Valitusketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo... eipä ollu apua 3 s:tä. :sad001:confused: nyt tää vaan potkii mun kylet uuteen uskoon ja sattuu mukavasti. Josko saisi ees vähän unta ja huomenna olisi mukavanpi päivä tiedossa. :rolleyes:

Voi itku mitkä menkkakivut iski kun nousin ylös sängystä. Yyyhhh. Mies vetää sikeitä ja esikko on nirinnarin...Voiko aamu enää ihanammin alkaa? :confused:

Minäki heräilin selkäkipuun koko yön ja puörin ja hyörin ja viimein puol kasilta lähin alakertaan et mies saa ees nukutuks. Meijän sänky on varmaan liian pehmee ku aina sattuu siellä selkään. Sohvalla ei mitään ongelmaa..

Alkaa pikkusen vaatekriisiä pukkaamaan kun vaan muutama vaate mahtuu enää tosta mahan kohdalta päälle..ei ois kiva jos pitää nää ylimenevät päivät/viikot jumittaa kotona siks ettei oo vaatteita.. Tyhmää :(

Toi mun polvi sano nyt sopimuksensa irti. Jestas kun tekee kävely kipeetä ja jos jalka on samassa asennossa liian kauan (ihan sama onko koukku vai suora) se vetää ihan jumiin ja pitää käsillä auttaa liikkeelle. Varmaan pikkasen alkaa tulla turvotusta nii nivel ei mahdu liikkuu kunnolla. Piti sormuksetkin ottaa tänään pois kun tuntui että sormi rutistuu.:shifty:

Mä en pystyny melkein koko raskausaikana pitään sormuksia siks että ne ei pysyny sormessa, ihan vikoina päivinä tuli turvotus, mutta nyt mä vasta turvoksissa oonkin! Sais pikkuhiljaa rauhottua kun haluaisin jo vetää tavallisia sukkia jalkaan... Nyt on oltava varrettomilla kesäsukilla, tavallisista tulee jäätävät painaumat!

Musta tuntuu, et vaik olisin kuin turvoksissa ni muut kyllä huomaa sen, mutten itse. :confused: oonko sit niin vähän turvoksissa vai enkö vaan osaa kattoo??!! :confused:

Noo...ei se varmaan kovin paha sit oo :) oon ite ollu alusta asti nestetankkina. Sukat oikeen uppoo jalkoihin (myös korkeet tukisukat), kengät ei mahu jalkoihin, sormukset ei mee sormiin eikä sormet taivu...kohta jää leuka takin vetoketjun väliin kun on alkanu naamaki turpoomaan >_<

Joo no ei tää sit ihan niin paha voi olla. :) sormukset ei mee mullakaan ja jalkahoitaja totesi nilkkani olevan turvoksissa. :rolleyes:

Keskiviikkoillasta saakka vatsa ollut ihan vesiripulilla, siis nyt jo 4 vrkta... :depressed: perjantaina kävin apteekissa juttelemassa farmaseutin kanssa ja siitä asti oon käyttänyt ripulilääkettä (Dimexanol) ja maitohappobakteereita (idoform) ilman mitään apua.. Huomenna onneksi neuvola, joten voin viimeistään siltä hoitajalta kysyä neuvoja, jollen jo ennen sitä soita terveyskeskukseen. Mun pitäis huomenna muutenkin käydä labrakontrolleissa, vois samalla tutkia jos on kyse jostain bakteeripöpöstä tms..

Muutenkin jatkuva jano imetyksen takia, nyt tuntuu että joudun juoda ihan taukoomatta kun nestettä poistuu maidon lisäksi litroittain vessareissuilla ja sit öisin hikoilen sängyn läpimäräksi :sad001 pelkään että alkaa vaikuttaa maidon riittävyyteen, vointiin vaikuttaa nyt jo pahenevana väsymyksenä. Plus tietty se ahdistus ja vaikeus, kun vauva tietty herää ja vaatii huomiota just silloin kun itse istuu pöntöllä!!

Hiivatin selkä, ku rupes juilii ja yks päätti alottaa yksiössä aivan jäätävän mylläämmisen. Yritä tässä nukkua, ku yks pistää ranttaliks...:confused::bored:

Mä taas en saa unta. Ehti tässä jo 1,5 viikkoa mennäkin kuin unelma. Viime viikolla unirytmi myöhästyi, ja nyt unta sai 4-5 tuntia, minkä jälkeen ei millään. Toki nyt on myös selkäkipua, tosin lievää, samanlaista kuin kyljessä kun kohtu venyttää lihaksia kyljen puolella.

Eilen sentään nukuin 9 tuntia, vaikkakin uni tuli aika myöhään. Nyt jo nälkä ja voisin aamupalaa syödä.

Toi nukkuminen on hassu asia. Välillä menee hyvin, välillä herää 2 h välein. Nyt mulle on viimesten päivien aikana kehittyny ihme rytmi. Pakko mennä nukkumaan n klo 10. Sit herään vessaan siinä kolmen maissa ja lopullisesti herään n 6.45. Ihmeellistä.

Toi kuulostaa tällä hetkellä kadehdittavalta, vaikken itse vessaan herääkään, vaan muista syistä. Ja suoraan sanoen, ei mua edes ihan hirveästi haittaisi jos menisin nukkumaan klo 2, mutta se klo 3 on vähän turhan myöhään. Tosin parempi kuin tämä tilkkutäkki.

Päätin, että olen hereillä kunnes mies on lähtenyt töihin, minkä jälkeen menen uudelleen nukkumaan. Sen verran väsyttää, että uskon saavani unta.

Alunperin olin ajatellut käyväni tänään töissä tervehtimässä työkavereita aamukahvilla, mutta nyt väsyttää sen verran etten tiedä haluanko sittenkään mennä. Nyt pitää vaan valvoa, kunnes mies on lähtenyt, tänään lähtee kai 8.30 maissa. Tunti vielä ja sitten Zzzzzzz.....

Miten te saatte nukkua noi pitkiä pätkiä, epistä.:shifty: Ite pitää herätä vähintää 1,5 tunnin välein vessaan, mut yleensä se tunti on maksimi. Mä niin odotan että jossain vaiheessa saa taas nukkua 3-4 tunita putkeen.

Mä heräsin vaan kerran pissalle tänä yönä! Mainitsin siitä miehelle joka oli ihanan kannustava että tosi hieno homma. Itse näytin happamalta ja totesin että ei siinä ole mitään hienoa että vauva on niin ylhäällä ettei rakkoa paina! :D nuku sitten siinä hyvin ku eka ajatus on että takapakkia on menty! Mikään ei ole hyvin :D

Mulla pisin aika pissaamatta tais olla pari edellistä yötä, semmonen 11 tuntia :smug:
Mutta jos olen jossain kaupoilla, niin voi olla varma että tulee tosi paha pissahätä kesken kaiken.

Mulla oli vielä ihan vähän aikaa sitten sitä että heräsin tasan 2 h välein vessaan. Nyt on niin paha turvotus että kaikki neste minkä juon jämähtää varmaan matkalle eikä tuu ulos asti.

Mä oon miettinyt että mitenhän rankkaa se vauva aika on 2v esikon kanssa, mutta nyky valossa en usko että se olisi näin rankkaa kun tää arki nyt. Yöt kun menee ihan pipariks nyt jo kivuissa, suppareissa, pissiessä ym. Ja nää kivut päivisin kun pitää yrittää pystyä tekemään esikon kanssa lattialla istuen, ulkona, pyllyn pesut, pöntölle nostot ym. Ai helkatti. Mä en pääse enää näiltä lantion löystymiskivuilta kävelemään kunnolla niin noi nostot on yhtä tuskaa. Ehkä pitäs sillon kun kivut on hallinnassa osata ottaa rauhallisesti. Sillon sitten touhuan ja sit oonkin ihan sohvan oma. Niin ja ai että miten tää kipuilu saa hermot kireelle, sitten vielä esikolla kunnon ähäkutti päivä ja mä linkutan perässä...ääääähh. TULE VAAVI RAKAS ULOS JO!!!!!!

Takaisin