Valitusketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko se Obsidani synteettinen tuote? Ottakaa luontaisempaa ainetta jos vaan on tarjolla. Itse vedetään koko perhe tällä hetkellä Arctic Nutritionin Extremee, Oilssia ja D-vitamiinia. Toimii tosi hyvin ja imeyttää kaiken kroppaan. Toi extreme on siis spiruliina ja mustikkasekotus, eli saa just spirun kautta kaikki tarvittavat ravintoaineet!

Flunssa iski päälle.. Ja kurkkukipu!! :mad: Ehkä yksi maailman ärsyttävimmistä asioista!! :sad001:sad001:sad001 Vaikka kovin koitti välttää, pukeutua lämpimästi ja ottaa vitamiinit jnejne.. mutta ei.. sieltä se vaan taas iski..

Ei helvetti mä löydä mistään äitiyshousuja!!! Miksi ne kaikki on kapealahkeisia, missä kaikki suoralahkeiset? :mad::mad::mad: Selasin äskön verkkokaupatki läpi (liikkeitä tästä kaupungista onkin turha etsiä :sad001 ). Verkkokaupoissa kyllä kivoja, mutta kohtuuhintaiset tarjousvaatteet ovatkin sitten tarkoitettu pakkasenraiskaamille pulukannaruille kokoa S (Ei oikeesti millään pahalla teitä hoikkia kohtaan, olen vain katkera possu :grin ) Ite kokoa M tahi L, mut haluun mieluummin liian väljät kun yhtään kitvanat, joten otan aina isomman koon kaikissa vaatteissa.

Tää alkaa oleen aika toivotonta. Kohta tarttis varmaan jotku muutki ku leggarit ja pitkän paidan, jos meinaa, et perse ei jäädy :sad001 Oon koettanu penkoa kirppiksetki, mut ei. Voisha sitä ostaa jotku järisyttävän suuret normihousut, mutku jopa ne purista ikävästi vaikka kuinka xxl ottaa...pitäis saada kunnolla rullata tohon mahan päälle.

Ei myöskään meinannut löytyä äippähousuja millään.. Itse tarvitsi kokoa M, mutta vain S tai L kokoa löytyi.. H&M:ssä kävin katsomassa ja siellä oli tasan yhdet vähän levenevämpilahkeiset ja vieläpä oikeaa kokoa! Ihanaa joustavaa farkkukangasta.. Kyllä oli sovituskopissa helpottunut olo kun pitkän etsinnän jälkeen löytyi edes yhdet sopivat.. Tuolta olisi saanut toiset vielä puoleen hintaan, mutta eipä ollut muita kuin juurikin todella kapealahkeisia tarjolla.. Nettisivulla on tummat bootcut lahkeiset farkut 39,90..

Mua ärsyttää finnit!! Mulla ei yleensä ikinä normaalisti ole finnejä, koko 26-vuotisen elämän aikana olleet finnit voi varmaan laskea 1 tai 2 käden sormilla, mutta nyt niitä yksittäisiä finnejä on koko ajan! Sitte vielä lisäksi flunssa niin, että nenä on punaisena niistämisestä, niin tunnen oloni kyllä tosi hehkeäksi :D Mutta eikös sitä sanota, että tytär vie äitinsä kauneuden, täällä se pitää kyllä paikkansa :D

Meille poika tulossa, mutta tuntuu että naama mätänee kun joka viikko tulee pari uutta finniä ja vanhat vielä siihen päälle. Mutta hassusti finnit tulee leukaan ja suun/nenän viereen, mutta ei siitä ylöspäin.. Toisaalta onneks. Ootan että pääsee syömään taas pillereitä ni finnitkin pysyis kurissa.

Kävin vielä kerran sovituskopissa ähkimässä ja v***tuskäyrä vaan kasvoi koko sen ajan. Nappasiin rekin isoimmat 46 :eek: mut ei silläkään saanut kapeasta mallista väljempää. Sit luovutin äippävaatteiden suhteen ja painelin Halpa halliin ja jumppaosastolle. Sieltä sitten 44 tuulihousut megeen. No kai nuo hyvällä tahdolla menee mustista suorista housuista...not...mutta parempi sekin kun paljas perse.

Väsymys! Muuten ei valitettavaa, mutta tää väsymys!
Joko nukkuu ihan pätkissä tai sit jos nukkuu vähä sikeämmin, ni näkee unta töistä! :mad: Aamulla ei sit hirveesti huvittais töihin lähteä, mut minkäs teet. Kohta alan ottaa plussatunteja noista yötöistä!

Ja Kelan papereita ei saa vetämään, ku palkanlaskija on kipee ja tuuraajiin ei kuulemma kannata luottaa. V***u mitä touhua! :smiley-angry019 Ja sit mä kannan huolta asioista, mitkä ei periaatteessa mulle kuulu... Eli työkavereiden työasioista mun äippäloman aikana... Miks pitää olla niin tunnollinen "pomo"?

Anteeks! Olihan sitä muutakin valitettavaa näköjään...

Ja kissa kiukuttelee!

No, onneks Rölli on nätisti masussa ja potkii ilosesti! Jotain hyvää sentäs. :)

Minä löysin suoralahkeiset mamaliciousin farkut, jotka istu hyvin. Oikein tyytyväinen. :)

Juh. Meijän vero moda ei myy mamaliciousia ja tilaamaan en nyt ala ku ei mittään tietoa koosta jne.. vali vali...

Yksi kateista on kipiänä. Ei syö ei pasko. Tänään sit käsivarret naarmuilla alan ruiskuttaan parafiniöljyä sen kurkkuun. Toivottavasti on vaan karvapallotukos. Muuten sit etitään tästä käpykylästä päivystävää ell.

Joskus sitä niin asuisi jossain muualla, vaikka useimmiten rakastankin tätä kaupunkia. Ja oikeesti en kuitenkaan mihinkään muuttais.

mä kävin eilen taas ettimässä äitiyshousuja kun niitä ei tunnu löytyvän kun s kokoselle... Koitin henkkamaukalla seittämiä housuja mistä YHDET meni päälle!!! Kassalla sit rupes myyjä tenttaamaan et huomasiks että jos ostaa kahdet farkut ni saa toiset puoleen hintaan? Mä vähän räjähdin siinä vaiheessa sille vaiks eihän se sen myyjän vika oo.. Se meni kyl hiljaseks ja pisti pussiin mun yhdet housut..

toinen juttu.. Sattuuko ketään muuta tohon tavallaan niinku klitoriksen yläpuolelle "lihaan" ja sit sen taakse luuhun? Mua on vihlonut aika paljon nyt jo viikon verran.. Mistä se johtuu? Osaaks joku kertoa?

IceDiamond
Mää ostin ne NameIt:istä. Kaikki NameIt:it ei kyllä myy mammavaatteita :( Ja suosittelen kyllä että eka koittaa niitä, meni mulle nimittäin kokoa pienempi mitä normifarkuissa.. Sama oli H&M:n mustissa housuissa..

Vihdoinkin <3, joo mulla oli edellisessä raskaudessa samaa vaivaa ja tässäkin alkaa jo hieman oireilemaan. Tuntuu, että häpyluuhun sattuu ja alapää repeää. Se on vaan paikkojen löystymisestä johtuvaa kipua hyvin todennäköisesti. Ja se on yleisempää toisen, kolmannen jne. raskauden kohdalla. Tsemppiä! Tiedän tunteen :)

Kuulemma ihan normaalia että häpyluu on arka, sanoivat neuvolassa että johtuu juurikin tuosta Jeban mainitsemasta kiinnikkeiden löystymisestä. Mulla eka raskaus ja kyllä aristaa.

IceDiamond mulla saattaa olla sulle housuja jos haluat että postitan :) alkuraskaudesta ostin facen kirpparilta säkin äitiysvaatteita ja osa housuista oli sellasia isompia suoralahkeisia. Oliskohan kokoa M ollu. Voin tarkistaa jos haluat :) ja ihan postien hinnalla voin postitella.

Nyytti2015, mieluusti ottaisin, mut pelekään vaan et M ei mahu, ku normistikin ostan vähintään L ihan siksi, ettei vaan alakaan kiristään. Nyt mitä testailin, ni H&M 46 slim fit kinnasi :sad001

Tietty jos sieltä oikeen isoja ja väljää mallia löytyy, niin sitten vois olla asiallista testata :)

Minä tilaan lähes aina verkkokaupan kautta. Otan heti paria kokoa ja palautan sitten epäsopivat. :)

Mutta koska tää oli valitusketju niin valitetaan! :D
Lapsella on enterorokko! Meillä ei oo viime päivinä nukuttu! Päivät menee ok, mutta yöt hankalia. Töissä sitte silmät ristissä päivät menny.

Jalka kramppaa taas :smiley-angry017 siis ei suonenveto pohkeessa niinkuin useasti viimeviikolla, vaan toisen jalan jalkaterä/-pohja, niinkuin viime lauantaina. Silloin se kesti puolisentuntia niin etten voinut liikkua.. toivottavasti ei nyt yhtä paha vaikka kipeeltä ja ilkeeltä kyllä tuntuu! Neuvolassa vaan sanoi, että krampit on yleisiä ja magnesiumlisää voi koittaa jos auttaa. Oon nyt ottanut sen 250mg parina päivänä muttei näytä auttavan..

Takaisin