Vaippapohdintoja

Meillä käytössä liberon kakkoset. Ykkösetkin menis, mut saatiin kakkosia niin aattelin, et turha niitä on enää ostaa niit ykkösiä. Eilen kävin kaupasta ostamassa itte vaippoja niin ostin kokeilu mielessä nyt pampersin kakkosia, saa sit nähdä onko hyviä kun en vielä oo ehtiny testata. Liberot on ainaki ollu hyviä.

Joo meillä kätevä se pissaraita, ku tota vauvaa ei sit haittaa yhtään vaikka ois vaippa täynnä sinappia, ei sano mitään :grin

Mun mielestä sekä Liberolla että Pampersilla on se väriraita joka vaihtaa väriä kun vaipassa on pissaa.
Meillä tosin se on turha, joka vaipassa on pissaa JA kakkaa, vaipanvaihtoväli n. 3-4 tuntia paitsi yöllä sit vähän pitempi kun neiti nukkuu sen 5-7 tuntia. Joten aina sen vaipan saa vaihtaa kun neiti herää :)

Ai niin ja iloja ne Pampersin kakkoset on tosiaan vähän isompia kuin Liberon kakkoset, joten jos teillä menis vielä Liberon ykkösetkin niin varaudu että saat laittaa aika piukalle ne Pampersin kakkoset :grin

Heh piti sitten testata heti sitä pampersia ja oli tosiaan hieman iso. Materiaalikin oli mielestäni huonompi kuin liberon vaipoissa, oli jotenkin semmonen lörppö.

Me saatiin kaverilta paketti pampperssin ykkösiä.kokeilin niitä pojulle kaksi päivää,jonka seurauksena takapuoli oli ihan punainen ja hieman ruvellankin.vaihdan vaipan Kuitenkin jokaisen syötön jälkeen..eli ei pampperssit sopinu meille.käytetää siis liberoa ja kakkos koko menee tällähetkellä.olen ollut tosi tyytyväinen ja niin on poitsukin! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meilläki käytetään nyt liberoa, pamppersseja meni yks paketti mut en tykänny siitä verkosta siinä vaipassa ku aina se tarras typykän pyllyy kiinni vaikka vaippoja tiuhaa vaihto!

Yhyy..nyt alko tuntumaan et miun vauva on iso jo.. :D jo jonki aikaa liberon kakkosvaipat ollu nafteja :P meinasin kyl kun pitää vaippapaketti ostaa, et ostan jo kolmoskokoa..

Just tuo pampersin verkko on se "omituinen" mistä mainihin...

Mustakin alko tuntumaan että vauva on kovin iso, kun meilläkin tosiaan liberon kakkoset on vähän turhan pieniä.. :grin
Niitä vielä jäljellä varmaan 20kpl, pitää niiden jälkeen alkaa tosiaan kolmosia käyttämään. Kaapissa on muutamia muumivaippoja 3 kokoa, mutta vielä viikko sitten oli kovinkin löysiä ja muutenkin turhan paksuja, en ite tykänny yhtään.
Joten muumivaipat ei kyllä varmaankaan tule meille käyttöön.
Vaikka siis oli tosi löysä vaippa ja tosi isot jalkojen kolot niin ei kyllä vuotanut mistään! :)

Sama täällä, luulin että vaipat tulis tosi kalliiks, mut nyttenki toi libero 2 vaipat 88kpl makso vaan alle 12e! :)

Mä tykkäsin eniten Liberosta, mut Libero 2 tuntui vähän isolta, joten nyt käytössä Pampers 1 joka aavistuksen isompi kuin L1 :) Ja olin jo raskaisaikana ehtinyt ostaa kaverin suosituksesta Pampers 2:a, joten kun niiden aika tulee, niin siirtyminen niihin. Onneks tullut nyt sinuksi Pampersin kanssa. Lisäksi suuri osa Muumin uudesta 1:n koon vaipasta käyttämättä (testipakkaus), mutta edelleen ovat turhan isoja. Saa nähdä jäävätkö käyttämättä kokonaan..

Meillä lahjaksi saadut Pampersin vaipat on ollu kyl iso pettymys just ton verkon takia kun tarttuu niin tiukasti peppuun kiinni. Lisäks P 1 vaipat ei riitä enää pitämään pissiä koko yötä vaipassa sisällä vaan viimeyönä oli kastellu sitte yöpän ja sängyn. Kunhan nuo lahja vaipat on käytetty ni siirrytään kyl ehottomasti takas Liberoon mitä alkuun käytettiinkin. Meillä näet on alettu panttaamaan kakkaa ja edellinen panttaus kesti 2,5 vrk ni ei onneks tartte aina olla vaippaa yöllä vaihtamassa :)

Mie oon vissiin pihi-saita-ylisäästeliäs kun aina on tuntunu "isolta siivulta" kun on pitäny vaippapaketti ostaa :D

Toivottavasti saan jossain välissä innon takas kestoihin.. nytku tosiaan IV:t jäi naftiks, niin oon käyttäny vaan kertsejä..

Mäki odottelen et alkas taskuvaipat sopimaan. Flanelletit menee kyl, mut kastuu tosi pikasesti ja saa ol koko ajan vaihtamas.

Ei ne vaipat muutaman paketin jälkee varmaa kalliilta tunnu mut oottakaapa ku ootte ostellu niitä parivuotta :P

No jos tolleen sen mietti, niin varmasti tulee kalliiksi, mutta samanlai jos miettii nii kaikki muukin on kovin kallista, meikit, hiustuotteet yms. jos laskee vuosien yhteistuloksen :grin !

Hih, mä taas en tykkää yhtään Liberon 1 koon vaipoista :) Meille Pampersit 1 koko istuu paljon paremmin. Libero on myöskin jotenkin paksu ja iso pojalle, kun Pampers on ohkaisempi ja istuu paljon paremmin. Ainakaan vielä Pampers ei ole falskannut. Mä en myöskään ole huomannut Liberoissa mitään raitaa/värikoodia, joka ilmoittaa onko vaipassa tavaraa vai ei :O

Kaveri kyllä sanoi, että tietyissä koossa toinen on parempi ja toisessa koossa toinen, joten voi olla, että jossain vaiheessa meilläkin vaihtuu Pampersit Liberoihin.

Takaisin