Uusien toivojat ja odottajat <3

Tytsy en kyllä usko että laku voi olla syynä mihinkään! Varsinkaan kun sinäkin taisit noudattaa silloista ”lainkirjainta” kun odotettiin näitä meidän ”tonttuja”:)
Lähden väittämään että teilläkin vilkkaus tms johtuu ihan puhtaasti iästä.. sannikin meinaan semmonen hömeltävä ikiliikkuja:wink
Kaikki siemenetkin on nykyään kielto listalla, siiriä odottaessa elin siemän näkkärillä eikä silllon kyllä listalla ollut... joka vuos jotain uutta o.O
 
Täytyy muistaa, että jatkuvasti ilmestyy uusia pitkäaikaistutkimuksia ja uusille suosituksille on syynsä. Itse olin vegaani esikoista odottaessa ja tuli kyllä surutta syötyä siemeniä, mutta nyt kun on tietoa enemmän raskasmetallien kertymisestä, niin en niitä söisi raskausaikana tai jos edes harkitsisin uutta raskautta. Sama lakun/salmiakin suhteen, turha sitä on jälkeen päin itkeä, mutta nykyiseen/tulevaan voi vaikuttaa :)
 
Mekin osallistuttiin yhteen tutkimukseen pojan kanssa liittyen juurikin tähän lakritsiin. Et kyllä sille jotain perustetta on. Täyskielto tuossa vaan siksi kai, kun ei voi tietää miten pieni määrä aiheuttaa ja jo vaiks 100g salmiakkia viikossa saattoi nostaa sen vaarallisen aineen pitoisuuden liian isoksi (runsaaksi, millä oli jo todennäköisesti vaikutusta moneen lapseen). Pitoisuus riippuu tosi paljon tuotteesta. Mut söin silti tänään lakupussini loppuun, yritän jatkossa pärjätä ilman :)
 
Huiii, ens viikolla np-ultra. Kyllä jännittää tällä iällä jo tulokset... Lueskelin myös et 40+ todennäköisyys raskautua on enää 5(!) % ja keskenmenon riski yli 30%, joten voi pitää kai pienenä ihmeenä että tässä vielä raskaana ollaan.
 
Nyt jo:eek: vastahan sä plussasit, kylläpä aika juoksee:wink toivotaan että siellä masussa kaikki hyvin!
Täällä tänään poksuu rv 26 ja bonus ultraan 4viikkoa... pitkä aika odottaa! Ainakin toi jäbä liikkuu paljon ja mieskin päässyt tunnustelemaan liikkeitä :)
 
Muokattu viimeksi:
Mut eihän tuo niin pahalta kuulosta, kun nuoremmilla raskautumisprosentti 20, että neljäsosa siitä kuitenkin :) Tsemppiä ultraan!
 
Maha on kyl niin iso, et jospa siellä on kaksoset :D Ei saa enää mahaa vedettyä sisään, aina jää pieni kumpu. Jos antaa olla rentona, niin maha varmana sama ku ekalla kerralla kuudennella kuulla :D Pieniä haasteita piilotella mahaa töissä, vielä ei oo kukaan ainakaa kysyny. Makoilla mennään. Jos sais lomaan asti pidettyä salassa ja sit olis hauskaa yllättää loman jälkeen jossain mahaa korostavassa vaatteessa :)
 
Tsemppiä ultraan Tytsy! Mulla oli kans kuopuksesta ihan jäätävä maha ennen np-ultraa :'D Töissä pari ihmistä arvasikin ja niitä sai sit hyssytellä, et olokaa hiljaa ku oon vasta viikolla 9 menossa :D
 
Kuvaa vaaditaan :wink uusinta kierroksella maha kasvaa nopeampaa ja saattaa olla lopussakin isompi kun ekan kaa... Tai ainakin mulla on:wink
 
Mulla ei oo muuten maha ollut isompi, aina samaa kokoa suunnilleen, mut kyllä tässä viimeisessä raskaudessa kohtu kasvoi aluksi aivan järkyttävän nopeasti kun neuvolassakin sitä th ihmetteli ja sanoi ettei ole moista aiemmin nähnyt :D
 
Np-ultrassa (hitsi et tää yritti koko ajan korjata nähdään pian ultraksi :D) kaikki hyvin :Heartred turvotus alle 2 ja kaikki elimet näky mitä pitikin. Oudon rauhallisesti siellä köllötteli, mutta kätilöstä ihan normaalia. Jospa siitä tulisi rauhallisempi tapaus kuin veljensä :) Toinen joulukuinen tulossa, jos ajallaan tulee :) Nyt toivotaan, että tulisi reippaasti etuajassa, niin pääsisi jouluksi kotiin pienen nyytin kanssa :Heartred
 
Takaisin
Top