Hihii. Mä en edes uskalla kertoa mitä kaikkea olen jo ostellut. :) Huuto.net on käynyt jo kuumana vauvan vaatteiden osalta, olen hommannut jos jonkinmoista 80 senttiin asti. (Suurin osa on unisex värityksellä, tosin mua ei haittaa vaikka pojalla olisi punaista ja tytöllä sinistä
) Pari riskiostostakin on tullut tehtyä, tytölle - minä kun olen vaan niin "varma" olevinani että tyttö on tulossa. Kohtahan se selviää lähes varmuudella.. muutama viikko rakenneultraan.
Vaunutkin tuli ostettua. Ne ihan uutena. Valitsimme saksalaiset Hartanit Topline X:t.
Tiukan vertailun tein Emmaljungan classic sportin kanssa ja päädyin lopputulokseen että eipä niissä juuri eroa ollut, loppujenlopuksi valinta tapahtui rockimman kuosin vuoksi. :)
Hartanilla on hyvännäköiset vaunut myös ulospäin. Makuja on tietysti monia, joku miellyttää toista toinen toista. Itselleni oli kaiken tärkeintä isot helposti lumessakin kulkevat pyörät ja työntöaisan korkeus sekä paino eli kevyet pitää olla.
Minä olen aina ollut vähän shoppailija luonne, joten sama kai se on milloin niitä ostoksia tekee jos ne kuitenkin on tehtävä. Hyvistä vaunuista saa hyvin vielä käytettynä takaisin... vaatteet taas voi laittaa uudelleen kiertoon. Uusia vaatteita on silti tullut ostettua aika vähän. En näe siihen kovin paljoa järkeä kun ne käyttöiät ovat niin minimaaliset, käytetyt (ainakin merkki-)vaatteet yleensä ovat kestäneet tosi hyvin yhden tai kahden vauvan käytön.
Sukulaisiltakin on jo jotain saatu. Mm. Turvakaukalo autoon ja rintareppu. Onneksi lastenhuone on valmiina tyhjillään ja tavaran saa sinne odottamaan lähempiä aikoja. Eihän tässä tosiaan mikään kiire ole, mutta itse ajattelen sen niin että tosiaan jos jotain on joka tapauksessa hankittava niin parempihan se hankinta on tehdä nyt kun tili juoksee :D