Varhaisultra

Oot varmasti jo kertonutkin mut sori en nyt muista!
Mutta kuinka paljon näkyi 6+1? Näkyikö syke? Itsellä eka 6+5 vasta lauantaina, ja pelottaa että on niin aikaisin että ei saa mitään selville ja käsketään tulla viikon päästä uudestaan, tulee nimittäin pitkä viikko sitten.. Netissä heidän nettisivuilla toki lukee että 6+3 eteenpäin mutta silti jännittää. Tai ylipäänsä koko ultra jännittää niin paljon.
6+1 mulla ainakin näkyi syke jo. Aikaistin tota ekaa ultraa kun pelästyin niin paljon ruskeaa vuotoa, mikä mulla aina aikasemmin kertonut keskenmenosta. Onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin. Kannatti siis mun tilanteessa käydä noinkin aikasin ultrassa. Sai Itelle edes hetkeksi mielenrauhan.
 
Olipas hankala muistella miten meillä on toimittu. Muistelisin että 2015 esikoisesta nt ultra tehtiin mahan päältä ja rakenneultra myös.
Kun sitten 2017 ultrattiin alakautta varhaisultrat sekä nt -ultra. Olen hirmu hoikka että vatsan päältäkin kyllä näkee mutta kai käytäntö tosiaan vaihtelee paikkakunnittain.

Itse arvon nyt maltanko odotella reilu 2 viikkoa ultraan. Omien laskujen mukaan silloin 6+5.
Mutta jos menisin neuvolan laskujen mukaan 6+5, olisi omien laskujen mukaan 6+1. Olisi kyllä kiva käydä ennen äitienpäivää. :nailbiting: Mutta mies järkeili että parempi ois vaan myöhemmin, ettei sitten jää esimerkiksi puuttuva syke mietityttämään. Mitähän tässä nyt sitten tekisi. o_O
 
6+1 mulla ainakin näkyi syke jo. Aikaistin tota ekaa ultraa kun pelästyin niin paljon ruskeaa vuotoa, mikä mulla aina aikasemmin kertonut keskenmenosta. Onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin. Kannatti siis mun tilanteessa käydä noinkin aikasin ultrassa. Sai Itelle edes hetkeksi mielenrauhan.

Kiitos vastauksista :) Ja onneksi teilläkin oli kaikki hyvin vaikka tuhrua tulikin. :Heartpink
 
Mä varasin tarkoituksella vasta viikolle 8+0 (viime lauantai), koska mulla ne keskenmenovuodot on alkaneet aina ennen sitä, niin ajattelin, että jos vuoto alkaa, niin säästyy rahat! :grin Mut näin jälkeenpäin ajatellen en tajua miten jaksoin odottaa niin pitkälle! Vika viikko oli aika tuskaa. Mutta raskauden ekat viikot mulla kyllä menikin korona-tilannetta ihmetellessä, enkä paljon edes miettinyt raskautta :happy:

Tuosta ultrasta mulla on kyllä käsitys, että alkuvaiheessa sisäkautta on tarkempi, koska sieltä pääsee lähemmäs (muistaakseni joku lääkäri joskus sanoi niin). Mutta en sitten tiedä millä viikoilla alkio/sikiö on tarpeeksi iso, että päältäkin näkee hyvin. Enkä muista tehtiinkö 2014 nt-ultra mulle kumpaa kautta, luultavasti kyllä sisäkautta...
 
Mä kävin tänään ultrassa, kun en halunnut enää odotella. Tänään tuli taas vähän verta. Mutta ultrassa oli kaikki hyvin nyt tällä hetkellä! Sydämen lyönnin näkeminen sai mut huokaisemaan niin, että lääkärikin huomas miten paljon stressasin :shy:mutta se sano että mulla on hematooma raskauspussin takana, mistä vuoto johtuu. Nyt vaan toivotaan että raskaus jatkuu normaalisti eikä se ala sieltä vuotamaan.
 
Varhaisultrassa vko 7+5 näkyi tuulimunaraskaus :sad001 Jää siis tyhjäksi minun sylini. Kipu on suurta, ikä huomioon ottaen tämä taisi olla nyt tässä. Jään pois täältä, tsemppiä ja onnea teille muille.
 
Varhaisultrassa vko 7+5 näkyi tuulimunaraskaus :sad001 Jää siis tyhjäksi minun sylini. Kipu on suurta, ikä huomioon ottaen tämä taisi olla nyt tässä. Jään pois täältä, tsemppiä ja onnea teille muille.

Voi nuttunen, pahoittelut ! :sorry::Heartpink
Tosi ikävää että saitte noin inhottavia uutisia. Paljon jaksamisia teidän surun keskelle :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Olen pahoillani puolestasi Nuttunen. :Heartred Voimia asian käsittelyyn ja kaikkea hyvää jatkoon.
 
Voi Nuttunen, olen niin pahoillani ikävistä uutisista :sad001
Paljon voimia asian käsittelemiseen ja tsemppiä tulevaan! :Heartred:Heartred
 
Voimia Nuttunen!!

Juuri itse tulin tarkistuksesta ja siellä hän on olemassa, 6+4 ja syke hyvä.

Kohdunsuulla on hematooma mikä hiljakseen vuotaa koko ajan.

Herran haltuun miten tämä päättyy, mulla ei ole minkäänlaisia raskausoireita niin eihän tätä meinaa todeksi uskoa.

Ihanaa päivää kaikille!
 
Voimia Nuttunen!!

Juuri itse tulin tarkistuksesta ja siellä hän on olemassa, 6+4 ja syke hyvä.

Kohdunsuulla on hematooma mikä hiljakseen vuotaa koko ajan.

Herran haltuun miten tämä päättyy, mulla ei ole minkäänlaisia raskausoireita niin eihän tätä meinaa todeksi uskoa.

Ihanaa päivää kaikille!

Voi miten ihania uutisia Pumpuliina! :happy::Heartred
 
Pahoittelut Nuttunen, voimia menetykseen :Heartred

Ja onnittelut Pumpuliinalle! :wav Aikamoista tunteiden vuoristorataa tää raskaana oleminen - niin pienestä voi välillä olla kaikki kiinni! Nyt toivotaan, että ei tulisi enää huonoja ultrakuulumisia täällä ollenkaan :smiley-angelic001
 
Suurimmalla osalla kyllä kaikki menee hyvin, olin aamulla kyllä ihan paniikissa ja pahin mielessä mutta toistaiseksi kaikki on hyvin.

La ehkä nyt sit 16.12. mutta jos tää menee niinku aiemmat niin viikkoa ennen tulee.

Kurjaa on kun vuodan kuitenkin vähän koko ajan että ei nyt oikein osaa nauttia tästä eikä siitä että mulla ei ole vieläkään mitään oireita:nailbiting:

Tuleeko ne sitten rytinällä vai onko tämä eri sukupuolta kun aiemmat on tyttöjä:grin

Oli kiva lääkäri kun sanoi hienosti että pitää muistaa raskauden arvaamattomuus, sitä ei voi tietää miten menee. Totta. Keskenmeno viikolla 20 edelsi juuri hematoomat, ilmeisesti tulehdusarvot nousi taivaisiin siksi ja oma henki säästyi kun lapsi syntyi ennenaikaisesti ja menehtyi.
Se tässä pelottaa mutta yritän keskittyä muuhun.
 
Takaisin
Top