Uusien toivojat ja odottajat <3

Äityli onnea plussasta :Heartred

Prodejauheet itsellä hankalia kun suurimmasta osasta saan järkyttävän päänsäryn ja soijaproteiinijauhe tekee ilmapalloefektin. Yks herajauhe kyll on ollut ettei se tehny pahaa oloa eikä ilmapalloa nii pitää katsoa jos sen löytäis kaupasta :)

sosekeitot on kyll hyviä. Bataatti varsinkin. Pitää varmaan ihan kirjata nää vinkit jääkaapin oveen nii ei oo tän hataran pään varassa :D ja jos sitä aktivoituis ruoka-asioissa
 
Mä tykkään laittaa sosekeiton päälle raejuustoo niin saa vähän siihenkin prodee:wink mun lemppari on juustoinen parsa/kukkakaali sosekeitto, siihen päälle hienonnettua kanaa/kalkkunaa niin voih että kun on hyvää:p
 
Meillä joskus tarjoilu myös paistetun pekonin&herkkusienien kans sosekeittoa, on ihan hemmetin hyvää! Mä vaan saan nykyään sienistäkin ripulin :D
 
Mä oon tehny lähinnä tota bataattisosekeittoa ja siihen sit kanaa ja raejuustoo :p keittoon laitan hiukan porkkanaa ja perunaa tasapainoksi ja mustapekka-ruokakermaa ja sit aikuisten versioon sopivasti chilisoossia nam!
 
Kirjoittelinpa eilen illalla muistilistan jääkaapin oveen ja tein sen avulla kauppalistankin. Ny vaan kauppaan sit tänään :) jospa sitä sais itteään niskasta kii sen verran :) ruokapäiväkirjaakin meinaan yrittää tehdä nii ei oo muistin varassa kaikki :D aamupaastotki hyppii rajalla ja yli nii jos nekin sais kuriin taas :)
 
Hmm.. huomenna ois verenpaineista käynti äippäpolilla. Mulla vaan on positiivinen ongelma :/ torstain jälkeen en oo kovia paineita saanu. Yläpaine ny heitelly mutta alapaine heti istahtamisen jälkeen max 90. Ja usein yläpaineki alle 140.
 
Toivotaan Saini et sulla ollu noiden paineiden kans vaan semmonen väliaikainen piikki! Mullakin oli tos taannoin hiukan ongelmaa paineiden kanssa ja nyt ne sit pääsääntöisesti semmosta 115/125-75/87, tsempit sinne :)
 
Aloin vaan miettii että kattooko ne minut kieroon siellä sit :/ valkotakkipaineet varmaan saadaan huomenna. Pulssi kyll välillä ihan aiheuttaa tykytystä :/
 
Mullahan kävi viimeksi niin että paineet alkoi nousta joskus vk 35 tms. Mitään muuta oiretta ei ollut kuin korkeat paineet. Laittoivat sitten kuitenkin käymään äpllä ja siellä saivat mitattua mun paineet jopa erittäin alhaisiksi o_O pyörittelivät selkeesti silmiään et pah, hysteerinen ensisynnyttäjä :sad001 no paineet oli muuten jatkuvasti katossa niin uudestaan laittoivat ultrattavaksi yms mutta ei päivystykseen. Siellä saivat ihan oikeuta lukemia. Olisko ollut vikaa mittarissa tai käyttäjässä sitten.. Mutta kylläpä pisti vituttaa ja muistan jännittäneeni synnyttämään tullessa ettei se sama silmänpyörittelijäkotka ole siellä vastassa.

Mutta sulla saini nyt ei vaaraa ole siitä Na ettet tiedä mitä olet tekemässä kun kolmas kierros menossa. Oot vaan että jee nyt ne on laskenu. Mitäpä sitä muut :)
 
Mulla alko tänään kesäloma, mitäs sitä tekis:p ei vaan tuuraajaa näy mailla ei halmeilla :D
 
74f186e5dc73f3be76a818c3d7206ce5

Tällainen rakkaus siellä majailee :Heartred hänellä kaikki hyvin. Painoa pienellä ois ny noin 165g. Verenpaineisiin ei lääkitystä aloitettu mutta tarkempaa seurantaa kyllä siten että mittaukset oireineen vihkoon ja vihko seurantaan mukaan. Seurannassa käydään Tyksin äippäpolilla ja myös rakenneultrakin siirrettiin Tyksiin äippäpolille. Verensokerit mitattava joka toinen päivä.
Ultraava lääkäri oli sama joka tutki raskausaikana Elisan keuhkomuutosta ja oli siinä seurannassa mukana. Ja ilmeisesti jatkossakin yrittää ajat ajoittaa hänen vuoroilleen :)
 
Takaisin
Top