Skallo
Näppärä viestien naputtelija
Ainii Pulinalle myöhästyneet synttäri-onnittelut!
mä oon kans välil kuulevani "anna" ja "ättä" pojan suusta, taitaa meilläki olla enemmän kehitys verbaalisuudessa, toi "tä-tä-tä" on niin hellyyttävää kuultavaa, toinen kun välillä ihan vakavalla naamalla hirveen totisena tätättää leluilleen
selkeesti harjottelee eri ääniä, päristyksiä, eri-asteisia kiljumisia ja ärinää ja murinaa...
aikamoista jumppaa toi liikkeellelähtö-harjottelu, pieni punnertaa mahottomasti ja koittaa päästä liikkeelle mahallaan kädet ja jalat ilmassa sojottaen(ja tietenki komentaen samalla
) viel ei oo hokannu ryömimistä vaikka pyllyäkin osaa jo nostaa, toisaalta ei mikään kiire, ei tarvi viel niin vahtia kun ei toinen pääse ku max metrin eteen-tai taaksepäin ;)
mä oon kans välil kuulevani "anna" ja "ättä" pojan suusta, taitaa meilläki olla enemmän kehitys verbaalisuudessa, toi "tä-tä-tä" on niin hellyyttävää kuultavaa, toinen kun välillä ihan vakavalla naamalla hirveen totisena tätättää leluilleen
selkeesti harjottelee eri ääniä, päristyksiä, eri-asteisia kiljumisia ja ärinää ja murinaa...aikamoista jumppaa toi liikkeellelähtö-harjottelu, pieni punnertaa mahottomasti ja koittaa päästä liikkeelle mahallaan kädet ja jalat ilmassa sojottaen(ja tietenki komentaen samalla
) viel ei oo hokannu ryömimistä vaikka pyllyäkin osaa jo nostaa, toisaalta ei mikään kiire, ei tarvi viel niin vahtia kun ei toinen pääse ku max metrin eteen-tai taaksepäin ;)
Eteenpäin liikkuminen on meillä tällähetkellä jonkinlainen sekoitus konttaamista, ryömimistä ja mittarimatoa. Kovasti liikutaan joka suuntaan 
Oon niin ylpee :DD Tyttökin oli vähän ihmeissään, että hei kato mä osaan :)

mietin juur et on se kun meän jannu on huomen sen 7 kk ja vasta hieman mönkii-ryömii, tänään ekoja kertoja tais peppu ja käet nousta ees jotenki synkassa ;) mut mä oon ihan kauhuissani jo siit et rupee enempi liikkuu, hirveet kauhukuvat vaan pääs siit kuin se teloo ja muksahtelee sit joka paikkaan