Uusi jäsen (tai vanhakin), esittele itsesi täällä!

Hei! Täällä on 29v Etelä-Pohjanmaalta. 🙋🏼‍♀️
Tämä on ensimmäinen raskauteni ja laskettuaika on maaliskuussa 😇❤️
 
Terve!👋🏻 Täällä 24-vuotias luokanope-opiskelija Oulusta. Odotetaan avopuolison kanssa esikoista, jolla laskettu aika maaliskuussa👶🏼 Meidän perheeseen kuuluu myös 4,5kk vanha pentukoira. Vapaa-ajalla tärkeää on liikkua paljon luonnossa ja tavata meidän läheisiä, näitä arvoja opetetaan sitten lapsukaisellekin❤️ Mukavaa loppusyksyä tänne ryhmään!🍁
 
Terve!👋🏻 Täällä 24-vuotias luokanope-opiskelija Oulusta. Odotetaan avopuolison kanssa esikoista, jolla laskettu aika maaliskuussa👶🏼 Meidän perheeseen kuuluu myös 4,5kk vanha pentukoira. Vapaa-ajalla tärkeää on liikkua paljon luonnossa ja tavata meidän läheisiä, näitä arvoja opetetaan sitten lapsukaisellekin❤️ Mukavaa loppusyksyä tänne ryhmään!🍁

Heippa ja tervetuloa mukaan! Onnea tulevasta vauvasta! 🥰 Ulkona liikkuminen on kyllä hyvä harrastus kaiken ikäisille. Iloista syksyä!
 
Tuuttis täällä moi! 35v. maailmalta takaisin Suomeen viime vuonna palannut ope/ikuinen opiskelija. Esikoista odotetaan melkein viikoilla 12 ja oon sen myötä muuttunut ihan hirmuiseksi StressiEssiksi. Toivottavasti täältä löytyy huojentavaa juttuseuraa ❤️
 
Tuuttis täällä moi! 35v. maailmalta takaisin Suomeen viime vuonna palannut ope/ikuinen opiskelija. Esikoista odotetaan melkein viikoilla 12 ja oon sen myötä muuttunut ihan hirmuiseksi StressiEssiksi. Toivottavasti täältä löytyy huojentavaa juttuseuraa ❤️
Onneksi olkoon ❤️ Täällä foorumilla on ihanat jäsenet, varmasti löydät juttuseuraa! ❤️
 
Heips! Kaitpa sitä voisi esitellä itsensä tällekin puolelle kun näköjään tulee kirjoiteltua. Olen tällainen +40v viiden tähden... siis viiden lapsen äiti pohjoisen metiköstä. :rolling: Olen ollut nyt kotiäitinä vuosia ja se alkaa tuntumaan siltä omalta jutulta, näin kun on useampi lapsi talossa ja tällä hetkellä neljä alta kouluikäistä niin säpinää riittää. Löhöilystä ei siis voi juuri puhua. Siitä huolimatta vauvakuume pukkaa välillä pintaan, olenkin kovasti hengessä mukana seurailemassa kuumeilijoita ja plussailijoita. Vaikka oman lapsiluvun pitäisi olla jo täynnä... vai onko?

Nyt kun oma äitiyden vaihe alkaa painottumaan leikki-ikäisiin niin toivoisin lisää kotiäitijuttukavereita, kun onhan tämä ihan oma juttunsa. Monimutkaisuudessaan, saa olla melkoinen arjen rytmitaituri että saa mahdollisimman monen tarpeiden täyttämisen sovitettua siihen päivään. Ja jokainen lapsihan on tietysti persoona ja tarpeet vaihtelevat. Se mikä toimi eilen, ei ehkä toimikkaan tänään.
 
Moikka!

Olemme 15v yhdessä ollut pariskunta minä pian 36v ja mies 45v, ja meillä on ennestään 2 yhteistä lasta = 13v ja 12v, sekä minulla 16v poika joka kyläilee meillä. Kissoja ja koira löytyy, maalla asutaan. ❤️

Sain "iltatähti-kuumeen" n. 1v sitten ja jätimme ehkäisyn pois. Nyt tärppäsi ja olen 5+5 vkolla raskaana. Ollaan tosi onnellisia asiasta, lähipiirille kerroimme jo, sillä koen että jos menisi kesken, tarvitsisin silloinkin heidän tukensa. ❤️

Kaikki on ottaneet niin hyvin uutisen vastaan, ihanaa, paitsi työkaverit/kaverit ei vielä tiedä. Kaikki aikanaan. Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa ja kaikki menee hyvin. Synnytyksistä minulla takana ei-niin-hyviä kokemuksia. Tällä kertaa mukana elämänviisaus ja doula, kotisynnytystä harkitsen myös. ❤️

LA lokakuun lopussa siis.
 
Heippa kaikki!
Vuosia olen lukenut palstaa ja tänään päätin avata sanaisen arkkuni ja luoda nimimerkin. Esikoinen on vuodelta -15, toinen vuodelta -18, ja kolmas olisi näillä näkymin tulossa syyskuussa. Olemme saaneet yhteensä 4 keskenmenoa, joten se luo oman varjonsa odotukseen. Ikää on jo 41v., joten riskejäkin on.
Olen saanut täältä paljon vertaistukea, vaikka en olekaan osallistunut keskusteluihin ja nyt tuntui sopivalta ajalta alkaa osallistumaan.
Kaikille foorumilaisille oikein hyvää maaliskuuta ja tulevaa kevättä!
 
Hei kaikki! Täällä kirjoittelee 27-vuotias opiskelija, joka vasta haaveilee ensimmäisestä lapsesta. Vauvakuume on kuitenkin kova ja ajattelin, että täältä voisi saada vertaistukea myös omaan tilanteeseen. :)
 
Hei kaikki! Täällä kirjoittelee 27-vuotias opiskelija, joka vasta haaveilee ensimmäisestä lapsesta. Vauvakuume on kuitenkin kova ja ajattelin, että täältä voisi saada vertaistukea myös omaan tilanteeseen. :)
Tervetuloa! 😍 Eiköhän vertaistukea löydy:red-heart:

Terkuin Bella Swan, moderaattori
 
Heippa! Ajattelin kans tänne esittäytyä. Olen 38-vuotias ja saan esikoiseni loppuvuodesta. Miehen kanssa ollaan naimisissa ja hänellä on 11-vuotias lapsi, jonka äitipuolena olen saanut toimia jo 4 vuotta. Oon aina halunnu lasta, mutta en löytänyt ajoissa mun prinssiä. Parempi myöhään, kun ei milloinkaan. Oon niin onnellinen ja sain perua hormooniklinikan ajankin kun tärppäs!:) Kaikenlaista vertaistukea etsimässä.
 
Heippa!
Täältä löytyy 25-vuotias tuore äiti Uudeltamaalta. Meidän esikoinen syntyi tammikuun lopulla ja onkin pitänyt meidät siitä lähtien kiireisenä. Perheeseeni kuuluu myös mieheni ja kaksi riiviökissaa. Ja vaikka raskaus ja synnytys olivatki pitkät ja raskaat tiedän jo haluavani jossain vaiheessa ainakin toisen mukulan lisää meitä juoksuttamaan😄
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top