Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä meinasin tänään yrittää muistaa ostaa testejä. Mies on jo kolmella kauppareissulla unohtanut ne :/

Imetän joo. Vähän on pureminen vähentynyt, mutta edelleen syöminen onnistuu vaan täysin rauhallisessa paikassa ja vain silloin kun poika tissiä vaatii. Ei onnistu siis enää ennen jonnekin lähtöä varuiksi tissittely. Nyt vielä enemmän tullut puraisuja, kun viikonloppuna puhkesi hammas.

Kyllä sen nyt uskon, pikkukakkonen is on the way! ❤️ Ihanaa ❤️ Johan tuota 8 päivän putki höylättiin oviksen ympärillä :D
ImageUploadedByVau Foorumi1475571500.614414.jpg

Tässähän pitää jo kohta neuvolaan soitella, kääk!

Mulla tekee mieli kokoajan maitoo, oiskohan kalsiumin puutetta.

Pahoittelut airamille, jospa ensi kierrosta tärppäisi!

Muistin ostaa ja nega. Mutta ei vuoda eikä sen tuntemuksia suuntaan tai toiseen

Hmh, tännehän on tullut paljon uusia viestejä enkä ole ilmoitusta saanut! o_O

Timbelle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :)

Nuupalle onnittelut rv 12 ylittämisestä! :)

Falinelle onnittelut plussasta! :)

Air4M, tärppionnea seuraavaan kiertoon!

Toivottavasti nyt muistin kaikki... :rolleyes:

Täällä rv 8 + 1, huomenna olisi varhaisultra ja hemmetti miten jännittää, toivottavasti kaikki olisi masussa hyvin! Onneksi mies pääsee mukaan, ei tarvitse yksin odotella ja jännittää. :)
Viime viikolla oli ensimmäinen neuvolakäynti, pissa oli puhdas ja hemoglobiini oli 118. Lippusia ja lappusia sai taas kotiin vietäväksi ja tunnin verran puhuttiin, oli mukava käynti vaikka poika sähläsi vähän väliä omiaan. :p

Mitään kunnon mielitekoja ei ole ollut, kylmä Fanta maistuu kyllä enemmän kuin hyvältä! Välillä tekee mieli kunnon pihviä perunoiden ja salaatin kanssa, viikonloppuna saikin pihvi aterian kun mies kävi lihatiskillä. :hungry:

Väsymys on hellittänyt siitä mitä aikaisemmin oli, mutta edelleen päivittäin energiat on laskussa ja laiskottaa koko ajan. Repäsykipuja tuntuu välillä ja pientä vihlomista. Pahoinvointikin on vähän hellittänyt, onneksi. :)

Onnea uusille! <3

Mulla alkaa todenteolla nousemaan myös vauvakuume, mutta mies ei ole innostunut vielä. On ollut ja on edelleen hänen mielestään liian rankkaa tämä vauva-arki itkuineen ja oman elämän katoamisineen. Voi kun voisi tietää, että toinen lapsi ei olisi koliikkinen ja muutenkin olisi rauhallisempi tapaus kuin tämä meidän eka ihana. .. En tiedä miten parantaisin miehen mieltä, kun itsekin tarvisi välillä sitä omaa aikaa ja miehen apua. Jaksa miestäkin paapoa.

Saini höh... Jospa se muuttuis myöhemmin plussaksi;)
Talvitintti tsempit huomiseen, tuut sit kertoo mitä masuun kuuluu:)
Tytsy toivotaan vauvakuumeen tarttumista:)

Aina kun lukee toisten ruokahimoja saa uusia ideoita.. Huomenna on saatava sitä Fantaa :D olen siis normisti vain ja ainoastaan pepsimaxin kuluttaja, mutta raskaana se ja kahvi ei maistu.

Faline tässä sulle uus himppa, kaurapuuro voi silmällä! Siinä tämän iltapala kun iski puuro himppa:D

Mä oon nyt onneksi pystynyt viljoja syömään ja vähintään aamulla menee aina puuro voisilmällä ja joskus myös iltaisin <3 Puuroja toki vaihtelen, ei mene joka aamu aivan sama.

Tytsy, jospa se mies muuttaisi vielä mielensä. Aika hyvänä perusteluna toimis ikä, hedelmällisyys laskee jatkuvasti... Omasta kokemuksesta antaisin neuvon lyhyemmästä ikäerosta, koska sitten ei muksujen välissä tule sitä oman ajan lisääntymistä ja joudu taas alusta aloittamaan vauvan kans. Sitten kun on muksut tehty, niin ei tarvitse säilöä vauvarompetta yms, vaan voi jatkaa elämää uusiin vaiheisiin. Ellei ole näin hiton tyhmä ku minä ja lisäänny ensin väärän miehen kanssa... :D Eihän tietenkään lapsien ikäero välttämättä mene niin kuin suunnittelee, mutta kuitenkin.

Faline, sama täällä! Moooonta vuotta Pepsi Max on ollut Se Ainoa ja Oikea limu, mutta nyt mieli muuttunut. :p

Moikka, olen ihan uusi täällä ja nyt kysyisin että mitä mun kuuluisi tehdä.. menkat 6pvää myöhässä, ruumiinlämpö hieman koholla, päänsärkyä lähes jatkuvasti, olen väsynyt lähes koko ajan ja rinnat arastelevat ajoittain.. tein tänään kuitenkin negatiivisen raskaustestin :( elämäni ensimmäisestä plussauksesta on nyt n. 1 ja puoli vuotta. Tämä raskaus kumminkin päättyi jo viikolla 6+3 todennäköisesti keskenmeno, lääkäri ei ollut varma oliko kohdunulkoinen vai ei mitä mun pitäisi tehdä? :o

Muokattu viimeksi:
Mä soittelisin terkkulaan et jos voisivat laittaa sut verestä otettavaan hcg testiin. Siitä luulisi näkyvän onko nousussa vai ei... Ainakin noi sun oireet viittaa raskauteen;) tsemppiä:)

Takaisin