Varhaisultra

Pumpuliina, Teillä on kyllä ollut hurja tilanne, mutta onneksi kaikki nyt hyvin! :Heartred Näistä ei tosiaan koskaan voi tietää. Toivottavasti vuoto loppuisi ja kaikki menisi hyvin loppuun asti! :)
 
Suurimmalla osalla kyllä kaikki menee hyvin, olin aamulla kyllä ihan paniikissa ja pahin mielessä mutta toistaiseksi kaikki on hyvin.

La ehkä nyt sit 16.12. mutta jos tää menee niinku aiemmat niin viikkoa ennen tulee.

Kurjaa on kun vuodan kuitenkin vähän koko ajan että ei nyt oikein osaa nauttia tästä eikä siitä että mulla ei ole vieläkään mitään oireita:nailbiting:

Tuleeko ne sitten rytinällä vai onko tämä eri sukupuolta kun aiemmat on tyttöjä:grin

Oli kiva lääkäri kun sanoi hienosti että pitää muistaa raskauden arvaamattomuus, sitä ei voi tietää miten menee. Totta. Keskenmeno viikolla 20 edelsi juuri hematoomat, ilmeisesti tulehdusarvot nousi taivaisiin siksi ja oma henki säästyi kun lapsi syntyi ennenaikaisesti ja menehtyi.
Se tässä pelottaa mutta yritän keskittyä muuhun.

me painitaan nyt siis saman asian kanssa. Toivottavasti meillä menisi nyt tällä kertaa kaikki paremmin :Heartred
 
Voi Nuttunen, olen niin pahoillani. Jos jaksatte, niin voihan sitä olla ilman ehkäisyä. Ei ikä yksistään ole kuitenkaan este. Oikein paljon voimia. ❤️
 
Ihana juttu, Pumpuliina, että ultrassa kaikki oli kunnossa! Rankka kokemus teillä kyllä taustalla, mutta auttaako tässä se, että tuo hematooma on nyt jo tiedossa ja seurannassa?
 
Tavallaan ehkä joo voi tuudittautua siihen et kohdussa on joku muu kohta kuin istukan paikka mikä vuotaa mutta sitten taas kun on käynyt sama juttu aikoinaan ja puoliväliin pääsin niin se kun jouduin keskeneräisen ihmisen synnyttämään ja kuinka kamalaa se oli niin mukana on se tieto että niin voi käydä.
Sen tapahtuneen jälkeen on kyllä 2 lasta ja 2 tuulimunaa että mulla ei oo semmosia mitä muilla ehkä on että kunhan tulee 12vkoa niin on varmaa/turvallista. Tai muuta vastaavaa.
Mutta siis joo, nyt en hötkyile vaikka tulis klönttejä, kunhan ei sattuis niin pärjään. Vähänhän tämä juttu kyllä syö iloa raskaudesta mutta aattelen että tämä tahtoo tulla meille ja pysyä kyyissä:love017
Ja kyllä tieto vähensi tuskaa, ei ole epävarmaa.
 
Mäkin kävin tänään taas uudestaan ultrattavana kun verta rupes vuotaa oikeen kunnolla. Syke löytyi edelleen! :Heartred hematooma oli pienentynyt jo kahdessa päivässä paljon, tästä ilmeisesti vuotokin johtuu. Todella stressaavaa vaan, mutta tässä ei näytä muu kuin aika. Ja mulle on ihan sama kuinka usein joudun siellä ramppaamaan, kunhan saan selvyyden että missä mennään.
 
Itse kävin nyt yksityisellä uässä ja onneksi kävin, voi tätä helpotuksen tunnetta! Itsellä siis tilanne, että kun varasin neuvolan ja kerroin edellisen KKM-taustan, niin on tulossa myös neuvolan kautta varhaisultra, mutta jotenkin koin että vapusta ei voi nauttia ennen kuin kaveri on nähty ja vaikka hiton kallis olikin niin oli kyllä jokaisen euron arvoinen!
 
Mulla on huomenna ensimmäinen varhaisultra ja jännittää ihan kauheasti. :pale:silent Muutenkin ällö olo ja kaikki oksettaa, tää jännitys ei kyllä helpota oloa.
Tuntuu että joka kerta kun mietin huomista (eli vähintään joka toinen sekuntti), käy oksennus kurkussa ja sydän jättää yhden lyönnin välistä. Onneksi tänään on ollut paljon touhuttavaa niin on aika mennyt nopeaa!
Tuun sitten tänne itkemään, toivottavasti ilon kyyneleitä :smiley-angelic001
 
Kiitti tsempeistä :Heartpink
Yksityisille ainakin mahdollisuus ilta- ja viikonloppuaikoihin. Pk-seudulla suositut PerheArte ja Kaunis Odotus ainakin tarjoaa tällaisen mahdollisuuden.

Päivää vanhempi oli, 6+6 ja syke vahva. Tais ehkä pieni itku tulla, kannatti käydä. 80€ tuosta kokemuksesta ja mielenrauhasta on puoli-ilmainen. Kolmen viikon päähän varasin uuden ajan, silloin rv10 ja ollaan päästy keskenmenneen ohi. Vaikka nyt jo tuo syke tuntuu enemmän kuin voitolta.
 
Kiitti tsempeistä :Heartpink
Yksityisille ainakin mahdollisuus ilta- ja viikonloppuaikoihin. Pk-seudulla suositut PerheArte ja Kaunis Odotus ainakin tarjoaa tällaisen mahdollisuuden.

Päivää vanhempi oli, 6+6 ja syke vahva. Tais ehkä pieni itku tulla, kannatti käydä. 80€ tuosta kokemuksesta ja mielenrauhasta on puoli-ilmainen. Kolmen viikon päähän varasin uuden ajan, silloin rv10 ja ollaan päästy keskenmenneen ohi. Vaikka nyt jo tuo syke tuntuu enemmän kuin voitolta.

Oi ihanaa, että tuli hyviä uutisia!! :Heartred:Heartred:Heartred :wav
 
Takaisin
Top