Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No sit voisin mennä, mut oli aika nihkeitä kun neuvolaan soittaessa sanoin et sinne kyl voisin mennä... Noh kaipa sitä jaksaa odotella:/

Meillä neuvolaa varatessa sanoi th, että eivät ultraa kun hyvästä syystä, mutta oma th sit ekalla kerralla vaan sanoi, että tietysti ultrataan kun laiteet siellä on. Varmaan ihan siitä siis riippuu, että löytyykö neuvolasta ultra ja osaako th sitä käyttää :)

Kiitos kaikille❤️ mä soittelin jo neuvolaankin, kun tästä on varmempi olo kun edellisestä ja ekan ajan sain 6.10:) en oo sit yhtään ajoissa liikkeellä :D la olis laskurin mukaan 25.5... Iloisena yllätyksenä tulikin et ollaan talvitintin kanssa samassa la ryhmässä❤️ sä et pääse musta eroon ;)

Haha äippä, ihan kiva että joku "tuttu" on samassa ryhmässä! :p Ja samat sanat, sinäkään et pääse musta eroon ;)

Talvitintti enkä kyl haluukkaan siis päästä susta eroon;) hitto kun mua itkettänyt taas kaikki:,) hormoonit huraa:p

Voi äippä, kohta mullakin tulee tippa linssiin noista sun kirjotuksista, kun "et halua päästä musta eroon" :p kohta muilla menee varmaan meidän herkistelyihin ja outoihin juttuihin hermo... :grin :shy:

Toiset on koukussa herkkuihin, liikuntaan jne ja äippä on raskautumiseen :D Ei mutta Onnea hurjasti kaikille jotka kantaa uutta elämää sisällään! <3
Meillä väännetään edelleen kotona että onko meidän lapsiluku se yksi vai enemmän. Mä ja mun vaurioitunu kroppa sanoo että yks ja mies haluaa toisen...huokaus.

Ikuinenunelma, en mä oo koukussa raskauteen vaan uuden vauvan hajuun:D mä inhoan raskautta, mutta se kun saa sen nyytin syliin, oijoi, se tunne! Noh niin sit tulikin päivän itku numero2:,)
Niin ja kiitos❤️
Sinähän ne vauvat kropassas kannat, et eipä se jos sä et halua (ainakaan vielä;)) niin eipä siinä sitten oo ukon kuumeilulle sijaa:)

Alaselkää jomottaa... Sanoko joku jossain vaiheessa, että raskauden jälkeen on oviksen jälkeen alkanut kuukausittain ilmaantumaan enemmän jomotuksia ym? Mulla kun hormoonien aiheuttamat kiertoon liittyvät jutut on ennen ajoittunut vaan siihen kuukautisten aikaan aikalailla, niin tälläinen ihan uutta...

Mulla ainakin ovis on selkeentyny ja muutenkin menkkojen tuloon liittyvät olot (pms) on tullut selkeämmäksi:)

Mikäs muuten on muiden odottajien meininki? Onko olot helpottanut? Missä viikolla jo Timbe ja warheart posottaa menemään? Talvitintti tais olla muutaman viikon mun edellä?
Täällä eilen oli suht ok olo, mut tänään kyl ällöttää ja väsyttää senkin eestä... Kävin ostaa sen viikko näytöllisen rtestin jonka ajattelin tehä viikonloppuna:)
Täällä ollaan neuvolan laskurin mukaan menossa nyt rv 4+1 että olis enää 35+6 viikkoo jäljellä :D
Entäs yrittäjät onko jollain piinaavat hetket käsillä? Testaajia?

Äippä, oikein muistit, laskettu aika 15.5 :) mullakin väsymys painaa ja nyt huomannut, että pinna on paljon kireämmällä ja hermot ei kestä yhtä hyvin kuin ennen. Poikakin on nyt koetellut äidin hermoja kunnolla... :meh: Mutta, eiköhän tämä tästä!

Mäkin olen miettinyt mitä mahtaa muille odottajille kuulua? Ja olisi kiva jos pikkuhiljaa tänne ilmestyisi muita kanssa odottajia joulukuun mammoista. :)

Mul ei hermot mee mut itkettää, kokoajan ja ihan kaikki:,) ihan niinku aikaisemminkin! Olin kyl tän tunteellisuuden unohtanut ihan kokonaan:p eilen tuli itku kun viinirypäleet lopu, en syönykkään kun rasiallisen:o

13.3. tais olla laskettu aika ja 14+4 nyt menossa. Oksentaa ei tarvinnut kun pari viikkoa, etova olo silti säilynyt. Voipi olla, että maitohappobakteerit vaikuttaneet pahoinvointiin, että sitä ei niinkään ole ja luulisin poikaa odottavani muutenkin ;D Muuten ihan perus paskaa, liitoskivut alkaneet, älyttömiä migreenikohtauksia, nukuttua ei saa kuin pari hassua tuntia yössä, naama kukkii ja maha kasvaa hurjaa vauhtia, kohdunpohja alkaa olemaan pian navan korkeudella, mut uskoisin kasvun sitten tasaantuvan loppua kohden :)

Toihan on hyvä jos ei oo tarvinnu oksentaa, mut muuten kuulostaa ihan perus setiltä;) no pain no gain, eiks nii:p onko sulla ru jo varattuna?
Hitto kun alkais omakin maha jo kasvaa nyt on vaan niin pirun turvoksissa, varsinkin iltaisin:/
Mieskin totesi et näytän siltä kun oisin puolessa välissä jos menossa, vaan ei... Jäätävä pallo:D

28.10. rakenneultra... Mulla alkoi maha kasvaa jo heti alusta, pelkäsinkin kaksosia :D Tuo kohtu on jo ihan älytön pallo!

Mulla särkee lisäksi tuo epiduraalin pistoskohta tai siltä se ainakin tuntuu... Ihan kummaa.. Voi että, kun toiset on masun kasvatuksessa jo niin pitkällä. Vähän kade...

Tjaa, mitenhän sitä tosta kohtupallerosta sais vain kuvan? :D Ehkä jos selällään makaa ja sit ottaa kuvan... Mahakuvan vois kyllä taas napsasta :)

Takaisin