Huomenta!
39+0, neljä päivää leikkaukseen... hui...!!!
Täällä vietetään vikaa viikonloppua ennen vauvan syntymää Onnin kanssa, isot pojat on siis isällään. Tuleva keskiviikko pyörii ihan 24/7 mielessä ja muistoja vuoden takaa oikein tulvii mieleen, kaikkia pieniä yksityiskohtia leikkauksesta ja fiiliksistä. Oon parhaani mukaan yrittänyt säästää miestä, että puhun myös jostain muusta, ettei sillä ihan hermo mene mun kanssa. Vaikka kyllä itsekin eilen sanoi jännittävänsä jo kamalasti.
Onni nukkui viime yönä ekaa kertaa isänsä puolella omassa pinniksessä, vauvan pinnis on mun puolella. Ja voi jeesus, miestä saa ihan oikeesti joka kerta herätellä tönimällä, kun Onni kitisi. Ihmeen levotonta unta oli pojalla, 1- 11/2 tunnin välein kitisi ja pyöri eli jäi yöunet aika vähiin taas täällä, mutta jos vaikka päikkäreille menis tänään...
Mitään ihmeitä ei tänään tehdä, ulkoillaan tossa lähipuistossa kun kerran hyvä ilma näyttää tulevan ja kaupassa käydään, koiralenkit ym. normijutut. Kauheesti kun ei viitsi rehkiä tai riehua supistusten takia, että pikku-ukko nyt noudattais aikataulua ja pysyis masussa keskiviikkoon asti, kun on kerran kaikki käytännön asiat järjestetty sille päivälle...
Aika hassua muuten, ettei KUKAAN ole soittanut mulle ja kysynyt, että joko synnytän... johtuuko siitä, että on suunniteltu sektio vai mistä lienee? Tai sitten tää on jo niin rutiinia mun lähipiirille... Ainut
tosi ärsyttävä asia on näiden pihojen ihmiset, joita tunnetaan, kun tulevat vastaan, niin sitten jokaiselta tulee kommenttia "jaksaa, jaksaa... yritä nyt jaksaa vielä hetki..." NO VITTU (anteeks...), pakkohan mun on jaksaa, ei oikein oo vaihtoehtoja!!!

Hyväähän kaikki tietty tarkottaa, mutta silti. Ärsyttää.
Jaaha, nyt pitääkin kerätä luunsa ja lähteä kauppaan... Mies sanoi koiralenkiltä tultuaan, että tossa vanhassa pihassa oli taas meno ja tunnelma
klo 8 ylimmillään... Luojan kiitos, ei tarvii enää kuunnella aamusta iltaan joka viikonloppu sitä örvellystä!!!
Hyvää viikonloppua!