Valitusketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mul on ihan sairaan paha olo :( oksettaa ja kuvottaa. Ja tää vauva on melskannu tänään aivan hirveästi ja punkenu itteään todella alas lantioon. Hikka tuntuu nyt ihan tossa häpyluun päällä, aiemmin tuntunu ylempänä. Istuesaa tuntuu todella vaikealta ja kurjalta. Ei pysty istuu tuolin päällä. Ja käveleminen on todella kivuliasta. Nyt kaduttaa että olin niin monta tuntia liikenteessä tänään. Musta tuli täysin liikuntakyvytön :(

Tsemppiä opemami ♥ itse maannu päivän yöpaita päällä sohvalla. :grin eilinen tutkimus jomottanut mahaa koko päivän ja tiputellu verta. Jotenkin nuutunut olo. :sad001 sit kaverit esittää tai sanelee millon heille ei käy pitää ristiäisiä tai nähä muutenkaan. :sad001

No onpas ärsyttävää Iita. Kyllä se pitäisi niin olla että sinä ilmoitat ristiäispäivän ja ne ystävät tulee paikalle.

Niin sen mustakin pitäis olla mut ei näköjään oo. :confused: mur.. no jos se tästä. Onneks mies ei joutunu tänään olee koko päivää töissä ja on ollu munkin kanssa nyt tässä kotona. Tullu jotenkin parempi fiilis. :joyful: saanu puhuttuu ja jaettuu ajatuksia ni jaksaa taas ainakin hetken..:grin torstaina olisi jalkahoito tiedossa :p♥ jotain hemmottelua tiedossa kaiken tän keskellä.

Kuulostaa kivalta, siis jalkahoito! Toivottavasti et ole silloin osastolla. Tai no, jos olet niin ehkä sen juuri ja juuri kestää, ettei pääse jalkahoitoon :joyful:

Kyllä mä olin ajatellut, että valikoin ristiäisille 2 tai 3 päivää ja kysellään osallistumismahdollisuuksia, ja joku niistä sitten valitaan. Yhden kaverin sisko järkkäsi lapsensa ristiäiset mun kaverin lapsen syntymäpäiväviikonlopuksi, jolloin synttäreitä piti siirtää. Ymmärrän, että kaveria se harmitti mutta siirsi sitten synttärijuhlia. Mun mielestä pitää olla aika hyvä syy, ettei joku tietty päivä käy. Toisaalta jos pidetään ristiäisten lisäksi kaveripiirille nimiäiset, niin sinne tulevat ne jotka tulevat ja haluavat tulla. Näkee sen vauvan muutenkin.

Mun tuurilla toi jumittaa mahassa helmikuulle saakka, kunnes se häädetään sieltä. :meh::grin siis jalkahoitoon huomenna :p

Joo no koko helmikuun v-loput jo täynnä ei käy, maaliskuussa ei käy kuulemma ja sit ne menis hutikuulle, mut sit siellä on niit pääsijäis juttuja et ristiikö sillon?? :confused: näistä kahdesta on tulossa vielä kummeja ni pakko on kuunnella, mut ärsyttää et mikään ei oikein käy. :sad001 huhtikuus on vähän järkkäiltävää muutakin ja menoja ja ei niit ristiäisii voi kauheen pitkälle venyttää.

Kyllä tota lunta taas riittää. Joo kiva että on kunnola lunta, mutta kun joutuu tekemään lumityöt 3 kertaa päivässä nii rupee jo riittää. Varsinki ku jostain syystä on toi kävely käyny aika uuvuttavaksi. Olinpa varmaan taas näky tuolla polulla, kun oli puhasta lunta nilkkoihin asti ja yritin taapertaa eteenpäin koirien kanssa. Tuntui että voimat loppuu kesken.:dead: Sitten kun pääsee kotiin nii on pakko tehä lumityöt kun miehen töihin lähdön jälkeen on jo kerennyt satamaan niin lunta ettei edes portaita näy.
Mä niin haluan jo kroppani takaisin, en jaksa enää kantaa tyyppiä joka paikkaan.:sorry:

Ei se että ite ei meinaa jaksaa odottaa, mutta tarviisin jonkun sihteerin vastaamaan kaikkiin näihin kyselyihin! Joko oot synnyttäny, onko mitään merkkejä, millon luulet että se tulee, toivottavasti tulis mahdollisimman pian, toivottavasti tulis nyt, kunpa ei syntyis sillon koska on jo tätä ja tota, mikä vointi, onko supistellu, kyllä se sieltä tulee, joko jännittää, pelottaako, miltä tuntuu, me täällä jo odotellaan jne jne. KERRON KYLLÄ KUN SE SYNTYY!!

:hilarious:

Loistava kuva!

Mut Vappu, miksi ihmeessä vauva ei saisi syntyä johonkin aikaan? Siis onko jollain muulla jotain ohjelmaa silloin? Ei kai millään muulla ole väliä kuin että synnyttäjä + tukihenkilö pääsevät synnytykseen?

Tänne suuntaan on tullut varovaisia kyselyitä. Ihan jo niistäkin tajusin miten ärsyttävää olis, jos kaikki utelisivat samaa asiaa. Olen vaan onnellinen, että nää ihmiset on joko niin kohteliaita etteivät kysy, tai eivät välitä.. :wink

No nää nyt on näitä läheisimpiä jotka haluaa HETI tulla kattomaan vauvaa eivätkä suostu siihen että se syntyis sillon kun niillä on työreissu tms. Ehkei ne nyt ihan täysin tosissaan oo mut meinasin kyllä lyödä yhtä, joka sano että jos ei tuu nyt 10-13 päivä niin sit saa tulla vasta helmikuussa :P

Pitää varmaan lähettää toi kuva kaikille, ku eivät ymmärrä että jatkuva kysely ärsyttää. Meillekki on anoppi sanonut että työ reissun aikana ei saa syntyä, vaikka kaikkia on kielletty tulemasta synnärille. Halutaan olla kotona ennen kun kaikki rynnii kattoo vauvaa. Myös miehen pikkusisko käy hermoon kun tivaa että miks ei ole vielä pyydetty kummeja ja milloin on nimiäiset (hän on lähdössä vaihtoon ulkomaille maaliskuussa) ja miksi kavereita ei kutsuta nimiäisiin. Aijotaan pitää pieni muotoiset kahvittelit vain perheille ja isoisovanhemmille. Koitetaan nyt saada lapsi maailmaan ennen ku annetaan hänelle nimi. :oops:

Tuo kysely on kyl jotain niin ärsyttävää tässä loppuvaiheessa! Mullakin viides tulollaan, ja kyl ihan kaikista lapsista on ilmoitettu :-) Toisaalta ajattelen niin, et kyselijät haluaa vaan osoittaa elävänsä hengessä mukana ja olevansa tukena.. Ei sitä itekkä aina oo muistanu jättää kysymättä, vaik sen muistaa varsinki ekan loppuvaiheessa, kuin paljon se ärsytti. Pitkiä piuhoja siinä suhteessa kaikille :-)

Mä olen sopinut nyt neljän ihmisen kanssa treffit tälle viikolle ja jokaiselle sanonut että toivottavasti en pääse tapaamaan niitä.
Yhden kanssa sovin vaatelainasta niin se sano, että pidä jalat ristissä siihen asti. Wtf, en varmaan pidä.

Täällä ollaan vieläkin osastolla kin paino pudonnut ja epäilivät että bilirubini-arvot koholla. Ahdistaa, tänään piti päästä jo kotiin. Tietysti hyvä kun tutkivat mutta menee aika hitaasti kun tuloksia oottelee

Toi kyselly on kyl rasittavaa.. Mut mulla kävi sellanen kämmi et kirjottelin eilen valmiiks sellasta runollista ketjuviestiä mihin olisin sit vaa syntymän jälkeen lisännyt vauvan tiedot... Mut onnistuin lähettämään sen kaikille kesken kirjoituksen.. No sut rupes puhelin huutamaan vaiks lähetin perään heti viestin et sori väärä hälytys, oon kotona ja vauva on mahassa jne jne.. Siitä päätin et menee ainakin pari päivää syntymästä ennen kun aijon niille syntymästä ilmottaa.. Ei sellasta jaksa heti ja luulis nyt ku niistäkin 90% on jo äitejä et ymmärtäis antaa olla rauhassa..

Takaisin