Uusia Taitoja II

Essi, ei meidän tyttö ainakaan kävele vielä, on muutaman viikon teidän poikaa vanhempi. Ennätys on tähän mennessä 4 askelta monta viikkoa sitten, sen jälkeen ei ole ottanut kuin ihan muutamia yksittäisiä askelia silloin tällöin. Tällä hetkellä osaa kävellä yhdestä kädestä tuettuna. Ilman tukea seisoo pieniä hetkiä, siis tyyliin 5 - 10 sekuntia kerrallaan.

Itse olen oppinut kävelemään 14,5 kk:n iässä, joten ehkä meidänkin tyttö on hidas kävelemään lähtijä
 
Meilläki kävellään vasta tukea vasten, noustaan seisomaan ilman tukea kyllä, mut ei mitään pitkiä aikoja seisoskella, harjoittelua siis vasta. Mut se meno näyttää kyllä siltä, ettei tossa enää kauaa mene kun alkaa jo kävelemään :) Niin ja Riia on syntynyt 3.8 Eiköhän noi jutut ole aika yksilöllisiä !
 
Oi VAU!! Hei Miu pitkästä aikaa ja tervetuloa takaisin . Olenhän mä jotain kuulumisia tuolta FB:n puolelta lueskellut mut tosi kiva et olet taas täälläkin.

On teillä sit ollu mahoton kiire tuon kävelyn ja liikkumisen kanssa. Ja voin vaan kuvitella miten hassun huisin näköstä on kun pikku tyttönen, joka oli tietäänkseni pituudeltaan lyhyt niin painelee menemään sellasta vauhtia emoticon . (Älä ihmeessä pahalla ota tuota ed kommenttia).

Tosi kiva et on välillä palaajia kun täällä on välillä aika hiljasta. En mäkään välillä ihan hirveen aktiivisesti käyny kirjottelees mut nyt ku toi ylläri LUOMU päätti meidät yllättää niin on taas tullu uus innostus. Ja tänne puolelle on jostain syystä paljon mukavampi kirjotella ku tonne uuden LA:n osioon. Siel on kans vielä vähä hiljasta, eikä "tunne ketään".

 
Ei mulla muuta kuin että käytiin kaupassa yks päivä, ja siellä oli myynnissä Luomu Leevi -luomuolutta
 
Kaipa meidän tytöstä voi nyt sanoa, että hän on oppinut kävelemään Lähtee liikkeelle aina välillä ihan omia aikojaan, ilman että joku olisi vastassa odottamassa. Aika varovaista meno on vielä, sellaista töpöttelyä, mutta eiköhän se siitä lähiviikkoina lähde menemään oikein kunnolla.

Neiti on myös opetellut pään pudistamista kieltäytymisen merkiksi. Ihan en osaa vielä sanoa, tarkoittaako hän sillä "ei"tä, mutta kovasti olen koittanut vahvistaa sitä, ja sanonut aina ei, kun hän pudistelee päätään. Ja tätä siis esiintyy lähinnä ruokaillessa siinä tilanteessa, kun ruoka ei enää maistu
 
Takaisin
Top