Air4m, mulla oli esikoisesta sellaista tuhrua sillon kun menkkojen piti alkaa, kesti kylläkin vaan sen yhden päivän.
Mitä mielitekoja teille on tullu? Minä oon vedelly kylmää lenkkimakkaraa :D
Mun on tehny miel nyt paahtoleipää kinkulla ja suolakurkulla... Saatto äsken mennä puol pakettia paahtista viikko kaks sit oli viinirypäleet ja oltermanni cheddar... Mut siitä on jo päästy yli! Niin ja jääkaappi kylmät mandariinit, namnam:) tänään ollu kyl tosi vaikeeta toi syöminen kun ruoka ällöttää... Siis oikeasti makarooni loota ja bolognese ällöttää maailman kirjat sekasin:D
Sit salaattia (jäävuori, lehti tms) kun ne maistuu ihan mädälle kalalle, peruna haisee kellarille ja maistuu mullalle ja riisi on kuin toukkia söis, maito tuotteita ei pysty, maistuu ihan ihmeelliseltä (siis jos ei juustoa ja kahvi maitoa lasketa) yäk o.O
Ei mulla kai mtn erityisiä mielitekoja, tuntuu ettei mikään maistu :D Aurajuustoa ehkä normaalia enemmän tekee mieli ja jossain vaiheessa kun pahoinvointi oli pahimmillaan, niin olis voinut pizzalla elää! Liha ei ole raskautumisen jälkeen maistunut juuri ollenkaan, nyt onneks vietetään lihatonta lokakuuta, mut en sit tiedä tuleeko paluuta lihansyöntiin ollenkaan. Lähes kaikki liha maistuu nykyään aivan paskalta muutenkin, paistaessa haisee kalalta, niin hyi saatana kun jää ruuat syömättä
Höh, kyllä nää taitaa ihan menkat olla Nyt jo runsaampi vuoto, vaikkei siltikään samassa luokassa entisten kanssa. Ja oon selvinnyt ilman buranaakin, kun yleensä elän sillä sen muutaman päivän menkkojen aikaan. Noh, ainakin nyt sitten tietää vähän edes arvioiden laskea kiertoa, vaikka voihan sekin olla ihan eri nyt yhden lapsen jälkeen.
Air höh, mä niin jo toivoin uutta plussaajaa, mutta jos ne nyt sitten on menkat, niin jonkinlainen käry varmaan kierrosta tulee, joten tärppionnea seuraavaan kiertoon :) mäkin haluuuuuun!