Kiitos teidän kaikkien kirjoituksista! Niiden lukeminen on saanut omaa päätä hieman rauhoittumaan <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea kaikille pienokaisensa nähneille <3 olen itse nyt yrittänyt malttaa olla ajattelematta ja uskomatta koko raskauteen.. 2 vuoden aikana 5 km kaikki ennen 7 viikkoa.. viimeisin oli kahden viikon erolla olevat kaksoset.. Mutta nyt en pystynyt enään vain sivuuttaan ajatuksia :) 7+2 on omien laskujen mukaan ja viimeiset 5 päivää tosiaan jo dopleriakin kokeillu (vielä ei oo tärpännyt (ihme :D ) ) huomenna aion kyllä soittaa neuvolaan ja Toivon että pääsisin niin pian kuin mahdollista <3
Joten kyllä Lahja uskon että voisi ihan hyvin ollakin nuorempi sisar sielä piilossa :) pidän peukkuja <3

Onnea hyvistä ultrakuulumisista.
Hui huomenna selviää onko ketään kotonajännittää
Mua jännittää jo perjantain ultra!Vähän tekisi mieli siirtää se ensi viikolle, niin varmemmin näkyisi jotain, mutta en taida malttaa!
Perjantaina neuvolan mukaan kumminkin vasta 6+4 ja mun mukaan 6+1.
Lahja, mulla oli pieni verihyytyma, on kuulemma todella yleista (sonografi sanoi 9/10 on sellainen) ja se yleensa katoaa ajan kanssa. Ei ilmeisesti tule ulos vuotona. Se syntyy, kun joko kiinnittyessa tai ruskuaispussin kasvaessa tapahtuu pieni repeama :)