VarhaisUltra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin tunnon päästä ja odotin vaan koko yön koiranunessa, että loppuisi yö jo. Järjettömän pitkä yö valvoa koko lähes koko yö. Aivan hullu väsymys, odotan "vain" että varhaisultra ohi ja pääsen nukkumaan (ts. pelkään varhaisultaa niin pakenen sitä ajattelemaan, että kunhan käyn siellä ja pääsen nukkumaan).

Voi, että kun pääsiskin nukkumaan sen jälkeen.. 2v vaan pitää huolen, että ei nukuta kun vasta ehkä yhden jälkeen. Vielä ei ultra herätä minkäänlaisia tunteita vaikka valvottikin. Tai sitten osaan sulkea ne tunteet itseltäni niin hyvin, etten tiedosta.
Mut tsemejä brown ultraan :)

Paljon onnea Browneyedgirl ihanista ultrakuulumisista! ♥ varmasti helpottava olo nyt :) voi kuinka toivon sydämmenipohjasta saavani yhtä hyviä uutisia torstaina ♡

Kiitoksia paljon Syksyinen, titem ja äiskä89! <3 On kyllä niin paljon huojentuneempi olo! :) Molemmilla meillä kyyneleet puhkesi silmään nähdessämme ultralaitteesta pienen nuijapään kohdussa kasvavan. :') Saimme kotiinkin 6 kuvaa todisteeksi. Tänään vielä iltapäivällä ensimmäinen neuvolakin, alkaa todentua vihdoin tämä uudenlainen elämä hyvin konkreettisesti! :')

Minäkin ultrasta kotiuduin... Helpottavaa oli kuulla että oikeassa paikassa on "raskauspussi" (mikä lie oikea nimi) mutta alkiota ei vielä näkynyt. Pari viikkoa vielä odottaa, eiköhän siellä joku ole... Toivotaan <3

Ultrahan meni niinkuin oletinkin. Sykettä ei vielä näkynyt, ja itkuhan siinä pääsi vaikka kaikki muu näytti hyvältä, ettei huolta olisi. Virtausta näkyi, muttei itse sykettä. Neuvolatädin hätäily siis kusas meillä. Vastasi 4 päivää nuorempaa eli nyt ois 5+2 ja la näillä näkymin tulee siirtymään 11.12., mutta uusi ultraus on 26.4. joka on maksullinen, kun en malta oottaa ens kuun alkuun ja jos huonoja uutisia tuleekin niin haluan vähän enempi (pari päivää enemmän) aikaa surra yksikseni, kun esikoisen synttärit on alkukuusta.

Eli summa summarium täti hätäili liian aikasin tuon ultran kanssa!

gitgat: Varmaan "ruskuaispussi" :)

Muokattu viimeksi:
Pilvilinna, no kyllähän tuo oli aika aikainen hetki ultrassa käydä. Aika hassua, että neuvolatädin aloitteesta noinkin aikaisessa vaiheessa katsottiin, koska yleensähän ar-ultraan mennään aikasintaan 6+ tai 7+ viikoilla. Nomutta, kaikkihan oli kuitenkin juuri niin hyvin kuin noilla päivillä pitääkin. Voi vitsit, olispa se neuvolantäti malttanut ensi viikkoon, niin sitten olisi jo sykekin varmasti näkynyt. Nooooooh, nyt näet sen sykkeen parin viikon päästä, koska sen sä tuut näkemään <3

Oli joo aikasta. Menin silloin puhelimessa iha hoo moilaseks, kun antoi ajan aikasin ja en saanut sanottua mitä teki mieli, että eikös vähä myöhemmin vois katella, mut olin iha, että häh nyt jo. No enhän mä ite mikää ammattilainen ole, että se meni sitten näin.. Sano täti itsekin, että häneltä hutilointia näin varhaisessa vaiheessa, kun hän jää pariksi viikoksi lomille, et sen vuoksi yritti näin aikasin. 26.4. Ultran tekee sitten lääkäri. Toivottavasti ois silloinkin tosiaan syksyinen kaikki viikkojen mukaisesti hyvin :)

Mä en me e varhaisultraan, vaikka mieli tekisi kylläkin <3 mutta tänään kun soitin neuvolaan niin varasi minulle ajan 2.5 ja sanoi että ultraa myös samalla :) Eli sen takia eka neuvola vasta silloin jotta ultrassakin näkyisi jotain, neuvolassa kun on vain vatsan päältä ultrauslaite. Vielä pitää siis kolmisen viikkoa elää epätietoisuudessa. Voi olla että mieli vielä muuttuu ja mennäänkin maksulliseen varhaisultraan :D

Mulla kans varhaisultra 2.5. Viikkoja silloin laskurin mukaan 7+3. Neukkutäti varasi ihan pyytämättä tuon ajan ku mulla on kolme aikaisempaa keskenmenoa... virallinen neuvolan alkukäynti on sit jollain 9+ viikolla. Nt-ultra sit n. 12 viikolla.

Takaisin