Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noita myllymuksujen taskuja löytyy meiltä muutama ja ovat aikalailla samanlaisia kuin ne minun rakastamat Nupsukat eli suosittelen kokeilemaan.
Minähän olen nyt tykästynyt päiväkäytössä noihin BambinoMioihin ja juuri törsäsinkin läjän rahaa tilaamalla pari paketillista isompia Bambinomio-sisävaippoja samalla kun tilasin isommalle kestopepulle BambinoMio kuivaksiharjoitteluhousuja. Saa nähdä miten niiden kanssa pärjää sitten, kun vauva lähtee liikkeelle. Ainakin oman kuorensa kanssa tuntuvat istuvan aika napakasti joten saattavat olla silloinkin ihan toimivia.
Tänään sain ne tilaamani isommat BambinoMiot (7-16kg) vihdoin noudettua ja nuo näyttävät sen verran reilumman kokoisilta kuin pienet, että varmaan ainakin alkuun toiminevat ihan ilman lisäimuja päiväkäytössä. Pitää vain pestä ne, että päästään testaamaan.
Yöthän meillä mennään nyt harso-tiimalasiimu-villaimu taskuvaipan sisään ja villapöksyt paketin päälle- yhdistelmällä ja tuo on toiminut tosi loistavasti. Pojalla alkaa kyllä olla niin hyvin kokoa, että vähitellen voisin kokeilla niitä edelliselle pieneksi jääneitä Nupsukka- tuplaläppävaippoja tuolle. Niillä ja villapöksyillä varmaan saa vielä yksinkertaisemman ja yhtä roimivan yövaipan rakennettua.
Käyttääkö ja tarvitseeko muuten kukaan kertakäyttöisiä MioLinerseja (maissipohjaisia vessanpytystä vedettäviä)... minulla noita on koko rulla ihan turhanpanttina, kun en tällä vauvalla ole noita ollenkaan käyttänyt vaan villaimu ihoa vasten toimii paljon paremmin (tietysti kakkaisena se on vaivalloisempi, mutta pissaisena sen saa vain kuivattaa...) eli tuo rulla joutaisi jollekin tarvitsevalle.
Peekay: osoite löytyy, eikä mitään hätää niiden rahojen kanssa, en ole kytännyt ollenkaan noita postikuluja niistä paketeista, kun olen ajatellut että jokainen kyllä maksaa ehtiessään ja muistaessaan. Itselläni on niin laho pää tämän imetysdementian takia, etten edes muistanut montako pakettia tuli lähetettyä ja kenelle.
Jostain syystä tosiaan tuo rulla nyt ei ollenkaan tule käyttöön, eli voin siitä luopua. Minulla siis on tällä kertaa käytössä "kestokuivaliinoja", joita yksi tuttu tehtailee ihan huvikseen. Edellisellä vauvalla oli iho-ongelmia hieman ja silloin ne kertakäyttöiset tuntuivat parhailta ja kätevimmiltä käyttää, mutta nyt en koe tarvetta noiden käyttöönottoon. Jännä juttu, miten nämä omat rutiinitkin lapsenhoidossa vaihtelevat lapsesta toiseen, luulisi että sitä urautuu johonkin tiettyyn uomaan ja toistaa jokaisen kanssa samoja opittuja tapoja, mutta ei se ihan niin ole vaan näköjään itse kuitenkin etsii jokaiselle omat juuri siihen tilanteeseen ja kyseiselle lapselle sopivat tapansa toimia.
Saan varmaan tuon rullan laitettua kirjeenä tulemaan. Se ei paina paljon mitään tosin muoto on vähän hankala kirjekuoreen, mutta yritetään ahtaa.