täällä ei hirveesti keskustelua oo näistä uusista masuasukeista ü
meillä mennään jo rv 24+1 ja maha on yhtä iso ku esikoisesta viimesillään :P
painoa tullu tähän mennessä n.6-7kg koko raskauden aikana. tosin, viime neuvolakäynnillä täti merkkaili mun painon hiukan yläkanttiin, +13kg hänen mukaan tullu KUUKAUDESSA lisää painoa ü heh
meille siis tulossa toinen poika, benjaminille ainaki leikkikaveri.
onko muilla raskausdiabetesta ? mulla se on tässäkin raskaudessa. sen verran ollu paastoarvot koholla lähestulkoon kokoajan, joten epäilen että pitää lähtä käymään mutka oulussa äitipolilla ja alotetaan tabletti hoito, metforem. ei kait se auta. oon potenu huonoa fiilistä tästä asiasta, mutta pitää aatella pikkusen parasta <3
poika on kova myllertään, jumppailee pitkin päivää ja joskus yötki on sellasta melskettä että vähän väliä herään ku jäbä möyrii :) isoveljeensä ihan selvästi tullu. hauska sitten nähä, että onko tämä pikkunen saman näkönen ku isoveljensä <3 kovasti on ollu jo synnytys mielessä, näinki aikasin jo. varmaan siitä syystä, kun nyt sen tietää mitä se homma on.. toki joka synnytyshän on varmasti erilainen. ehkä pikkusen pelottaaki tuleva...
jotenki sitä ei usko, että jopa 3,5kk:n päästä meilllä voi olla jo pikkunen tuhiseva käärö, se paras joululahja <3