Jes!!! Kotiin lähtö lupa saatu lääkäriltä!!! Ja tietty pikkumies kotona nukkuu just päikkäreitä niin eivät vielä pääse hakemaan! Sovittin, ettei herätetä sitä kesken niin jaksaa illan paremmin. Kohta vois itsekin vähän nukahtaa jos ehtii..
Täällä toivutaan kovaa vauhtia. Eilen illalla alkoi maito nousta ja voi tsiisus näitä tissejä!! Nää ei mahdu mihinkään piiloon

On niin isot, turpeessa ja kipeet et huh huh! Mutta silti on helpotus et nousi niin ei tarvi enää lisämaitoo ruiskulla yms säätää! Imetys kestää muutaman minuutin kun poika on jo ihan täynnä! Kunnon maitobaari, hanasta suoraan mahaan
Ainoo vaan et aina imettäessä tulee kunnon jälkipoltto supparit

kiva yrittää ottaa iisisti ja nauttia imetyksestä. Siihen tissiin sattuu mistä poika imee kun on niin täynnä, toinen vuotaa samaan aikaan ja hirveet poltto alamahassa. Mut silti en vaihtais tätä pois ja onneks kivut on vaan väliaikaista! Muutaman kerran oon kipulääkettä ottanu mutta kun ei ne oikeen tunnu auttavan niin en jaksais niitä turhaan popsia! Kärsitään nyt sitten nämäkin
Synnytys saliin jäi 6kg painoa niistä 10:stä jotka tuli ja kaikki mun lihakset!! Että voi liikkuminen on työlästä kun mitkään lihakset ei ole voimissaan! Ja ne mistä on rippeet jäljellä niin on niin kipeet synnytyksestä ja huonoista hoitoasennoista ettei niistä ole mitään apua!
Onneks nää hormoonit pitää mut hereillä tän väsymyksen jyllätessä. Normioloissa tällä unimäärällä kukaan itsestään pitävä ihminen ei haluais olla mun lähellä! Vauvaa kun on pitäny syöttää 2-3h välein niin voitte kuvitella mun unen määrän! Viimeks nukkunu kunnolla ke-to yön! Nyt vaan naurattaa ja luon uusia suhteita muihin mammoihin

Onneks pääsee kotiin tutulle ja pehmeälle patjalle pyörimään yöt!