Varhaisultra

Pco?
Ei lääkäri Sitä mitenkään selittänyt :sad001 luki vaa lapuissa
 
Joo siis monirakkulaiset meinaa pco:ta.
Itselläni juurikin monirakkulaiset.
 
Mä pääsisin ultraan 15.12 alkaen sanottiin yksityisellä kun kyselin. Sillon olisin jo varmaa 8viikolla muistaakseni, jotenki ennen joulua haluaisi käydä. Täällä se on halvimmillaan 101e. Sama missä käytiin esikoisesta. Sain tuossa reilut palautukset, mutta autohan ne syö.. mutta kyllä mä ajattelin mennä! 100e on pieni hinta mielenrauhasta.
 
Miten ootte varhaisultran varanneet..? Siis että tarviiko se jotenkin varauksen yhteydessä ilmoittaa, että haluaa nimenomaan ultran? Ajattelin siis varata normiajan omalta gyneltäni, mutta nettiajanvarauksessahan ei voi mitään ultraa erikseen varata.
 
Kannattaa soittaa Elieenava niin hinnat ja muut tulee selväksi :) Tässä mihin me mennään niin pitikin soittaa, että menee oikeilla viikoilla jne :)
 
Kannattaa soittaa Elieenava niin hinnat ja muut tulee selväksi :) Tässä mihin me mennään niin pitikin soittaa, että menee oikeilla viikoilla jne :)

Mä inhoon soittamista! Onneks nykyään on monessa paikassa nettiajanvaraus :D Mutta joo, ehkä tässä tapauksessa on järkevintä soittaa. Hinnalla tms. ei oo väliä kun haluan Mehiläiseen luottogynelle, joka viime raskaudessakin ultran teki rv6+3. Sillon en varannut aikaa ultraan vaan ihan muusta syystä, mutta hän halus kattoa montako siellä on ku kohtu oli kuulemma jo aika suuri! :D Sykekin sieltä jo silloin löytyi, mutta nyt aattelin mennä joulun välipäivinä, jolloin viikkoja olis 7+x.
 
Meillä varhaisultra 13.12. jolloin pitäis olla 7+2. Haluan olla varma että vauva kasvaa oikeassa paikassa, ja että siellä on ylipäätään jotain kasvamassa. Jouluna paljastuu raskaus saman tien kun en ota punaviiniä. Mähän en koskaan kieltäydy lasista punaviiniä [emoji3] On sitten mukavampi kertoa raskaudesta kun tietää että ainakin toistaiseksi kaikki kunnossa.
 
Enhän minä malttanut.. :D varhaisultra on 20.12 jolloin pitäisi olla 7+3 ja jos silloin on kaikki hyvin nikn mietin pitäisikö jouluna kertoa lähisukulaisille :)
 
Tää on meillä elokuisilla tuon joulun suhteen niin paha ajankohta kun ei kerkee ultraa olla. Että moni varmaan haluaa jo ennen joulua jotain tietää... Itsekin haluaisin jos ois laittaa rahaa. Sen verran isot remontit vaan tulossa, ettei nyt mitään ylimääräisiä menoja.
 
Mäkin tykkään soittaa :) Ei tarvi itse pähkäillä!
Etenki jonneki Kelaan tms kun niistä jutuista ei tajua mitään lukemalla.
 
Meillä eka neuvola-aika tammikuun alussa. Silloin sit ultrataankin. Mut kyllä me varmaanki tuleville isovanhemmille kerrotaan joululahjaksi. Yritän olla positiivinen ettei menis kesken mut eipä niistä koskaan tiiä. Jos menee kesken niin pitäis sit vaan aatella et luonto korjaa pois ne yksilöt, mitkä on "liian" viallisia selvitäkseen.
 
Oliko siulla huomenna paljonko päiviä kasassa?

Mietin jo että mitä miulta löytyy vai löytyykö mitään.
Niin oireettomana mennyt tämäkin kuin se keskenmennyt :/

Sitä mie vähän niinku meen sinne selvittämään :rolleyes: Mie oon vaan ite nyt arvioinu alustavasti missä mennään, mut en oo ihan 100% varma :D mut mun arvion mukaan ois 5+6/6+0 :smiley-bounce013
 
  • Tykkään
Reaktiot: iLa
Takaisin
Top