Latteäiti
Piirimestaruustason postaaja
Meillä miehellä on joku ihan oma kriisi noiden vaunujen suhteen. Ensin se halusi vaihtaa päittäin parveke- ja kaupunkirattaat koska erinäisistä syistä tykkää enemmän niistä parvekkeella olevista. Olen aikaisemmin kieltäytynyt tästä, koska kaupunkivaunuissa on heittoaisa ja parvekevaunuissa ei. Nyt mies on sitä mieltä, ettei asialla ole enää välilä kun vaunut on aniharvoin muuten kuin lapsen naama kaupunkiin päin. Sitten se googlasi miten niistä meidän vanhoista (2006 vuoden) vaunuista saisi kopan käännettyä, no pitäisi saada mutta se on jumissa tai jotain. Nyt se yrittää sitä joka ilta. En ihan ymmärrä miksi nähdä noin paljon vaivaa varsinkin kun musta ne toiset on paremmat kaupungille ja nuo partsille.
Sitten se totesi ihan puun takaa että "no joka tapauksessa täytyy kohta ostaa uudet vaunut" ja mä en tajunnut yhtään. Miehen mielestä pitäisi hankkia erikseen pelkät rattaat, kuulemma yhdistelmillä ei pärjää loputtomiin. En ymmärrä miksi.
Sitten se totesi ihan puun takaa että "no joka tapauksessa täytyy kohta ostaa uudet vaunut" ja mä en tajunnut yhtään. Miehen mielestä pitäisi hankkia erikseen pelkät rattaat, kuulemma yhdistelmillä ei pärjää loputtomiin. En ymmärrä miksi.