Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yritä tässä nyt sit nukkua, pikkunen myllää masussa kun viimeistä päivää ja arvaatte varmaan mihin suuntaan potkut ohjautuu... kyllä rakkoon! Ah niin ihanaa ;) ootteko muuten jo huomannu että onko masukeilla jotain tiettyä aikaa millon ovat aktiivisimmillaan? Tää tytsy ainakin on ihan ilta ihminen... ihan niinku kaikki muutkin lapseni:D

Äippä toi on kyllä inhottavaa kun rakkoon potkii, yritä siinä sitten rauhassa maata. :wtf: Täällä vaihtelevasti potkii ja myllää pitkin päivää, yleensä aamupäivisin on hiljasempaa. Välillä myös ruuan jälkeen alkaa hirveä zumba. Sen oon pistänyt merkille, että poika käy yöunille klo 23 - 00.00 aikoihin, sitä ennen yleensä hirveä meno päällä ja yhtäkkiä simahtaa. :grin

No hiukan vaihtelevalla menestyksellä... apujoukot asuu sen verran kaukana että niistä arkena juuri apua ja mies tekee niin tyhmiä vuoroja, onneksi se on nyt viikonlopun vapaalla! Hiihtoloma viikolla lähden tyttöjen kaa porukoille latautumaan:) iltaisin kyl tuntuu että toosa räjähtää ja tyttö tippuu matkasta mut makoilu auttaa... jospa tää nyt vielä 10 viikkoa vähintään jaksais roikkua kyydissä, mieluummin pidempään... No jospa tää tästä, henkinen puoli vaan hiukan kovilla o.O

Kyllähän sitä vähän tuntuu rytmiä löytyvän mahassa, tulee niin säännöllisesti itsekin elettyä :) Pari-kolme kertaa yössä herään potkuihin, suunnilleen 23, 02 ja 04 aikoihin, sopis jatkaa mahan ulkopuolellakin samaa linjaa!

Yöllä näin unta, että synnytin meidän olkkarissa ihan vahingossa melko isokokoisen pojan! Se vaan putkahti puolivahingossa ja mukamas huomasin vasta kun puolet roikkui pihalla ja alkoi itkemään. Napanuora oli niin pitkä, että meinasin jatkuvasti siihen sotkeutua ja mies yritti laittaa sen solmuun :D Alkaa vissiin mieli ja kroppa valmistautua synnytykseen...

Äippä toivotaan että kyytiläinen pysyy vielä masussa turvallisille viikoille asti. :) Tsemppiä!

Pakko tulla tänne sanoon, et menkat 2-3 päivää myöhässä! Mä jo elän ihan haavekuplassa, että oon raskaana - ehkäisystä huolimatta... Mutta suurempi todennäköisyys on tämä stressi ja liika laihtuminen :( Pitäis varmaan imetys lopettaa, että sais painon takaisin normaaliin. Mutta siis, voi kun jännää!! Viikko-pari sitten alavatsa nippaili...

Uuh tytsy, jännittävää!mikään ehkäsyhän ei oo täysin 100 varma;) mut kyllähän ressi ja laihdutus voi vaikuttaa kuukautis kiertoon... meinasitko testata?

Ei tosiaan mikään ehkäisy ole satavarma, paitsi seksistä pidättäytyminen :D Testillähän tuo selviää, et onko vaan stressiä vai raskaus. Jospa sinne olis salamatkustaja tarttunut <3

Tytsy jänskää ja ei se ehkäsy ihan 100% ole. Tietty kierto voi olla sekaisin laihtumisesta ja stressistä. Tai sitten yksiöön on tullut uusi vuokralainen.

Punaista taas... :( Ei muuta kuin seuraavaa kiertoa kohden. Yhden imetyskerran jätin nyt päivästä pois, tissittelyä enää siis vain aamulla ja illalla. Lisäksi painonpudotusoperaatio kypsynyt toivottavasti toteutusasteelle. Ehkä se siitä jossain vaiheessa tärppää. Imettikö kukaan jo raskautuneista plussatessaan?

Tsemppiä Air, jospa se ois tarpeeksi iso motivaattori, että plussa voipi pärähtää kun painoa tippuu :)

Tytsy testaa ihmeessä onko salamatkustaja päässyt kyytiin. :)

Air tsemppiä, tärppionnea uuteen kiertoon!

Tytsy testiä kehiin! Tuuthan kertoo tänne miten kävi:)

Air4m: imetys pitää limakalvot ohkaisempina, niin oiskohan greippi mehusta hyötyä? Korjatkaa jos oon ihan väärässä, mutta ilmeisesti greippi vaikuttaa paksuuntavasti limakalvoihin.

Mä join greippimehua sen kemiallisen (?) Jälkeisen kierron ja tsirppana tarttu matkaan;) joku limajuttu sillä oli mut en muista mikä...

Nii ja sitä macaa tuli vedettyä kans, oliko se mintukka/wildside joka sano et sillä on kans positiivinen vaikutus raskautumiseen;)

Takaisin