Pitää tulla nyt tännekkin kirjoittamaan ku ihmetyttää ihan sairaasti tuo neuvolanlääkärin touhu. Oltiin siis reilu viikko sitten 3kk lääkärintarkastuksessa ja lääkäri määräsi meille fysioterapiaa kun Joona ei kannattele päätään käsistä kohottaessa yhtään, mahallaan ollessaan siis kantaa tosi tukevasti. Nyt sitten käytiin tänään siellä fysioterapiassa ja siellä se täti ei ollut ollenkaan tietoinen mitä lapsen kuuluisi osata tämänikäisenä, sillä oli mukanaan iso kansio mistä luki mitä pitäisi osata. No oli sitten ihan äimänkäkenä että miten on mahdollista ettei kannata sitä päätään selällään yhtään. Toinen juttu mihin se kiinnitti huomiota oli ettei Joona tarttunut leluun ja vienyt sitä suuhunsa, sanoin että kädet on löytyneet vasta viikko sitten, joten eihän sitä voi heti oppia kaikkea, mutta oli vahvasti sitä mieltä että pitää jo tuon ikäisenä osata. Mä en oikeesti käsitä mihin on mennyt ajatus että jokainen lapsi on yksilö ja kehittyy omaa tahtiaan. Oon ihan raivona niinkun tekstistä varmaan huomaa[:@]. Nyt sitten jäi fysioterapeutti pähkäilemään ja konsultoimaan jotain vauvajumpparia asiasta ja soittaa sitten mulle jatkoista. Kotiin tullessani huomasin että siinä neuvolakortin takaosassa on se taulukko jossa tuo pään pitäisi nousta 2-4kk ja tarttua esineeseen 3-5 kk välillä eli mihinkähän tässä nyt on kiire. Joonalla siis ikää nyt 3kk14pvä tänään.