Oho, onnea! Saako kysyä, onko teillä suvussa kaksosia? Tää aihe aina kiinnostaaTäällä ultrassa näkyi kaksi sykkivää sydäntä ja molemmilla 6+6. Selittyi vahvat oksentelutkin nyt sit jos kaks meinaa perheeseen tulla. ♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oho, onnea! Saako kysyä, onko teillä suvussa kaksosia? Tää aihe aina kiinnostaaTäällä ultrassa näkyi kaksi sykkivää sydäntä ja molemmilla 6+6. Selittyi vahvat oksentelutkin nyt sit jos kaks meinaa perheeseen tulla. ♥
Oho, onnea! Saako kysyä, onko teillä suvussa kaksosia? Tää aihe aina kiinnostaa
Täällä ultrassa näkyi kaksi sykkivää sydäntä ja molemmilla 6+6.
Ilmeisesti just niin päin, että vain harvat onnekkaat saa julkiselta puolelta ultran ennen nt-ultraa, jos esim neuvolalla on tarvittava osaaminen ja välineet. Tietysti sitten eri asia jos varhaisultralle on joku peruste.
Meilläkin oikeesti vain nt ja rakenneultrat. Mulle tulee äippäpoli seuranta niin siellä näkee ultrissa pientä useemmin.
Mä en tiedä miksi mutta mulla nyt 5+1. Viime viikolle oli neuvola ja sieltä heti ultraan. Ja nyt haluaa lääkäri että käyn ultrassa viikon välein kunnes syke tai sykkeet näkyy. On seurattu hcgtä ja arvot nousee niin vauhdilla että lääkäri epäilee kaksosia. Onko se sitten syy tiuhaan ultrailuun vai mikä, en tiedä. Esikoisesta kävin rv5, rv7, rv12, ja sen jälkeen ehkä 4 kertaa. Eikä ollut siis mitään erikoista raskaudessa, ainoastaan synnytyspelko minulla.
Pakko oli kysyä parilta kaverilta jotka asuvat samalla paikka kunnalla, niin kyllä heilläkin on ollut ultra neuvolassa kunhan viikkoja ollut 7+.
Harmi ettei muualla ole
Onko muualla sitten minkä verran muuten ultra käyntejä?
Meillä siis 7+, nt, 16+, rakenne ja sen jälkeen vielä 3-4 ultraa