Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Veden juominen tuppaa aina välillä unohtumaan, mutta ruokaa en saa liian vähän, paremminkin pitäisi vielä annoskokoja pienentää ja välipaloja hiukan suurentaa. Ja lisätä kasviksia vielä lisää. Mitään herkkumättöjä ei syödä kuin harvoin. Nytkin bataattikeitto lämpeää mikrossa. Liikuntaa harrastan muutaman kerran viikossa, tanssia ja hölkkää. Muuten kävelen pojan kanssa lenkkiä ja sykemittarin aktiivisuustavoitteen pyrin saamaan joka päivä täyteen.

Tuohan kuulostaa sitten tosi hyvältä! Malttia vaan ja pitkäjänteisyyttä! Tosiaan kun ei mieti minään kuurina, vaan elämäntapana, niin helpompaa :) Ei elämä ole aina herkkua, kirjaimellisesti :D

Kyl kuulostaa et suunta on sulla air hyvä:) itse käytin apuna kalorilaskuria et opin syömään tarpeeksi! Myfitnesspal nimeltään... Kannata mtn stressiä ottaa ja vaakaa tuijottaa:)
Tsemppiä ja pitkäjänteisyyttä projektiin;)

Niin siis malttia ja pitkäjänteisyyttähän löytyy, kun lopetan pillerit, vaikka en ole vielä toivottua painoa tavoittanut :D nojoo. Kiitos tsempeistä! Jännää jos sitä kohta vaikka pääsis oikeasti plussaa odottelemaan...

Kauankohan voi maks. mennä päiviä oviksesta että näkyisi tikussa jos on tärpännyt?

Faline mäkin kärvistelen täällä saman asian kanssa:/ munasolullahan menee n5 pv (muistelisin) päästä sinne kohtuun ja napata kiinni joten kaipa se mahdollista saada plussa jo ennenku menkat alkaa... Mä muistaakseni jonkun(t) plussannu 2-3pv ennen menkkoja kun alko olot olla kohillaan;)
Koska faline sul pitäs menkat sit alkaa? Mul 14pv joten 11 päivää vielä kärvistelyä... Huoh:/

Plussan saaminen testiin on aina aika tapauskohtasta. Joillain nousee hormoonit nopeesti ja toisilla hitaammin. Dpo 10 saattaa osalla näkyä jo testissä ja toisella taas vasta viikko kuukautisten myöhästymisestä (eli noin dpo 21). Myös testeissä paljon eroja. Muistaakseni joku 8 päivää ovulaatiosta on minimiaika että voi näkyä.

No se menkkojen onni meni jo ohi :D hitsi mä oon kipee näistä. Vatsakin sekaisin ja turvottaa koko kroppa nilkkoja myöten. Plääh.. Mutta jos ei seuraavia tarttis kärsiä. Mutta ny voin alkaa laskea kiertopäiviä ja kai tää virallinen tjot1 alkaa :)

Toivottavasti se oli vain liian aikainen testi :)

Mä aikanaan luin semmoiselta sivulta ku kutri.net ohjeet kierron seuraamiseen, sieltä löytyy ainakin tosi yksityiskohtaiset ja selkeät! Mulla reagoi kroppa tosi herkästi hormoneihin ja oon molemmissa raskauksissa tienny päivälleen, milloin ovis on ollu. Ehkäisynäkin ollaan käytetty ns. varmoja päiviä siinä vaiheessa kun vauva ei ois katastrofi mut vielä ei yritystä oo aloitettu. Tällä kertaa en silti taida uskaltaa niihin luottaa ku suunnitelma olis saada useampi vuosi nyt taukoa :P Lääkitsen mahdollisia vauvakuumeen puuskia seuraamalla teijän muitten yrityksiä ja odotuksia ;)

Sanokaas mistä mä tilaan noita ovistestejä jne halvalla ja luotettavasti :)

Mä tilasin pari vuotta sitten raskauskeijusta, tuli nopeasti ja ei muistaakseni olleet kalliita :)

Mä oon tilaillu, mammaksi, raskauskeiju ja halpatesti kaupoista r testejä, tuli nopeesti ja olivat edullisia;)

Onko noissa ovistesteissä eroja merkkien välillä?

Voihan niissä jtn eroja olla, että samassa kierrossa kannattaa käyttää samaa merkkiä, kun viivojen vahvuudet ainakin voi vaihdella.

Takaisin