Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mimmy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Carpediem: mulla oli 7+1 eilen, sikiö oli 1,04cm. :) Oli ihan hyvä paikka, jännä kun oli ihan semmonen kerrostaloasunto vaan. :D

Onneni kukkuloilla, oikeesti, tekö siellä huoneessa olitte kun me ootettiin siinä sohvalla?! :D Aikamoinen tuuri! Meillä oli aika 15.15. :D

Varasin heti tänään ajan np-ultraan, kun varmistu viikot. :) Se on 24.4. Rv on sillon jo 13+0, oisin halunnu ed. viikolla, mutta ei ollu hyviä aikoja vapaana. :/

Onnea kaikille ihanista ultranäkymistä [emoji173] Mä siirsin meidän varhaisultra-aikaa, kun tuli fiilis ettei hilkulla viikon päästä syke vielä näkyis ni siirsin 5 päivällä eli meillä 27.3. ma! Sillon 8+2 (tai 7+4 kun ovis oli 5 pv myöhässä)

Varasin Espoon Tapiolaan Adenovaan (ihan vaa googlasin ja otin lähimmän meitä), siellä n. 200€ niinku Terveystalossakin missä olisi edellinen aika ollut.

Hyvä vinkki tuo Perhe-Arte pk-seudulla! Erittäin huokea hinta.

Tehdäänkö varhaisultraus aina niin et työnnetään se ultrauskapula emättimeen ja siitä etiäpäin ja kattellaan? :D Eli vähän ku ultrattas normisti gynekologilla vaikkei olis raskaana? Anteeksi tyhmät kysymykset mut eka kerta :D

Mulla aiemmin on katottu alakautta, nyt kävin eri paikassa niin katto mahan päältä. Paremmin kyllä näky alakautta.

Kerttuli ihanaa!! Onnea!!

Ja onnea tasaisesti kaikille muillekin hyvistä uutisista!!

Tynnii, meillä on aika samoissa siis viikot (oon ote laskenu väärin ensin..) Kun meillä arveli 14.3. Että 5+5. Laitettiin suoraan 10 päivää eteenpäin Ultra että varmasti näkyy syke, eli meinaan uuden varata 24.3.

Ihania uutisia monella - onnea vain! :)

Soitin neuvolaan ja kerroin mun kierron pituuden vaihtelusta parhaimmillaan välillä 60-72 päivää, ja sain ajan lääkärille. Siellä ultrataan samalla, jotta saadaan joku tolkku tähän kestoon. 30.päivä sinne eli pari viikkoa pitää odottaa. Jaiks.

Pitää alkaa lämmittelee miestä ajatukselle. Veikkaan et se saattaa miesmäiseen tyyliin olla iha fine sen kanssa, et ootellaan ekaan neuvolaultraan :D Mut hän on kans nii innoissaan tästä, et saan varmaan käännettyy pään, ellei hän sit onnistu ympäripuhumaan mut odotteluun :D

Mua kyl vähä mietityttää miten se tutkimus tehdään, onko ikävän tuntuinen?

Tuolla mulle tehtiin sisäkautta eli emättimestä.
Ei ollut ikävän tuntuista ainakaan minulle. Rauhallisin ottein tutki ja hyvin löysi kaiken tarvittavan. Kuviakin saatiin mukaan.

Itse saatan arteen suunnata vielä tässä välissä "huvikseen", kun seuraavaan neuvolaan on pidempi väli tässä keskiraskaudessa rv22+4..

Noniiin ultrassa käyty ja siellä se mun pieni oli <3
vastas viikkoja 7+1 ja viime viikolla siis 6+1 jonka takia ei varmaan näkynyt vielä.
Voi että mä oon onnellinen... kolmas kerta toden sanoo näköjään. (kahden km jälkeen).
Oli kyllä niin jännittävät päivät ennen tätä päivää ja viime yönäkin näin kauheita painajaisia....
Mutta nyt on kaikki hyvin tällä hetkellä ja onnelinen olo:love7

Takaisin