Mä hamstrasin alesta ja fb:n kirppareilta! Syksyksi pojalle on keltainen Reimatecin haalari ja sinne alle harmaa fleecehaalari, jonka saa neppareilla kiinni kuorihaalariin, jolloin pukeminen on ehkä hieman helpompaa.
Talveksi meillä on Ticketin toppahaalari, jonka ostin muistaakseni alle 30e käytettynä, mutta uudenveroisena.
Kevääksi taas Reimatecin deniminharmaa haalari ja sinne alle vihreä fleeceasu samaten neppareilla.
Asusteina on paaaaljon
pipoja ja sitten Reimalta tilasin haalareitten kanssa väreihin sopivat rukkaset ylös asti avattavalla vetoketjulla (ei siis peukalonpujotuksia meillä, huh!). Popilta olen ostanut kumisaappaat ja hiukan Reinojen tapaiset huopatossut, joilla siis kuljetaan lähinnä kauppareissuilla. Vielä on ostolistalla vettäpitävät ensiaskelkengät korkealla varrella. Lisäksi meillä on Popin toppatöppöset, joissa on äärimmäisen kätevä kiristyssysteemi nilkassa ja pysyvät jalassa, vaikka kuinka potkisin. Niitä olen ajatellut lähinnä laittaa vaunupäikkäreille ym, jolloin kuraiset kengät saa jättää pois vaunuista.
Erillisiä sadeasuja meillä ei ole ainakaan vielä, kun haalareiden vesipilarit ovat niin korkeat, että saa rauhassa istua tai vaikka maata kuralätäkössä.
Lisäksi ostin vaunuihin Ticketin sen pidemmän mallisen makuupussin, jonka käyttökokemuksia kuunnelleena se on ollut korvaamaton kovilla pakkasilla. Sen saa siis vaunuihin, niin, että valjaat tulevat takaa raoista ja lapsi uppoaa sinne joko kainaloitaan myöten tai kovilla pakkasilla pojan voi vetää makuupussiin ja kiristää sen verran sivuilta, että näky on melko toukkamainen, kun vain kasvot näkyvät. :)