Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tossa aamuyöllä tein mun vikan digin ja se näyttää edelleen sitä raskaana2-3 viikkoa:o nyt menossa rv 5+2 eli senhän pitäis näyttää jo se 3+... Vähänkö alko huolestuttaa et onko kaikki nyt sit hyvin:(
Juu siis tajuun et hcg nousee niinku nousee jos on noustakseen, mut silti... Apuva!!! ImageUploadedByVau Foorumi1474694017.517214.jpg

Niin eli hedelmöityksestä olisi 2-3 viikkoa. Ovis voi heitellä viikollakin ja eiks se ollut niin, että se plussakaan ei sulla näkynyt selvästi paljoa ennen kuin menkkojen piti alkaa? Tekisin ehkä uuden testin kun viikkoja 6+, tai sit vaan käy hcg:n mittauttamassa tk:ssa :)

Hailura plussa tais tulla kp28-29? Mut mietityttää vaan kun ei viikossa muuttunu mihinkään:/ äh tiedä tästä... Raskaana kunnes toisin todetaan:)

Piti käydä kattomassa kuvagalleriasta ja juu plussa tuli kp29... Eli 1päivä menkkojen pois jäännin jälkeen:)

Tiedä sit noista testien paikkaansa pitävyydestä? Oli miten oli mun testaus loppu nyt ja nautin etovasta olosta, repäisy kivuista ja tukkosesta nenästä:)

Kyllähän ne sikäli paikkansa pitävät, että pissasta mittaavat harmonia ja sitten näytölle tulee lukemat sen mukaan. Pissan vahvuus vaihtelee ja hormonitaso nousee yksilöllisesti, että lähinnä suuntaa-antavia noi testit on. Ja rahastusta :D Ite kans noihin sortunut :P

No nyt on tästä raskaudesta tutkittu tarpeeksi kusta et nyt riitti:D seuraava sit ne prodet neuvolassa... Ultraa odotellessa;)

Tääll o kolmatta päivää päänsärky. Tänään kävi äsken etovakin olo ja tänään huimannutkin. Joko tulossa kipeeksi tai sit ny on jotain verenkiertoon liittyvää. Ei vielä vuoda ja kp28(?). Testin meinasin huomisaamuun jättää tai sit illalla ennen saunasiideriä.

Ihanaa kun tuolla suurperhe kuumeilioissa on pari jotka kertonut omat kokemukset tosta viikko testistä! Huoleni ovat hälvenneet... Hitsi jos kaksosraskaus näillä samoilla 5+2 viikoilla näyttänyt samaa kun mulla tänään niin eiköhän tässä kaikki oo hyvin:D
Sori mä nyt täytän foorumin näillä mun viesteillä:p

Takaisin