Uusi raskaus haaveissa

Kiitos Pitu ja Hemppa tsempityksistä

Kyllä tää tästä lähtee, täti kurvasi kylään, ja jälkitarkastus on parin viikon päästä. Enää ei malttais, et päästäis kunnolla yrittämään uudelleen. Asiaan varmaan vaikuttaa, että sain sylitellä ystävän kaksiviikkoista poikaa viikonloppuna. Oli hän niin hirmuisen pieni ja suloinen. Vaikka ei syntyessään ollutkaan pienimmästä päästä, melkein 4,3 kiloa ja 52 cm

Paljon plussatuulia Heiskulle ja HP:lle!
 
Hienoa että Sukeyn tilanne hieman selvinnyt! Tsemppiä uuteen yritykseen tarkastuksen jälkeen.
 
Naurattaa vähän kun meitin tyttö on taas tuon ikäinen kuin Unnakin kun täällä huutelin viimeksi.
Mutta nyt täytyy sanoa että vaikka kuinka tekisi mieli sanoa että tekee mieli lisää..on pakko sanoo ei.

Onnee teille yrittäville emoticon
 
No mä jo kans ajattelin Ginessa et nyt kyllä sanon sulle et hullu olet ihan aikusten oikeesti jos aiot taas saada lisää. Mut HUH onneks et oo ihan pimahtanu .
 
Heippa vaan kaikille!

täälä olisi tänään siis kp 28 eli siis tällä viikolla pitäisi tätin tulla jos kierto sattuu olemaan normi pituinen sitä kun en osaa sanoa, kun pillerit lopetin odottelin ekaa tätiä kuukauden verran se oliki sillon sitten outo vuoto kun vuosi ja ei vuotanut ja taas vuosi!
Tuon jälkeen sitten yhtäkkiä hokasin että menkkoja ei ole tullut ja minulle iski kauhea väsymys ja pientä pahoinvointia ajattelin jo että oonkohan raskaanaa kun ikinä aikasemmin kierto ei ole pillereistä mennyt sekaisin ja menkka oireita ei ole ollut. Mutta täti kurvasikin sitten kylään joten nuo oireet johtuivat sitten tulevista menkoista! Eli tuollon oli varmaan kp 35-37 kun menkat tuli.

Nyt ei sitten auta muuta kun odotella että tuleeko täti tässä kylään vai oisko niin ihanasti käyny että olisi tärpänny =) Toivon todella että olisi tärpännyt tai että  täti tulisi tässä parin päivän sisään kylään ettei kierto olisi mennyt sekaisia! Inhottaa jos on kun ikinä aikasemmin pillereistä ei ole mennyt sekaisin ja pillereitä olen syönyt 16 wee asti alottanut ja lopettanu ainakin kolmesti.. Eihän se siinä mielessä haittaa jos olisi kierto sekasin kun emme miehen kans silleen mitenkään yritä, että mennään vaan ja harrastellaan.. 

Tulen tässä taas ilmoittelemaan kuulumisia.. Paljon plussa tuulia kaikille =)

 
sitä piti vielä laittaa että voihan se olla että eka raskaus muutti hormooneja ja nyt sitten reakoi pillereihin erilailla ja mennytkin nyt sit sekasin.

JA sitten tuossa muutamia päiviä oviksen jälkeen jos siis kierto on se 28-30pv niin ala maha kohdun kohalta oli kipeä n. 3pv sattu kun painoin. Sitten se meni ohi.. Nytten parina päivänä ollut pieniä vihlasuja ala mahassa toisella puolella ja pari kertaa vihlassu ala päästä.. Ja eilen oli hieman lämpöinen olo.. 

Mutta odotellaan ja seuraillaan =)
 
Toivottavasti olisi tärpännyt Heisku!

Tuo yrittäminen on aika raskasta hommaa ainakin itselle, varsinkin jos on pitempi projekti. Mä olin ainakin itse Elsaa yrittäessä joka kuu aina ihan rikki kunnei tärpännyt ja sitten ovulaatioon mennessä taas täynnä taistelutahtoa..
 
Takaisin
Top