Varhaisultra

Vaihdoin varhaisultran lauantailta pari päivää aikasemmaks torstaille ku mies joutuuki lauantaina töihin. Ei kyl haittaa yhtään et tuleeki vähän nopeemmin. :grin 3 päivää siis enää :nailbiting: Sit olis omien laskujen mukaan 6+6 ja neuvolan 7+2.
 
Me käytiin eilen rv 6+5 varhaisultrassa ja sieltä löytyi viikkoja vastaava alkio sykkeen kanssa :Heartred

Vähän tekisi kyllä mieli käydä tuolla Kauniissa odotuksessa vielä ennen nt-ultraa, kun asutaan tässä ihan vieressä melkein. Näillä näkymin rajoitusten takia mies pääsisi aikaisintaan rakenneultraan, niin oishan se kiva, et hänkin pääsisi näkemään ennen sitä.
 
Mä oon miettinyt ihan samaa, että jos käytäisiinkin miehen kanssa uudestaan Perhe-Artella ultrassa ennen nt-ultraa. Vois ajoittaa sen vielä ennen juhannusta niin, että sitten uskaltaisi oikeasti kertoa jo ihmisille pikkutyypistä.
 
Tänään oli varhaisultra, alkio vastasi kooltaan juuri sitä mitä olin laskenut, 6+3, ja syke löytyi ❤️
Mies ei harmillisesti päässyt reissun vuoksi mukaan, mutta voisihan sitä toistamiseen käydä jossain vaiheessa, jos ei vielä kunnallisen puolen ultriin pääse rajoitusten takia!
Vielä en oo kertonut kun parille kaverille enkä taida toistaiseksi vielä muille kertoakkaan.
 
Mulla oli myös tänään kontrolliultra neuvolassa, kun viimeksi 2 viikkoa sitten ei vielä näkynyt sykettä. Papu oli hienosti kasvanut, vastasi viikkoja 7+6 ja sykekin näkyi oikein nätisti. :Heartred
 
Ihania ultrakuulumisia täällä:happy: Täällä pohditaan, raaskiiko mennä yksityiselle varhaisultraan vai odottaako suoraan nt-ultraan. Tekis kyllä mieli jo nähdä, onko siellä pienellä kaikki hyvin.
 
Meillä neuvolalääkärin suorittama ultra nyt takana, ja pieni papu sieltä löyty samantien :love7 Liikkui kovasti ja sydän löi! ultran mukaan vastasi 8+2, neuvolan mukaan pitäs olla 9+6 ja omien laskujen mukaan 9+4. Neuvolassa meinas et mennään kuitenkin edelleen heidän arvion mukaan. Itse meen itsepäisesti vielä oman arvion mukaan, kunnes toisin todistetaan :grin Uskosin et nt-ultrassa selviäis sit paremmin et millä viikoilla tässä nyt ollaan sit menossa :)
 
Käytiin varhaisultrassa, mutta itsellä jäi hommasta aikalainen rahastamisen maku. Toki helpotus, että kaveri on oikeassa paikassa ja yksi sikiö. Mutta siis vähän semmoinen, että tässäkö tämä oli ja antakaa rahat. Eka raskaus ja ihan järin hyvin ei ole nämä kokemukset lähteneet terveydenhuollon henkilökunnasta.
 
Muokattu viimeksi:
Me käytiin eilen rv 6+5 varhaisultrassa ja sieltä löytyi viikkoja vastaava alkio sykkeen kanssa :Heartred

Vähän tekisi kyllä mieli käydä tuolla Kauniissa odotuksessa vielä ennen nt-ultraa, kun asutaan tässä ihan vieressä melkein. Näillä näkymin rajoitusten takia mies pääsisi aikaisintaan rakenneultraan, niin oishan se kiva, et hänkin pääsisi näkemään ennen sitä.

Mä suunnittelin ihan samaa, pitää ehkä joskus viikon päästä mennä katsomaan onko kaikki kunnossa.. Kävin siis kauniissa odotuksessa kans ja ei meiltäkään aja sinne ku 10min :wacky:Sinne nt-ultraan on kuitenkin vielä aikaa.. En kyllä tiedä koska se aika on, nyt kun tiedetään että on kaksoisraskaus kyseessä, niin sieltä ollaan muhun yhteydessä, en siis itse pääse varaamaan aikaa joten en edes vielä tiedä koska se on..
 
Te, jotka ootte käyny varhaisultrassa yksityisellä, niin paljon suunnilleen se on maksanu?:)
 
Mä suunnittelin ihan samaa, pitää ehkä joskus viikon päästä mennä katsomaan onko kaikki kunnossa.. Kävin siis kauniissa odotuksessa kans ja ei meiltäkään aja sinne ku 10min :wacky:Sinne nt-ultraan on kuitenkin vielä aikaa.. En kyllä tiedä koska se aika on, nyt kun tiedetään että on kaksoisraskaus kyseessä, niin sieltä ollaan muhun yhteydessä, en siis itse pääse varaamaan aikaa joten en edes vielä tiedä koska se on..

Me nyt varattiin aika sinne! Mennään kolmen viikon päästä :)
 
Oho, 79e ei ois kyllä paha:woot: mää oon törmänny vaan 200e ultriin, mutta toi ois kyllä parempi hinta.:grin
 
Takaisin
Top