Valitusketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo antaisin mielelläni nää kivut pois ja varsinkin, jos nää ei tee alhaalla ees mitään. Hiisin kivut :mad: jos tietäis et nää jotain tekee ni kyllä sitä kestää, mut viimeks ei ollu tapahtunu mitään. :confused: ääääää..... turhauttaa.

Mä en tiedä mikä hitto tätä mun alavatsaa vaivaa nyt. Jatkuvaa vihlovaa/kiristävää kipua tossa alavatsalla ja reisiä sekä selkääkin jomottaa. Supistuksia tulee ja ne on kipeempiä kun aiemmin mutta johtuuko sekin tosta samasta kivusta? Äääh. Kunhan ei vain mitään tulehdusta tähän väliin tee.

Raivostuttaa ku anoppi on muutaman päivän meillä paranemassa silmäleikkauksestaan ja sillä eo ole mitään otetta meidän likan komentamiseen. Se on sitä nukuttanut yli puoli tuntia päikkäreille. Kävin komentamassa molempien toimintaa ja meni alle 5min kun likka nukahti. Raivostuttavaa!!!!!!!

Mä haluan tietää, vuosiko musta äsken pissaa vai lapsivettä.. Jos oli lapsivettä, niin pitäis pestä tukka. Joulukuuhun asti tukka rasvoittui tosi hitaasti, mutta joulukuun loppupuolella on alkanut rasvoittua tosi helposti, joka toinen päivä saisi olla pesemässä...

Nyt pittää kyllä vähän valittaa ja ihmetellä tuon teho osaston käytäntöjä vaikka muuten niin ihana henkilökunta on ollutkin.. Kun aina ja jokapaikassa painotetaan miten tärkeät ne äidinmaidon ensitipat on vauvalle ja että on hyvä viedä ruiskussa tuonne osastolle.. sitten kun vie niin pitää syöttää vauva aivan täyteen ensin luovutetulla maidolla ja sitten antaa ne omat maidot päälle jos vielä huolii o.O Äsken ei saanut tehdä sitäkään vaikka moneen kertaan kysyttiin asiasta vaan tuli vastaus, että ne annetaan vaikka sitten yöllä johokin aikaan.. Ruuttasi sitten viimeisimmän erän melkein kaikki mun sormille kun laittoi nännin päälle innostaakseen vauvaa imemään rintaa.. Hukkaan meni sekin maito :(

Kuulostaapa tosi tyhmältä käytökseltä siltä hoitajalta :( toivottavasti sinne tulis vuoron vaihtuessa joku vähän kivempi ja imetykseen paremmin suhtautuva tyyppi.

Hoitaja vaihtui juuri viimeiseen syöttöön ja oli kyllä tökerö.. tämä joka ei antanut lainkaan antaa omaa maitoa ja ruuttasi ne sormille lopulta.. Edellinen taas käski syöttää ensin luovutetut pullosta ja sitten antaa "herkuksi" jälkeen mutta eihän täysi vauva niitä enää jaksanut kaikkia.. Toivottavasti aamuhoitaja on myönteisempi asian suhteen.. ketuttaa vain kun ne ensimmäiset ja parhaat tipat menivät hukkaan..

Tämö viimeinen suhtautui kyllä imetysyritykseen huonosti.. kaikki muut ovat sanoneet että tottakai kannattaa kokeilla kun ei se tarvitse kuin kerran kun vauva hoksaa miten se tapahtuu.. kun yritys on aina hyvä.. ja tämä oli asenteella et no jos nyt ihan pakko on.. ja sanoi että ei sit ainakaan kauan yritystä ku sit pullosta jollei heti ala syömään..

Se vielä tästä viimeisimmästä hoitajasta, että kaikki muut ovat ihanasti seuranneet vieressä ja antaneet vinkkejä kun ensikertalaiset opettelevat pienen ihmisen hoitoa.. ovat siinä sivussa irroittaneet mm vauvan jaloista mittarit ja johdot.. tämä seisoi vieressä kun mies vaihtoi vaippaa.. sanoin sitten kun mitään ei johtojen suhteen tapahtunut, että eikö ne pidä ottaa pois? "joo ne otetaan pois, siitä vaan avaat sen" sanoi miehelle ja lähti pois.. tuli kohta takaisin ja sanoi taas että tosta otat kiinni ja sit tosta aukee.. kattelin vieressä et okei...???! O.o ajattelin sitten samalla et no ehkä ne itse voi pois ottaa kun on vaan irrotus..

Sitten oli pylly pesty ja vaatteet melkein päällä housuja vaille valmis ja mies alkoi niitä laittaa niin hoitaja sanoo vierestä et eikun noi verenpainemittarit ensin.. siinä vaiheessa olin kysymysmerkkinä vieressä ja suurena sellaisena.. alkoi sitten opastaa et laita se sitten tarpeeksi kireälle kun muuten näyttää väärää lukemaa.. ei kai se hoitolaitteiden laitto meidän tehtävä ole?? :o ketään muu ei ole edes ehdottanut että koskettaisiin itse..

Kuulostaa kurjalta! Miten teidän vauva muuten voi? Onko tietoa, pääseekö pian teholta pois?

Joku kirjoitti toiseen ketjuun närästyksestä. Täällä nyt kolme tuntia tullut sen takia pyörittyä... argh.

Onneks mulla lääke närästykseen ni pysyy ees jotenkin kurissa. :) popsin alkuun rennietä, ku karkkia ni sain sit noi.

Mulla on närästys onneksi pysynyt Rennien ja ton cavisconin kanssa ihan aisoissa. Mutta nyt kun erehdyin juomaan Cokista ja syömään valkosipulivoi patonkia ennen "nukkumaan" menoa niin nyt ei kyllä auta mikään:eek:

Kävin yöllä pissalla 6 kertaa! Hehkutin just täällä ku on ollu niin vähäisiä yökäyntejä :D
Mellu, valkosipulipatonki ja cokis ♡♡ ihana yhdistelmä. Tiedän mitä syön neuvolan jälkeen tänään! Nam!

Meillä syötettiin just tota Cavisconia muksulle mahavaivoihin.

Kuulostaa kurjalta! Miten teidän vauva muuten voi? Onko tietoa, pääseekö pian teholta pois?

Eilen piti päästä, mutta ei oikein jaksa imeä jostain syystä pullostakaan vaan on tosi hidasta syöttöä ja joutuu avittamaan painamalla tutista lisää maitoa jouduttaakseen syömistä, osaston aikataulujenkin vuoksi.. Eivät sitten vielä eilen päästäneet pois kun ei syöminen ala sujumaan.. nenä-mahaletku sentään vältettiin kun olivat laittamassa kun kaikki arvot hyvät eikä painokaan tipu liikaa..

Tänään on taas lupailtu, että pääsee vierihoitoon ja muutetaan toiselle osastolle.. toivottavasti niin olisi aikaa häntä syöttää omantahtisesti.. Tiedossa on noita vauvoja jotka eivät alkuun ole oikein jaksaneet imeä, mutta ovat alkaneet rintaakin hyvin syömään ajan kanssa.. joten haluaisin hänet kyllä jo viereen jotta saa sen ajan kanssa kokeilla miten sujuu, ei niin että puoli viisi esim herätetään väkisin ja sitten syötetään vaipanvaihdon jälkeen ja ennen puoli kuutta tullaan hiillostamaan viereen et meneekö siitä mitään..

Takaisin