Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mimmy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle tuli ilmoitus ultrasta 6.4 ja ja silloin vastais viikkoja 12+3. Ihan hirveeeeeen piiiiitkä aika. Jaksankohan malttaa siihen asti. :D

Onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista :Heartred

Mä jännään ens maanantaihin, sillon 7+6, eli vaikka olisi la viikonki myödemmin niin syke pitäisi näkyä, jos kaikki kunnossa.

Mulla on edelleen niin epäuskoinen olo siitä, että tuolla massussa pieni ihme kasvaisi!

Sulla taitaa Syren17 olla la jo lokakuussa? Olispa itekki jo noin pitkällä :D mä nyt varasin kanssa varhaisultran, vaikka hinta kirpaisee 24.3 on aika :)

Äitix2, lokakuussa joo. Arvioitu kk-kierron perusteella 16.10 :) mutta onko tää muuten marraskuisten ryhmää.. tajusin just kun aika uusi olen täällä ja puhelimella käytän et nyt tää näyttää marraskuiset jne. Oon tosi huono käyttää ylipäätänsä tietotekniikkaa :D kääk.

Oonkohan mä vähän sekaisin, torkuin ja täytyis kauppaan lähtee kun ei oo mitään syötävää. Heikko olo eikä jaksais tehdä mitään :( onks tääl ketään odottajia pääkaupunkiseudulta? :)

Eilen oli 6+3 sekä myös ensimmäinen ultra. Kaikki hyvin! Kirpun koko vastasi viikkoja ja pieni sydän sykki vimmatusti. :Heartred Osallistun sellaiseen tutkimukseen, jossa ultrataan kahden viikon välein aina raskausviikolle 14 asti. Huojentavaa kyllä saada tasaisin väliajoin tietää, mikä Kirpun tilanne on :happy:

Janel. Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista ja hiukan kiva olis ollu itekkin päästä noin usein kurkkimaan :)

Mulla eka ultra 6.4 ja ihan hölmöä kun postissa tulee kirje jossa määrätty aika kätilön vastaanotolle. Soittoaika ajan muuttamiselle ti ja to klo14-15.. ja tietenkään nää ei mee aina yksyhteen omien ja miehen aikataulujen mukaisesti. :(

Mulla on eka ultra tän viikon lopulla. Saa nähä löytyykö sieltä ketään.

Ruukaako teillä miehet olla aina ultrissa ja neuvoloissa mukana? Itse ainakin sanoin et ei tartte tulla ennenku sitten 12 viikon paikkeilla kun vatsanpeitteiden läpi näkee vauvan. Ja sitten jos pääse joskus muulloinkin. Miehellä kun on päivä työ niin ei kehtaa aina olla ottamassa pekkasta.

Lyytikäinen: Edellisessä raskaudessa mies oli mukana yhdellä neuvolakerralla ja molemmissa virallisissa ultrissa. Meille riitti hyvin se juuri samasta syystä mitä mainitsit, että ei viitsi molemmat olla pois töistä hirveästi. Tälläkin kertaa olen menossa varhaisultraan yksin.

Mangusti ja Terksu, joko teillä oli uutisia? Täällä on peukut pystyssä!

Mun mies oli mukana kaikissa kolmessa ultrassa viime rakkaudessa. Hän pystyy työnsä tekemään paljolti etänä ja sai järkättyä sopivasti ne päivät niin että pääsi mukaan. Tällä kertaa tekee varmaan samoin, uskoisin ainakin. Niin mielellään oli edelliskerroillakin näkemässä meidän parasiittia.

Mä varasin tänään varhaisultran viikolle 8+0, eli 30.3. Silloin luulisi jo näkyvän sen verran että saa mielenrauhan että siellä tosiaan joku kasvaa :)

Minkähintaisia varhaisultria teillä on ketkä yksityisellä ootte käyneet? Eroja toki paikkakunnittain mutta jotain suuntaa antavaa..

Mä varasin ajan Perhe-Artelta Lahdesta ja hinta on 60e + toimistomaksu. Ei paha mun mielestä kun on kuullut noita Terveystalon hintoja.

Takaisin