Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ainiin. Timbelle paljon onnea :)

Kiitos kaikille onnitteluista! Toivotaan että tämä pikkuinen saadaan terveenä syliin asti :)
Tsemppiä kaikille tallettuluihin ja piinapäiviin! Kuka on seuraavaksi testausvuorossa? :P

Tässä nyt samaan aikaan menossa toi elämäntapamuutos Lean In Five Weeksin muodossa. Sais näitä kiloja vähemmäksi :)

Saini mikäs teillä tilanne, vieläkö miehen selibaatti pitää? Tai onko muuttanut taas mieltään?:)

Tääll ollu nii härdelli että ei oo vauvantekohommiin ollut aikaa. Mutta selibaattia ei ole :D eikä oo laittanu vastaan. Edelleen puhuu että tarvii säilyttää tavaroita seuraavalle :)

Ihme nippailua munasarjoissa ja tänään oikein kouraisukipuakin. Tiiä sit mitä. Vai onko suoliston väänteitä :D

Oon sitäkin miettiny mutta sit ois ovis viikon kahden välein ollu toukokuusta lähtien :D

Voihan se ollakin. Kun edelliset kunnon kierrot on olleet ennen ku esikoista aloin odottaa toukokuussa 2014 :D ei oikein meinaa muistaa kaikkia nippailuja. Eilen illalla sit iski kauhia viiltävä kipu munasarjoihin ja samalla juili selkää. Nyt aamulla ei oo tietoakaan. Mies katto illalla ihmeissään kun kivun sallimissa rajoissa hihkuin etsien siteitä että nyt ne kierrot starttaa :D mutta eipä näytä vuotavan vieläkään.

Noh nyt ne alamaha/selkä krampit tuli tännekin... Mul kyl kroppa sit niin sekasin:/

Saini jes! Olipa pitkä selibaatti:p mä salaa haaveilen kaksosista, mut 1 kyl riittäisi:) miehen mielipidettä en oo kysyny mut tuskin se tupla onnesta pahoillaan olis;)
Tallettelut senkun jatkuu, pare olis kyl nyt tärppää ku ei tätä panomäärää loputtomiin jaksa, noh eipä tarvii suuremmin treenata lantionpohjaa;)

Kyll tänneki yks riittää mutta saa enemmänkin tulla kerrallaan :) toivottavasti teillä tärppää pian :) itsehän taas testasin eilen aamulla negan. Meinasin hätiköidä ku alkuun näytti tarttuvan väri eka viivakohtaan mutta hävisi näkyvistä heti :D

Pakko avautua kun koin valaistumisen hetken :D

Tänään koin ekaa kertaa tuntevani vauvakuumetta. Ikinä. o_O ekan kohdalla oli vaan järkipäätös että jos halutaan lapsia niin nyt on aika yrittää. Ja kun tilanne venyi niin ennemmin kuin vauvakuumetta koin ne tunteet epäonnistumiseksi ja hyödyttömyydeksi ja katkeruudeksi että miksi muut tulee niin helposti raskaaksi. Mut tänään katsoin telkkaria ja siellä oli semmonen vastasyntynyt. Ja se oli niin pieni ja ihana, semmonen tuhiseva käärö. Ja tuo oma on tuommonen 70 cm pötkylä joka vaan kiemurtelee koko ajan :D haluisin sellaisen oman pienen palleron <3

Kakkosestakin oli jo olemassa järkipäätös, mutta nyt tuli tuommoinenkin tunne mukaan painostamaan. Oh shit jos tässä kestää yhtä kauan kuin viimeksi niin järki menee. Täytyy lähtee ekoilla lumilla laskettelee, laskettelulomalla tärppäs viimeksikin.

Apua tuleekohan tämä sama tunne aina takas tästä eteenpäin kun on edellisen saanut pikkuvauva-ajan yli ;D

Mikä tajunnanvirta se tästäkin tuli :D

Hihii nuppu, pääsit vauvanteonmakuun;) mulla tulee toi panostava tunne yleensä jo synnärillä tai viimeistään siinä kohtaa kun alkaa olla 6kk mittarissa:D mitäs mieltä sun ukkeli on tästä sun valaistumisesta?

Mulle ei ole vieläkään tullut vauvakuumetta, neljäs tulossa :) Mulla on ennemminkin lapsikuume, pidän isompien muksujen kans touhuamisesta... Onhan se oma vauva ihana, mut yleensä vaan se oma vauva, muiden lapset alkaa vaikuttaa suloisilta ehkä siinä vuoden iän kieppeillä :D

Takaisin