä kurkkamaan, että löytyykö sieltä ketään. Ja jos niin, tilanne tuntuis vähän enempi todelta :) Huomenna varailen neuvola-ajan ja katson, että minne se sitten loksahtaa. Ennen neuvolaa olis mukava käydä varhaisultra jos jolloinkin.
 
Mennää kyllä varhaisultraa jos sinne asti päästään. Täällä pääsee neuvolan kauttaki mutta se on yleensä vasta joskus viikolla 9 enkä jaksa sinne asti odottaa niin meen perhe-artelle kun se ei niin kauheen kallis oo. Viime raskaudessa luulin että kaikki oli hyvin, mutta varhaisultrassa ei sitten sykettä löytynytkään :sad001
 
Mä ajattelin huomenna soittaa neuvolaan ja kysyä josko pääsisin lähetteellä ar ultraan. Ollaan molemmista aiemmasta käyty yksityisellä, mutta nyt olisi edellytykset saada mahdollisesti lähete kunnalliselle. Tekisihän se ultra tästä konkreettisempaa
 
Me mennään varhaisultraan jos sinne asti päästään. Joka kerta ollaan oltu enkä nytkään halua odottaa nt-ultraan saakka. Kaamee tajuta vasta siellä et ois tuulimuna.
 
Rohkaistuin kanssa varaamaan varhaisultran, on vasta 26.5. ja silloin olis 7+3. Joudun näillä näkymin menemää yksin ku sinne sais ottaa nyt mukaa vaa yhen terveen aikuisen, joten mies joutuu jäämää sit esikoisen kanssa kotii :oops:
 
Mä tosiaan yritän saada kunnalliselta aikaa kun ei ole kierto oikein käynnistynyt vielä. Ovat olleet kyllä välillä aika nihkeitä antamaan aikoja. Aikaisemmissa raskauksissa oon käynyt yksityisellä, perhe-artella ja kaunis odotuksessa, molemmat edullisia ja tosi kivoja paikkoja. :happy:
 
Meilläkin päin saa aika nihkeästi aikoja varhaisultraan neuvolan kautta. Eli me mennään terveystalolle mistä sain letrotkin. Vai onko jollain vinkata edullista ultraa Turun suunnalta.
 
Itsellä varattuna huomiselle varhaisultra. Kyseessä ensimmäinen, pitkään odotettu raskaus ja reilu ylipaino ja kilpirauhanen aiheuttaa pelkoa siitä, ettei kaikki ole hyvin tai ettei siellä kohdussa olisi edes mitään. Oireita on kyllä, tai ainakin vähintään sitten kuviteltuja, raskaustesti näyttää plussaa. Huomenna toivon mukaan selviää ja toivottavasti positiivisia uutisia Laskettu aika olisi näillä näkymin 1.1.2021 ❤️
 
Itsellä varattuna huomiselle varhaisultra. Kyseessä ensimmäinen, pitkään odotettu raskaus ja reilu ylipaino ja kilpirauhanen aiheuttaa pelkoa siitä, ettei kaikki ole hyvin tai ettei siellä kohdussa olisi edes mitään. Oireita on kyllä, tai ainakin vähintään sitten kuviteltuja, raskaustesti näyttää plussaa. Huomenna toivon mukaan selviää ja toivottavasti positiivisia uutisia Laskettu aika olisi näillä näkymin 1.1.2021 ❤️
Tsemppiä! Toivotaan parasta! Mulla varhaisultra Tiistaina. Ja jännittää kovin aikasempien keskenmenojen takia. :sorry:
 
Varasin helatorstaille varhaisultran. Olen silloin 7+4. Haluan varmistuksen että täällä joku tyyppi on, en millään malta odottaa siihen niskapoimu-ultraan :D
 
Kiitos kaikille! Ultra takana ja syke löytyi ❤️ Ollaan niin onnellisia nyt, laskettu aika muuttuikin myös nyt 31.12.2020, että jännityksellä odotellaan kumman vuoden puolella syntyisi sitten

Onnea!
 
Mäkin varasin 20.5 ajan yksityiselle. En vaan malta odottaa np ultraan. Jännittää niin paljon ja nyt entistä enemmän, kun raskausoireet yhtäkkiä väheni. :confused004
 
Takaisin
Top