Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja womn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Primperan on vain reseptillä saatava. Paljon käytetään migreeniin, syöpäpotilaisiin ja meihin mahan pullottajiin. Helposti luulis lääkärin kirjottavan kun haittaa siitä sikiölle ei ole. Joillain toimii ja kuten mulla niin ei toiminu

Mä en tiennytkää että Primperan käy odottaville, itelle sitä määrättiin kkm tyhjennyksen pahoinvointiin. No mutta aina oppii uutta :happy:

Äääh..
Tänää ultrassa.. Omien laskujen mukaan 7+3 olis ollu..
Lääkäri ei löytäny sykettä ja sano että vastaa 5-6 viikkoja..
Onneksi kaveri oli mukana jonka kanssa mietittiin ja katseltiin josko oltais ehkä nähty pienen pieni syke.. Ja sit lääkäri sano että saattaa olla muttei sano varmaksi..
Vatsan päältä ultrasi.. Että en tiä olisiko näkyny paremmin sisäkautta ultrattuna
3.1 uusi aika ja toivotaan että silloin nähdään jotain..

Oi iLa! Onko mahdollista että on ollut sitten myöhäinen ovulaatio? Saiko lääkäri sikiöstä mitan? Inhottavaa tuo epävarmuus, mutta pidetään peukkuja ja toivotaan että muutaman viikon kuluttua on kasvanut hurjasti ja selvä syke näkyy! Tsemppiä!

Sekin on mahdollista.. Ei saanut kunnollisia mittoja..
Mutta jotain näkyi..
Tuulimuna ei kumminkaan ollut.. Täytyy vaan toivoo että on ovullinut myöhemmin ja siksi vielä niin pieni..
Viimeksi kun oli loppunut kehitys tuolle 6+1 suurin piirtein.

Voi ei iLa! Sulla on nyt piinallista olla epätietoisuudessa :/ Voimia

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Ei ole "kuin" pari viikkoo.. Mutta pitkältä ajalta se taas tuntuu:(

Voi kamala nyt mulla tuli kauhean epävarma olo omasta ultrasta, toivotaan että iLa sieltä löytyy se syke :Heartred

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Onnea Eloinen17 ja womn! Mahtavaa, että nyt teillä näytti olevan kaikki hyvin. Se tuo vähän uskoa itsellekin siitä, että kyllä tämä tästä. Samanlaisen ultrakuvan sain eilen kuin noi teidän aikaisemmat. Mutta iLan kanssa samassa veneessä taidetaan olla toistaiseksi.

Ootteko te kaikki muut, joilla ei vielä saatu sykettä/viikkoja määritettyä saaneet uusinta-ajan ultraan? Mulle ei sellaista annettu. Lääkäri totesi vain, että näyttää lupaavalta ja sopii pitkään kiertoon ja testiplussien ajoitukseen tilanne, eikä siksi uutta aikaa (???). Miten tässä pitäis nyt voida odottaa nt-ultraan saakka, että onko siellä oikeasti kaikki hyvin?? Ja koska sinne seulontaultraan ees sitten pitäis mennä kun oli pienempi kuin kalenterin mukaan eikä saatu viikkoja tarkennettua? No, täytyy kai neuvolassa kysellä ensi viikolla kun on ensimmäinen käynti siellä.

Me ei saatu suoraa lääkäriltä aikaa mutta soittelin neuvolan tädin kanssa niin se sopi miun kanssa uuden ajan.. Ja hyvä että sopi koska en olisi voinu odotella nt ultraan asti

iLa, voimia ! Aika on varmasti pitkä odotella, toivotaan parasta.

Tänään oli päivällä kontrolli ultra, viikossa kasvanut sen minkä pitää ja hienosti löytyi syke! Nyt on onnellinen olo <3 Minäkin sain reseptin Primperaniin, toivottavasti siitä olisi apua..

Wuhuu!! Enää 2h ja ultraan :D yöllä vähän väliä heräilin kelloa katsomaan, että joko on aamu :D nyt vaan jänskätään että löytyy sykkeet ja istukka sun muut kunnossa

Mulla on tullut kauhea halu päästä varhaisultraan, selvittelin että ikiomassa se mkasaa 151€. Mies on sitä mieltä, että turha mennä, ei menty esikoisestakaan. Joten jos haluan, saan maksaa yksin, mutta sitten kyllä menenkin yksin. Ärsyttää, kun toinen ei voi ymmärtää että miä haluun tietää onko kaikki ok, vaikka ei mitää siihen viittaavaa olekaan etteikö olisi.

Meillä siis ensimmäisestä lapsesta kyse ja varasimme yhteistuumin varhaisultran tammikuun alkuun, viikkoja silloin 9. Eli "pian" siitä pääsee myös toiseen ultraan, mutta haluamme käydä jo vähän aikaisemminkin :happy: onneksi on joulupuuhia ja uutta vuotta, että on vähän muutakin ajateltavaa... :woot:

Kävin tänään Kättärillä ultrassa vaikka viikkoja vasta 4+5, mutta hcg oli jo niin korkea (reilu 1600) että jotain pitäisi näkyä kohdussa. Ja siellä näkyi ainakin 1 raskauspussi, lääkäri sanoi että siellä näkyi myös "jotain muuta" mutta ei ollut varma onko se verta vai mahdollinen toinenkin pussi,iiiik :) Seuraava ultra Kättärillä reilun viikon päästä ja tarkistetaan että raskauspussiin olisi tullut myös eloa.

Mulla olis viikon päästä eka neuvola ja sillon jo viikkoja 8+0, varhaisultrassa en oo käyny, mut onkhaa mahollist et neuvolas samalla pystyis kuuntelemaa sydän ääniä, että sais varmuutta että siellä masussa vielä kasvaa pieni ihme? Että eikös noil viikoilla pitäis jo sydämmensyke kuulua?

Takaisin