Uusi jäsen (tai vanhakin), esittele itsesi täällä!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa @Pancake89 foorumille! 😊 Toivottavasti saatte pian plussan ja vauvan. Pitkä yritys on monille raastavaa. 💔 Itsellänikin siitä kokemusta esikoisen kohdalla vaikka plussa tuli lopulta luomusti.

Aivan vapaasti voi aloittaa uuden mieluisan ketjun. 😊 Saa olla vähemmän rajattukin, vaikka monissa aiheet on vähän rajatumpia. Kuumeiluissa osa onkin enemmän ryhmämäisiä.

Oletko jo nähnyt tämän artikkelin, jossa avataan täällä käytettäviä lyhenteitä ja muuta vauvapalstaslangia?

Hei kaikille, täällä huutelee 36v mamma Keski-Suomesta! Asutaan miehen kanssa ok-talossa ja meillä on 3-luokkalainen ihana tyttö ja koiravanhus. Tykkään urheilusta, koirista ja lapsista. Kiva kun löyty tällanen foorumi, kun en käytä muuten somea ollenkaan ja tää on tällanen perinteinen ole skole foorumi 😂👌👌 niin ja oon 7 viikolla menossa eli pullat on uunissa 🙏

Moikka! Oon täällä jo tovin pyörinyt lasketun ajan keskustelussa, mutta uusi foorumilla silti. 33v ollaan minä sekä puoliso ja esikoista odotetaan täydentämään kahden koiran ja kissan laumaa ja tekemään meistä perhe 💜 Häiden jälkeen jätettiin ehkäisy pois ja ei kovin aktiivista yritystä kesti noin puoli vuotta, kunnes tärppäsi ja nyt ollaan 11. viikolla menossa. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti 🥰

Ollaan oltu yhdessä melkeen 9,5v ja omakotitalokin ostettuna 😊 En ole koskaan juuri haaveillut perheestä, mutta oikean miehen, monen keskustelun ja elämäntilanteen myötä tässä ollaan 😊

Muokattu viimeksi:
Hei, täällä kirjoittelee tänä vuonna 40v täyttävä äiti-ihminen. :Black Sun With Rays:Mulla on aiemmasta liitosta yksi kouluikäinen lapsi. Nykyisen aviomiehen kanssa ollaan jo useampi vuosi yritetty yhteistä, mutta vielä ei ole tärpännyt. :loudlycrying:

Hei, täällä kirjoittelee tänä vuonna 40v täyttävä äiti-ihminen. :Black Sun With Rays:Mulla on aiemmasta liitosta yksi kouluikäinen lapsi. Nykyisen aviomiehen kanssa ollaan jo useampi vuosi yritetty yhteistä, mutta vielä ei ole tärpännyt. :loudlycrying:
Tervetuloa juttelemaan 💕 Vertaistukea täältä löytynee. Toivottavasti tärppää pian:Heartred

Uusi foorumilainen täällä hei! Olen 34-vuotias esikoisen odottaja (12+4). Puolison lisäksi raskaudestani tietää vain yksi ystävä ja liityin foorumille, jotta voisin vaihtaa ajatuksia ja purkaa tuntojani nimimerkin suojissa 🙊

Moi kaikille! Täytän kohta 35 vuotta ja mieheni täyttää 39 vuotta. Meillä on kaksi lasta vuosina 2015 ja 2017 syntyneet poika ja tyttö. Asumme Pirkanmaan alueella ja meillä on myös kaksi kissaa.
Meidän lapsiluvun piti olla jo täysi, mutta niin ne asiat vaan muuttuu ja nyt olisi toiveissa kolmas lapsi ❤️
Olen lueskellut täällä foorumilla jo siitä lähtien, kun esikoisen sain, mutta ei ikinä tullut liityttyä keskusteluun mukaan. Nyt ajattelin rohkaistua ja liittyä mukaan, kun siihen vielä tuli tilaisuus 😊

Moi kaikille! Täytän kohta 35 vuotta ja mieheni täyttää 39 vuotta. Meillä on kaksi lasta vuosina 2015 ja 2017 syntyneet poika ja tyttö. Asumme Pirkanmaan alueella ja meillä on myös kaksi kissaa.
Meidän lapsiluvun piti olla jo täysi, mutta niin ne asiat vaan muuttuu ja nyt olisi toiveissa kolmas lapsi ❤️
Olen lueskellut täällä foorumilla jo siitä lähtien, kun esikoisen sain, mutta ei ikinä tullut liityttyä keskusteluun mukaan. Nyt ajattelin rohkaistua ja liittyä mukaan, kun siihen vielä tuli tilaisuus 😊
Ihanaa kun rohkaistuit♡ Plussatuulia!

Moi!

Jospa minäkin nyt jotain kertoisin, kun keväästä asti olen täällä pyörinyt harvakseltaan. Nyt loppukesällä olen intoutunut palamaan hieman aktiivisempana.

Olen syntynyt -88, kuten myös mieheni.
Ollaan nyt yritetty lasta viime vuoden kesäkuusta. Elämäntilanteet eivät ole oikein sallineet yrityksen aloittamista aiemmin. Kovasti mietityttää, että onko jo liian myöhäistä meidän kohdalla.

Viime vuonna tuli ensimmäinen tärppi toisesta yrityskierrosta, mutta se ei ehtinyt kuin 5 täyteen viikkoon asti. Sen jälkeen kaikki kierrot ovat päätyneet aina menkkoihin. Huhtikuussa sain herkkään testiin hailuraisen plussan, mutta menkat tulivat ajallaan.

Päädyin tänne foorumille, koska halusin päästä juttelemaan asioista jonkun kanssa. Meidän aikeista ei tiedä kuin ihan muutama ihminen (lähinnä minun vahempani, veljeni puolisonsa kanssa ja molempien yksi lähin ystävä + yksi entinen työkaverini). Alkoi tuntua raskaalta kantaa kaikkia kysymyksiä ja tunteita kahdestaan, mutta kenenkään läheisen kanssa ei tuntunut hyvältä puhua enempää. En halua, että heille tulee oletuksia/toiveita/jne. Ollaan miehen kanssa sen tyyppisiä ihmisiä, että se aiheuttaisi vain turhia paineita meille.

Lokakuun puolivälissä olisi käynti TAYSin hormoni- ja lapsettomuuspolille. Toiveissa on, että sen ajan saisi perua, koska ollaan varovaisesti onnellisia tämän kierron plussauksesta. Tänään eletään viikkoa 4+5, joten mitä vaan voi vielä tapahtua (vuoden takaisen perusteella en uskalla luottaa tähän plussaan).

Hei @moss ja tervetuloa! Kurja kun olet joutunut yrittämään noin pitkään ilman pysyvää plussaa. 😞 Lähetän paljon tarrasukkia, jotta tällä kertaa kaikki menisi hyvin.

Moikka! 34v. Jännittynyt esikoisen odottelija tässä. 💛 Raskausviikko 10+5 meneillään. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka.🧡

Sovimme, että kerromme tästä vasta tammikuun lopulla perheille. Siksi ihanaa päästä kirjoittelemaan ja lukemaan aiheesta tänne. 😊

Moikka! 34v. Jännittynyt esikoisen odottelija tässä. 💛 Raskausviikko 10+5 meneillään. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka.🧡

Sovimme, että kerromme tästä vasta tammikuun lopulla perheille. Siksi ihanaa päästä kirjoittelemaan ja lukemaan aiheesta tänne. 😊
Paljon onnea raskauden johdosta ja tervetuloa keskustelemaan foorumille! 🥰

Hei kaikki, meillä on myös ensimmäinen lapsi 33-vuotiaana ja vaikka olimme huolissamme, onneksi kaikki meni hyvin ja lapsi ja vaimo ovat terveitä

Takaisin