VarhaisUltra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Annia-83: Selitä urpolle mikä on tuulimuna? Oon yrittänyt tajuta, mut en oo varma oonko nyt iha kuitenkaa sit tajunnut.

Tuulimuna on semmonen, että naisella on viallisia munasoloja ja joissain tapauksissa se saattaa hedelmöittyä eli tulee raskausoireet ja testi näyttää myös positiivista, mutta siellä on vaan pussi ei alkiota. Eli siitä ei voi tulla vauvaa.

Aa okei. Kiitos! Mie oon jopa luullut, että mulla oli tuulimuna. Mut tämä selkensi! Alkio oli 6+1 eli mulla oli vain "perus" km.

On tuo Pilvilinna voinut sulla olla tuulimuna,jos ei oo varhaisultrassa todettu olevan "normi". Nuo menevät monesti kesken,eikä naiset tiedä edes,että oli tuulimuna:angelic:. Eikä niistä tarviikaan tietää.

Loka-marraskuisista kurkin, että meillä oli eka neuvola 9+5 ja sieltä laitettiin lähete np-ultraan. Neuvolassa ei ole ultraa, eli pitkälle menee, jos ei käy yksityisellä.
Mä kävin yksityisellä kahdesti, oli vuotoa ja kipuja. Ekalla kerralla ultran mukaan oli 5+5 ja syke näkyi.

Itse oon mollannut meidän alueen neuvolaa, kun nii myöhään eka neuvola ym, mut oon aika onnellisessa asemassa. Kauheeta piinata tollei! Sika myöhään noi neuvolat teillä!!:confused:

Siis onko tuo Perhe-Arten kätiön tekemä alkuraskauden ultra vain 60€ vai tuleeko siihen päälle sitten käytetystä ajasta riippuen 36-50 €? Täältä siis hinnastoa kurkkailin:http://www.perhe-arte.fi/index.php/hinnasto/

Joka tapauksessa ei kyllä noin edullisesti taida mistään perus lääkärikeskustesta saada ar-ultrausta..

Mulla on 12.4 aika Perhe-arten :) olettaisin et koko hinta 60e. Esikkosta kävin 6+6 mehiläisen ja olikohan 180e yhteensä o.O nyt tosiaan kotiäitinä tollasen ei olisi varaa

Siis onko tuo Perhe-Arten kätiön tekemä alkuraskauden ultra vain 60€ vai tuleeko siihen päälle sitten käytetystä ajasta riippuen 36-50 €? Täältä siis hinnastoa kurkkailin:http://www.perhe-arte.fi/index.php/hinnasto/

Joka tapauksessa ei kyllä noin edullisesti taida mistään perus lääkärikeskustesta saada ar-ultrausta..

Ultra on siis 60€+14€ toimistomaksu. Muuta maksua ei tule.

No onpa tosiaan edullinen! Me oltiin jo vähän puhuttu, ettei ehkä mentäis ar-ultraan, mut nyt alkoi kyllä kovasti kutkuttamaan :P
Kiitos tuhannesti kardemumma tästä vinkistä!

Jos senni ja hanli menee 12.4. ni ehkä mä voisin tähtää sit sille seuraavalle viikolle :)

Mä toivon kans saavani 12.-15.4. väliselle ajalle ultran :) Ei sinne lopulta ole onneksi kauhean pitkä aika! Huomenna soittelen vielä ja varaan ajan.

Itsekin toivon saavani 14.-15. jommalle kummalle neuvolaan ajan ja toivottavasti ultraavat samalla, muuta halua ei ookaa vielä tolloin saada aikaa, kun tuon ultran takia. En oo vielä soittanut neuvolaankaa.. :rolleyes:

Mä sain tuolta perhe artesta vasta 22.4. Ei ollu enää aikoja tääl helsingissä ainakaan. Yhel viikol oli yks aika, mutta se ei käyny töiden kaa.

Pilvilinna kannattaa soittaa! Itse espoosta sain vasta neuvolan raskaus vko 10. Mies varas tiistaina ajan meille.

Meillä päin saa hyvin noita aikoja onneks. :) Tammikuussakin sai itse varata mieleisensä ajan. Niin luotan nytkin siihen. Ens viikon puolella aattelin soitella, kun eipä tarvi sitten ootella kauaa sitäkää neuvolaa liian "aikasilta" viikoilta. :D Kuolisin siihen odotukseen! :D

Täällä jännätään, saisko nopeasti ajan varhaisultraan. Tiistaina meno äitiysneuvolaan ja sieltä tulee lähete ultraan. Vuosi sitten mulla oli kohdun ulkopuolinen raskaus plus kysta, joiden vuoksi jouduin kiireiseen leikkaukseen, tässä rytäkässä poistettiin toinen munajohdin. Siksi kauhea ressi että mitä jos alkio onkin väärässä paikassa! :/ Onko muilla samanlaista kokemusta ollut, pääseekö siis kuinka nopeasti varhaisultraan tällaisessa tapauksessa?

Takaisin