Vaippapohdintoja

Meillä Pampersin 2 vaippa sai pojun aamuisen kakan valumaan taas pitkin reisiä ja selkää, oli meidän sängyllä pötköllään ni sai laittaa sängynkin pesuun siin samalla:mad:

No vaunulenkiltä palattua liberon 1 oli flaskannu pissit kylkeen.. ei taida ihan onnistua miulta tuo vaipan laitto niin et säästys hudeilta...

niin ja jos on väärän kokonen vaippa niin liian iso falskaa jaloista ja liian pieni taas ei vain ime tarpeeksi.

"Roiskeläpät" kannattaa muistaa suoristaa :) Itsehän nauroin tuolle ihan 6-0, kun mies siitä muistutti...

Juu ne reiden kohdalla olevat reunukset pitä suoristaa.
Mä luulen että meillä alkaa Pampersin 2-koko jäämään pikku hiljaa pieneksi, sais kohta sit siirtyä 3-kokoon. Mut luulen et ostetaan sitä Liberoa.

Ja en oo tällä viikolla kestovaippaillut ollenkaan, kun neidin pyllyä on pitänyt niin paljon rasvailla.... kestot menis tukkoon Enkä oo saanut aikaseks sitä riisipaperia ostaa mistään.

En oo miekä kehannu kestoilla sen kummemmin. Suurimmaks osaks johtuu siitä kun on niin vähän vaippoja mitkä tällä hetkellä on käypäsiä :/

Liberon 1 on jäänny meilläkin pieneksi. Mäkään en tykännyt Pampersin verkkovaipoista ne tosiaan jää kiinni ihoon. Nyt meillä Muumi 2 mini käytössä, mutta en tykkää niistä yhtään. Eivät sovi mun pojalle. Aina kakat tulee takaa "kauluksesta" ulos myös pissat tulee sivuilta ulos sekä yöllä pissat tulee vaipan läpi. Odotan, että poika kasvais hieman, ni vois alkaa käyttämään kestovaippoja. Onko jollain niistä nyt kokemuksia? Voi olla, että täällä ketjussa on jo puhuttu kestovaipoista, mutta en ole juuri ehtinyt täällä pyörimään, kun poika ja remppa vie niin paljon aikaa...

^ Onko teillä testikäytössä se Muumien uusi syksyllä lanseerattava koko? Meillä ei toiminut ollenkaan. Eka oli liian iso ja nyt jäi pieneksi. Eli jäi käyttämättä. Tuntuu että tehty pienille ja pulleille - meidän poika kun on hoikkaa mallia..

Meillä on nyt Liberon 3 käytössä.
Kestovaipoista jotkut S-koot on naftit joten tarvii alkaa kaivamaan isompia tuolta varastosta....

lunatar meillä oli kanssa noi muumit testikäytössä ja samaa todettiin ei sovi meiän pitkälle ja hoikalle pojalle ennemmin juuri pienelle ja pullealle.

IV:tä käytettiin muutama ensi viikko ja toimikin ihan hyvin,mutta kesällä reissatessa tuli käytettyä pääosin kertiksiä. Pitäisi kokeilla kuhan esikoinen toipuu taudista ja pyykit hiukan vähenee. Kertiksissä siirrytään 2 kolmoseen enkä ole huomannut kauheasti eroa pampersin ja liberon välillä, mutta muumit on ehdoton ei.

Edelleen meillä osakestoillaan. Käytetään siis öisin ja iltaisin kerttiksiä, mä käytän päivisin kestovaippoja neidillä. Mut en välttämättä joka päivä, kun neidin pylly punoittelee helposti ja kestojen kanssa ei voi rasvoja käyttää (tai no voisi jos saisin aikaiseksi sitä riisipaperia ostaa....).

Mie oon nyt päässy taas kestoiluun kiinni! En siis ollu tajunnukkaan et miulla yhet TSI vaipat on oikein käypäsiä nyt. Myllymuksujen vaippoihin oon rakastunu!! Eli niihin justiisa mitä äitiyspakkauksessa tulee.. huutonetistä sain edullisesti huudeltua niitä lisää. Pääasiassa päivät mennään meilläki kestoilla nyt.

Ihe vousin nyt vinkkinä aloitukseen antaa, et kokeilla vaan rohkeesti erilaisia.

Pakko muuten tehä gallup:

Ootteko menny vaippatarjousten perässä? :D just mietin, et pitäis käyä naapurikaupungissa, kun sieltä löytyy k-ryhmän kauppa, missä olis liberot tarjouksessa 2pkt 20e :D

Joo kestojen kanssa se on vähän niin, että ei kannata alkuun haalia samanlaisia vaippoja kauheetonta satsia, vaan vähän erilaisia ja niistä sit kokeilla mikä toimii itselle & vauvalle parhaiten.

Me ei olla menty vaippatarjousten perässä kertseissä, on ostettu vaan aina siitä kaupasta missä milloinkin muitakin ostoksia tehdään, eli useimmiten S-Market tai Prisma.

On tullut mentyä. Jo raskausaikana ostin Pampersia ja eilen ostin Cittarista lisää. Olin miettinyt Liberoon vaihtoa, mutta Pampers oli -40%, joten sillä jatketaan :)

Me käytetään kertsejä enää öisin, ja periaatteena kans että ei vaihdeta jos ei tuu kakkaa. Löysin Pic'n'Pay:sta Huggies-vaippoja, tykkään tosi paljon! Tuntuvat ihoystävällisemmiltä (organic cotton) kuin pampersit/liberot, eivät haise jne ja istuvat hyvin.

Takaisin