Varhaisultra

Kiitos onnitteluista Kadonnut. Oon niin pahoillani sun puolesta. Toivottavasti pääsette pian yrittämään uudelleen. Voimia kovasti!

Täällä ei myöskään näkynyt mitään, mutta ei ollut odotettavissakaan kun niin varhaiset viikot. Tai toivoin tietysti, että olisi jo näkynyt, mutta taisin viime raskaudessa käydä muutaman päivän myöhemmin. Lupaavalta kohdun toiminta näytti kuitenkin.
 
Voimia, kadonnut :Heartred varmasti raskasta kuultavaa.

Jotenkin itsellä pelottaa koko ajan vain enemmän, että kohdussa ei ole mitään kun ei juuri enää oireitakaan ole :sad001
 
Kiitos kaikille :Heartred

Kyllä tästä selvitään, uutta inssiä kohti taas kunhan saadaan tämä nyt hoidettua. Rikkinäinen ja petetty olo
 
Saanko kadonnut kysyä, että millä viikoilla olisit nyt ollut ja oliko sulla mitään oireita?
 
Nemie mä täältä takavasemmalta kommentoin: mulla kun oli tuulimuna, niin ei ollut mitään oireita. Nyt on oikea raskaus ja ihan samanlainen oireeton olo. Kaikki on yksilöllistä.
 
Oisin ollu tänään 7+1 mut ei juurikaan mitään ihmeellisiä oireita. Väsytti lähinnä. Yhtenä aamuna kyl heräsin sellaseen tunteeseen, ettem ookkaan raskaana ja sanoinki puolisolle siitä. Hä oli sitä mieltä, et murehdin vaan mut ehkä se oli silloin menny kesken? Turha arvailla toisaalta, nyt kävi näin. Onneks esikoinen vähä pehmittää oloa :love017
 
Onnea hyvin menneestä ultrasta. Oliko mitkä päivät ja viikot :)

Itse pääsen huomenna.
 
Mulla pitäis olla huomenna omien laskujen mukaan 7+3 mutta jos on viime ultran mukaan kasvanut niin ois kaksi päivää jäljessä eli huomenna 7+1. Saa nähdä :)
 
Ihana kuulla hyviä ultrakuulumisia! :)
Itsellä on vielä niiiiiiin paljon aikaa siihen, ei millään malttaisi odottaa!
 
Minä en taida alkuraskauden ultraan tällä kertaa mennäkään. Molemmista edellisistä kävin, mutta nyt ei taida taloudellinen tilanne antaa periksi..
 
Voiku teistä monellla on toi ar, mut ite en oo sitä varannu. Mieltä on kuitenki alkanu arvelluttamaan, että kannattaiskohan itekki mennä ja varata aika sinne vai malttaisinkohan odotella siihen nt-ultraan. Mistä ootte varannu tota varhais ultraa ja paljo on tullu hinnaksi sitten? :joyful:
 
Takaisin
Top