Vaivat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Helkku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin oli levoton aamuyö, kun ties kuinka monennen vessareissun jälkeen oli levottomat jalat ja tuli hirvee nälkä. Ei sitten auttanut kuin nousta taas kerran sängystä. Hieroin jalkoihin magnesiumöljyä ja söin jogurttia myslillä. Helpotti sen verran, että sain jatkettua unia.

eilenaamuna sai herätä kipeisiin supistuksiin, ja olipa pettymys kun niitä ei tänään tullutkaan. jos kuitenkin tunnin, parin välin heräilee, nii voisi tässä vaikka harjoitella supistelua sitten :D

Missäs mun oireet nyt on...? Eilen illalla ei supistellu eikä tänäänkään. What?! Siivosin nyt aamupäivällä kaks tuntia melkosella höyryllä eikä tuntunu missään. Ei liitoskipuja ei mitään. Varmaan tää kostautuu sitten illalla. Onko tyyntä myrskyn edellä? Yönkin nukuin hyvin.

Täällä kävi ihan samalla tavalla. Kaikki supistelut yms katosivat kuin tuhka tuuleen eilisestä siivoamisesta huolimatta. käytinkin tänään tilaisuuden hyväkseni ja kävin kaupungilla vähän kiertelemässä kauppoja ja syömässä jonkun muun tekemää ruokaa, ihan vain siksi kun kerrankin jaksoin ja pystyin.

Voi ei teillä muillakin on siis käynyt niin että vaivat väheni, niin minullakin! :Dd vaikka nyt kahtena päivänä olen auttanut ystävääni muutossa ja kantanut tavaroita niin vointi on silti hyvä, ei ole ollut huonoa oloa ja supistuksia vähään aikaan paitsi tänä aamuna tuli hetken kipeitä supistuksia mutta nekin loppui melko nopeasti.. Närästys on kyllä iskenyt nyt todella ärsyttäväksi, vaikka en ole syönyt mitään semmosta mikä normaalisti närästää eli rasvaista ja sokerista ruokaa niin ihan koko ajan silti närästää ja rennietä joutuu syödä kun karkkia :/

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app

Ihan sama juttu täällä, vaivana vain närästys ja selkäsärky joka ei johdu supistuksista! Tosin mulla ei ole kunnon supistuksia tai isompia liitoskipuja vielä ollut muutenkaan. Alkaa tuntua ihan epätodelliselta ajatukselta että synnytys voisi olla lähelläkään. :sad001 Väsymys painaa kyllä silti eikä vain osaa nautiskella oleilusta.

Ei täällä supistele nytkään joten hyvä päivä tuli kaikin puolin ja sain paljon aikaan. :) Närästys pysyy mulla poissa kunhan en syö suklaata. Se närästää ihan sikana, pakko yrittää vierottautua siitä.

Mä söin tänään sitä fazerin mustikka suklaata, oli muutes hyvää!

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Sain tänään muuten ab kuurin poskiontelotulehdukseen ja korvatipat korvakäytävätulehdukseen, ihanaa :/

39+0 ja sen kunniaksi täällä on valvottu käytännössä koko yö taas supisteluiden ja liitoskipujen kanssa. Supisteluita tulee tosiaan aika taajaan varsinkin jos pysyy liikkeessä ja ovat aika napakoita, mutta niistä tuntuu silti puuttuvan se viimeinen puhti, että tämä oikeasti etenis. Aika kipee alan kyllä silti muuten olla. Lonkassa särkee varmasti jokainen mahdollinen kohta kuin myös kohdunsuulla. Aamuyöstä otin jo panadolinkin, jotta sain edes tunnin verran nukuttua. Nähtäväksi jää, kehittyykö tämä tästä nyt aamun myötä pidemmälle.

Voi ei catti, poskiontelotulehdus on turhauttava tauti :( Mutta hyvinhän ne antibiootit yleensä tehoavat. Ja toivottavasti lapittarella asiat alkavat edistyä!

Täällä on ensimmäinen päivä, kun on keskivartalossa todella paksu ja raskas olo, eli vauva taitaa tosissaan kasvaa nyt. Ja koko ajan tekisi mieli syödä jotain hyvää. Jos tämä laskettuun aikaan (25.9.;) menee, taidan ehtiä vielä monta kertaa voivotella täällä selkäkipuja ja tukaluutta, ja eiköhän sitä painoakin ehdi vielä tulla ihan reippaasti... Vyötärölle on tullut yli 15 senttiä raskautta edeltävästä ajasta, eli en kyllä tiedä mitä vikaa niiden ihmisten silmissä on, jotka väittävät, ettei raskautta vieläkään kunnolla huomaa o_O

Paras varmaan kasata tänään Ikeasta toissapäivänä ostettu yöpöytä, kun tätä menoa en enää kovin pitkään pysty istumaan lattialla edes kutakuinkin mukavasti...

Mitään neuvoja millä oikeesti sais iskias kivun pois tai edes lievitettyä sitä jotenki?? Ei mitään muuten mutta ku sais jotenki puettua esim, sukat jalkaan.... :D

Mä oon käynyt nyt viikottain vyöhyketerapiassa ja luulen sen auttaneen enimpiin kipuihin, koska on ollut ihmeen helppo olla. Muuta en kyllä iskiakseen keksi, ehkä muilla on enemmän kokemusta?

Catti, voihan räkä! Nyt ei oo hyvä aika sairastua. Mulla on nyt parina päivänä ollu nenä tukossa ja kurkku kutisee. Toivottavasti tästä nyt ei mitään flunssaa pukkaa kun h-hetki alkaa olla lähellä jo.

Muuten on aika oireetonta menoa nyt, mitä nyt valkkaria tulee törkeesti mutta jopa liitoskivut on hellittäny.

Iskias.. voi kun osaisin auttaa mut mulla ei oo iskias vaivoja. Ja toivottavasti Aamu et sairastu.

Mä avaudun myös selästä ja iskias vaivoista! Näin synnytyksen jälkeen kun painopiste taas muuttui nii selkä on kyllä kovilla! Yöllä särkee niin et ei tiedä miten päin pitäisi olla...

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on mennyt ihmeen hyvin selän kanssa kun normaalisti se temppuilee aika usein. Ja maha roikkuu tosi alhaalla että luulis tekevän painetta tonne alaselkään. Enemmän kipuilee lonkat mutta nekään ei oo nyt pahana.

Tänään on taas niitä päiviä kun tuntuu että suihkussa käynti ja itsensä vaatetuskin vie puhkuen puoli päivää! Mahaa juimii välillä ja olo on niin raskas kuin voi ja hetken päästä lounaan jälkeen se puhdas paita ei ookaan enää puhdas :sad001 jos tätä jatkuu vielä monta viikkoa niin hermot taitaa tässä touhussa hukkua lopullisesti :sad001

Mulla ei pahimpaan iskiaskipuun auttanut mikään muu kuin lepo. :confused: Kyllähän siihen venyttelyohjeita löytyy, en sitten tiedä miten soveltuvat enää loppuraskauteen jos ei esimerkiksi selällään pysty makaamaan ja vatsa on vähän joka asennossa tiellä. Mua pahiten kiusasi iskias joskus keskivaiheilla ja se oli kyllä hurjaa kipua kun jalat lähti alta, onneksi ei ole tullut takaisin! Kuulemma iskiaskipu johtuukin jostain pakaralihasten kireydestä että sellaista hierontaa voi tietty kokeilla. :grin

Takaisin