Haluatko kertoa, mikä paikkakunta teillä on kyseessä? :)
Asumme Päijät-Hämeessä, en halua täällä julkisella puolella sen kummemmin kertoa tarkkaa paikka kuntaa :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haluatko kertoa, mikä paikkakunta teillä on kyseessä? :)
Yhdellä tutulla nousi todella nopeasti hcg ja hänellä oli rypäleraskaus. Tila on vaarallinen ja hän joutui koviin hoitoihin tuon jälkeen. En halua pelotella, mutta myös tuon takia voivat haluta seurata tarkemmin. Tai ehkä siellä on ne kaksoset
Täällä jos ns normaali raskaus niin vain nt ja rakenneultrat. Neuvolassa lääkärin huoneessa on kyllä ultra ja on sillä tarkistettu vauvan asentoa pikaisesti, mutta vasta isoilla viikoilla.
Mä en tiedä pääsisinkö ikinä henkisesti yli siitä, että kärsisin kohtuuttomasta pahoinvoinnista viikko tolkulla jotta nt-ultrassa todettaisiin vain rypäleraskaus! se ois ihan kamalaa! Onneksi ne on Suomessa tosi harvinaisia, muistaakseni niitä on enemmän jossain Aasiassa.
Asumme Päijät-Hämeessä, en halua täällä julkisella puolella sen kummemmin kertoa tarkkaa paikka kuntaa :)
Mulla ei oo mitään viitteitä siihen. Kerran jo siis ultrattu. Mutta raskausoireitakaan ei nyt ole kun finnit ja kipeät rinnat. Plaah. Epäilee että onko siellä sittenkään mitään. Mutta olis kyllä kamalaa jos oiskin vaan tollanen... Onneksi kumminkin seuraavat niin ei tarvitse yksikseen asiaa pohtia.
Oon myös tuolla amerikkalaisella vauvafoorumilla, ja siellä tosi TOSI monella syke on näkynyt 5+5 ja 5+6. Mulla tosin ei 5+5 näkynyt kuin ruskuaispussi raskauspussin sisällä, eikä alkiota ollenkaan ja synnytin elokuussa terveen tyttövauvan. :) älä ota stressiä jos vielä ei näy alkiota ja sykettä!Ajoissa varhaisultrassa käyneet; koska on syke näkynyt? Huomenna oon menossa ja tiedän ettei vielä tule syke esiin mutta silti olen nyt yöuneni menettänyt..
Minä kävin viime viikolla, arvio oli että rv 6+1 ja syke näkyi.Ajoissa varhaisultrassa käyneet; koska on syke näkynyt? Huomenna oon menossa ja tiedän ettei vielä tule syke esiin mutta silti olen nyt yöuneni menettänyt..
Meen huomenna toiseen ultraan, kyllä jännittää kun ollut niitä koviakin vatsakipuja