Varhaisultra

Oletteko saaneet kuvia mukaan varhaisultrasta? :)

Me saatiin ainakin pari kuvaa! Harmitti, kun ensimmäinen näkymä mikä näkyi heti, sai ihan selvää että tuossa on pää ja tuossa loppu kroppa, mutta lähti sitten katseleen löytyykö enempää vauvoja niin ei saanut enää samaa kuvaa näkyviin. Saatiin sitten nimen omaan tuollainen kuuluisa papu-kuva. Mutta onhan sitäkin tullut tuijoteltua :love7:love7
 
Ihanaa! :love7 Edes joku kuva, vaikkakin harmi ettei parhaasta kuvakulmasta sitten saanut.
 
Mulla ultrattiin eilen kun pois suljettiin kohdunulkoinen kipujen takia. No kohdussa näkyi vain 1cm kokoinen raskausontelo. Ei muuta. Lääkäri epäili että raskaus on niin alussa vasta. Käyn vielä Vauvantaissa ultrassa jossainkohin mutta nyt siirryn tuonne Tammikuisiin. Sillä viikot nyt ehkä vasta rv5 :angelic:
 
Meillä huomenna uus ultra jännäää:angelic: Haluisko jotku mahdollisesti laittaa johonkin ketjuun niitä ultra kuviaansa? Niitä on aina kiva katella.

Olitko vielä tuolla salaisella puolella? :)
Taitaa olla siellä puolella jaettu muutama kuva jos ei täällä näy. Laita pyyntöä sinne puolelle jos et vielä ole! :) Jos olen oikein käsittänyt niin tää julkinen puoli jossain kohtaa alkaa hiljetä ja keskustelu muutenkin painottua enemmän salaiselle puolen.
 
Joo, itse ainenkin tykkään enempi kirjoitella tuolla salaisella puolella kun ei oo sitten kaiken kansan pällisteltävänä kuvat ja kaikista henk.kohtaisimmat sepustukset. :rolleyes:
 
Kävin varhaisultrassa 6+2 ja näkyi pieni 3,2mm vastaten 6+0 ♡ Eilen (7+3) panikoin kun tuli vähän rusehtavaa verta/limaa niin pääsin neuvolaan ultraan, vaikkakin mahan päältä tehtyyn. Mutta tyyppi löytyi ja sykekin näkyi! :) Ihana neuvolantäti sanoi, että voin tulla vaikka joka viikko ultraan tarvittaessa. (Taustalla 1 keskiraskauden keskenmeno ja 2 alkuraskauden keskenmenoa ja paniikkihäiriö itsellä.)
 
Hei, uusi odottaja ilmoittautuu. Olen 28 v, kyseessä ensimmäinen raskauteni ja tänään kävin varhaisultrassa, joka näytti 6+1 ❤️ Pikkuisen sydän löi. Laskettu aika olisi siis 31.12.2020, eli jännityksellä seurataan kummalle vuodelle syntyy

Heippa! Mukavia ultrakuulumisia siellä. :):Heartred Meillä olisi aikalailla sama laskettu aika 31.12. (Tosin voi vielä ultrassa siirtyä) Aika jännä ettei tiedä sitten kummalle vuodelle osuu. :grin
 
Heippa! Mukavia ultrakuulumisia siellä. :):Heartred Meillä olisi aikalailla sama laskettu aika 31.12. (Tosin voi vielä ultrassa siirtyä) Aika jännä ettei tiedä sitten kummalle vuodelle osuu. :grin

KIITOS! Mukavaa odotusaikaa sinne! Onko teillä mones lapsi?
 
KIITOS! Mukavaa odotusaikaa sinne! Onko teillä mones lapsi?

Tämä olisi neljäs raskaus, mutta kolmas lapsi siis mikäli kaikki menee hyvin. :)
 
Jes! :love7 Maanantaina sitten ultraan.
Ihana juttu . Kyllähän tämä sinun testi tuo vielä itselle edes pieniä toiveita. Mullahan neuvolan mukaan on kaksi päivää sinun la:han, mutta laskureiden mukaan vain päivä. Laskurit näyttää 28 kierrolla 30.12 ja en ole edes varma alkoiko vuoto 25 vai 26.3 eli saattaa olla samakin la. En merkinnyt jostain syystä menkkojen alkua, mutta jompi kumpi se oli.
 
Hei, uusi odottaja ilmoittautuu. Olen 28 v, kyseessä ensimmäinen raskauteni ja tänään kävin varhaisultrassa, joka näytti 6+1 ❤️ Pikkuisen sydän löi. Laskettu aika olisi siis 31.12.2020, eli jännityksellä seurataan kummalle vuodelle syntyy

Minulla on keskiviikkona varhaisultra. Meillä myös tällä hetkellä la 31.12. Jännää kun ei tiedä kumman vuoden lapsi sitä syntyy, mikäli kaikki menee hyvin. Minä myös ensimmäistä kertaa raskaana
 
Minulla on keskiviikkona varhaisultra. Meillä myös tällä hetkellä la 31.12. Jännää kun ei tiedä kumman vuoden lapsi sitä syntyy, mikäli kaikki menee hyvin. Minä myös ensimmäistä kertaa raskaana
Molemmilla siis ihanan jännittäviä aikoja edessä :Heartred
 
Takaisin
Top